Dat vraag ik mij ook af.quote:
Ja he, is echt zo.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:18 schreef aloa het volgende:
Ideaal. Veel eilanden, waar geen muggen zijn.
Hier niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:18 schreef Fogel het volgende:
Here comes the sun.... na na na na na. Ofzo.
Whale watching op Pico dan, komt goedquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het graag eens meemaken.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Whale watching op Pico dan, komt goed
Net als Baliquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja echt super, je stapt op om 9 u en bent om 16.00 weer terug, wel zo lam als een kanarietis daar om 18.00 al donker elke dag en elke dag om 6u licht hele jaar door. En gemiddelijk 33gr.geen schaduw want de zon gaat recht over je heen. En geloof het of niet, er zijn daar geen muggen
Dat lijkt mij ook wel wat.quote:
Nee hoor, is jong en oud aanwezig. Schip kan 300 man op heb 3 verdiepingen. Vaart een strandje op en ligt daar de hele dag. Dus je kan wandelen snorkelen met de schildpadden wat je zelf wil. Ik ben met Jippie op het bovenste dansdek geweest en na 2uur dronken toen. Maar wat wil je, rumcola 35gr en staan dansen toen op die reggae muziekquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Net als Bali
Lam als een kanarie heb je zelf in die handof is het echt zo’n zuipezuipesjappietrip?
Ohhh ok anders ben ik pleitequote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee hoor, is jong en oud aanwezig. Schip kan 300 man op heb 3 verdiepingen. Vaart een strandje op en ligt daar de hele dag. Dus je kan wandelen snorkelen met de schildpadden wat je zelf wil. Ik ben met Jippie op het bovenste dansdek geweest en na 2uur dronken toen. Maar wat wil je, rumcola 35gr en staan dansen toen op die reggae muziek
Kan je het niet nog een dagje uitzingen met koelkast restjes?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet zo ook nog naar de super toe, maar heb geen zin om te gaan.
Ja maar dan heb ik geen bierquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan je het niet nog een dagje uitzingen met koelkast restjes?of noodles?
Kosten toen 75 dollar pp eten en drinken erbij. Niet duur dus. Maar 22j terug alweer. Kortom een aanrader om eens heen te gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh ok anders ben ik pleite
Faaak da’s een flink bootje! En niet te zuunig met de rum dus. Komt wel hard aan in dat klimaat ja
Dat probleem heb ik ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet zo ook nog naar de super toe, maar heb geen zin om te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |