Alles wat lekker of ongezond is vooral...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanx. Ik zal zo even kijken bij Appie wat het hier kost.
Ben zelf ook niet zo 'n zalm-eter, ben meer van de kibbeling en lekkerbekjes.
Ik weet wel dat Noorwegen sowieso met voedsel stevig aan de prijs is.
Gemiste kans!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Er staan geen triootjes op de agenda hoor
Op jouw agenda misschien niet maa weet je dat ook zeker van de ander?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Er staan geen triootjes op de agenda hoor
Vorige kroeg- en restaurantbezoek (met kerst en iets luxer dan normaal) ca 350 euro voor twee personen. Maar OK meer dan 200 daarvan was voor alcohol :’)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:45 schreef gebrokenglas het volgende:
1000 per maand?![]()
Dat is zo, de lonen zijn er hoger... Moet ook wel, anders kom je niet eens rond.
WTFquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vorige kroeg- en restaurantbezoek (met kerst en iets luxer dan normaal) ca 350 euro voor twee personen. Maar OK meer dan 200 daarvan was voor alcohol :’)
Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vorige kroeg- en restaurantbezoek (met kerst en iets luxer dan normaal) ca 350 euro voor twee personen. Maar OK meer dan 200 daarvan was voor alcohol :’)
Bij een ‘normaalgeprijsd’ restaurant ben je hier snel 50 euro pp verder, zonder drinken erbij. Een fles wijn van onder de 20 euro is moeilijk te vinden in een restaurant (en die wil ik waarschijnlijk ook niet drinken, type chateaux du migraine).quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ongelooflijk.Hier ben je voor 6 personen nog geen 200 euro kwijt, en dan is het nog redelijk luxe ook.
Een keer was 160 euro totaal, 80 euro per persoon. Dat vond ik echt behoorlijk. Zo duur had ik nog nooit gegeten.
Naar wat voor pauper tenten ga jij dan etenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:52 schreef aloa het volgende:
Voor 350 euro kan je hier in Nederland met 10 man eten
Als ik die had willen hebben, was dat allang zo geweest.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Op jouw agenda misschien niet maa weet je dat ook zeker van de ander?
De chineesquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar wat voor pauper tenten ga jij dan eten![]()
Voor de zekerheid zou ik toch een kuisheidsgordel omdoenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Als ik die had willen hebben, was dat allang zo geweest.
[..]
Denk dat hij wel kan inschatten dat dat hem niet gaat worden vandaag.
Die zijn er in Noorwegen toch ook wel? Ah vandaar dat je eens met een tas vol eten van de afhaalchinees in het vliegtuig zat...quote:
Kwaliteit mag best wat kosten en daar heb ik ook wel wat extra's voor over.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier zit een hele goed Chinees. Maar daar mag je ook wel een dikke portomonnee meenemen.
Dat hebben ze daar ook wel, volgens mij staat die in de top van Chinese restaurants.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kwaliteit mag best wat kosten en daar heb ik ook wel wat extra's voor over.
Zeker. Maar ondertussen weet ik wel welke restaurant wel en niet goed zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kwaliteit mag best wat kosten en daar heb ik ook wel wat extra's voor over.
Ik ging grofweg 20 jaar geleden op vakantie hierheen... dus let opquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Staat nog steeds op mijn lijstje: een vakantie naar Noorwegen/Zweden.
Ik ga het liefst naar restaurants waar het druk is. Want dat zal wel snor zitten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker. Maar ondertussen weet ik wel welke restaurant wel en niet goed zijn.
Ik eet meestal twee dagen van wat ik haal bij de chinees.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:02 schreef Fogel het volgende:
Hier zitten vrij weinig chinezen en ze hebben de smaak (lees: het gebrek daaraan) afgestemd op Noren. Daarnaast is het idioot duur voor wat je krijgt, dus tja, liever de Indo-Chinees waar je bakken met lekker spul krijgt voor relatief weinig.
Slim idd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga het liefst naar restaurants waar het druk is. Want dat zal wel snor zitten.
Als je op reis ergens bent en je wilt 's avonds wel wat gaan eten, en dan zie je van die eettentjes waar niemand zit... hmmm.
O.a.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar foe yong hai niets met krab of een bloem te maken heeft?
Wat een zooitje zal dat worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik toch een kuisheidsgordel omdoen
[ afbeelding ]
Ah. Het beviel zo goed dat je besloot ernaartoe te emigreren...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ging grofweg 20 jaar geleden op vakantie hierheen... dus let op
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:05 schreef Fogel het volgende:
Tevens, geinspireerd door jullie heb ik zojuist geen trio maar een duo eieren gekookt. Ze smaakten prima
Tesla Bjørn, die schijnt vrij bekend te zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Het beviel zo goed dat je besloot ernaartoe te emigreren...
Weet je, ik kijk veel YouTube video's van Bjørn Nyland, met zijn Tesla en zijn reviews van electrische auto's. Hij maakt prachtige tripjes door Noorwegen. Schitterende natuur.
Tesla Bjørn inderdaad.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tesla Bjørn, die schijnt vrij bekend te zijn.
Kijk je ook naar de mafkees Apetor? Halfnaakt schaatsen en dan in een wak duiken om vervolgens een fles vodka te legen is zijn ‘ding’.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Het beviel zo goed dat je besloot ernaartoe te emigreren...
Weet je, ik kijk veel YouTube video's van Bjørn Nyland, met zijn Tesla en zijn reviews van electrische auto's. Hij maakt prachtige tripjes door Noorwegen. Schitterende natuur.
Ja, zulke streams... En helemaal mooi als alles helemaal besneeuwd is....quote:
Mooie filmpjes zijn dat.quote:
Mijn moeder beschreef een treinrit van Oslo naar Bergen in de winter als «door een mooie kerstkaart heen rijden».quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, zulke streams... En helemaal mooi als alles helemaal besneeuwd is....
Dan is Nederland helemaal niks, waar de grootste heuvel bij het drielandenpunt zit en bij Nijmegen wat hobbels en bobbels.quote:
Dat klopt ook wel. Heel erg mooi.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn moeder beschreef een treinrit van Oslo naar Bergen in de winter als «door een mooie kerstkaart heen rijden».
Maar je hebt welquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is Nederland helemaal niks, waar de grootste heuvel bij het drielandenpunt zit en bij Nijmegen wat hobbels en bobbels.
Voor de rest alleen weilanden...
Arnhem vind je niks? Dat vind ik ook een mooie stad een mooie omgeving.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar je hebt welNijmegen
, en dat hebben andere landen dan weer niet. Maargoed, ze hebben ook geen
Arnhem
op andere plekken, dus tja.
Arnhem is een dooie boel. En ook vanwege de HTS. Uitgaan is veel toffer in Nijmegen. Althans, jaaaaaaaaren geleden, misschien zijn dingen nu anders.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Arnhem vind je niks? Dat vind ik ook een mooie stad een mooie omgeving.
Hahaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar je hebt welNijmegen
, en dat hebben andere landen dan weer niet. Maargoed, ze hebben ook geen
Arnhem
op andere plekken, dus tja.
Zal nog steeds wel leuk zijn. Ben ook wel eens in Nijmegen wezen stappen. Weet er niet zo heel veel meer van dus het was vast erg gezellig (lees: veel bier).quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Arnhem is een dooie boel. En ook vanwege de HTS. Uitgaan is veel toffer in Nijmegen. Althans, jaaaaaaaaren geleden, misschien zijn dingen nu anders.
Arnhemquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Arnhem vind je niks? Dat vind ik ook een mooie stad een mooie omgeving.
Mhhhquote:
Succesquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:38 schreef Fogel het volgende:
Bijna tijd om door een sneeuwstorm te rijden en zoon ophalen.
En stofzuigen, want het huis stofzuigt zichzelf niet helaas.
Inderdaad. Als je geen robot stofzuiger hebt, dan moet je af en toe zelf aan de slag. Of een schoonmaakster in dienst nemen...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:38 schreef Fogel het volgende:
* m1st1g gaat achter glas in de zon zitten en genieten van de lunchquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:38 schreef Fogel het volgende:
Eetzequote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g gaat achter glas in de zon zitten en genieten van de lunch
Bij deze dan maar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik had wel puntjes willen hebben hoor.
Zon? Het is hier maar een grijze bedoening, en het ziet er ook koud uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g gaat achter glas in de zon zitten en genieten van de lunch
Hier tussen de hunebedden is het ook lekker zonnig!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zon? Het is hier maar een grijze bedoening, en het ziet er ook koud uit.
Hier wel zonnig nhquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij mij ook geen zon meer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gave dingenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier tussen de hunebedden is het ook lekker zonnig!
Daar zou ik bwst wel eens heen willen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier tussen de hunebedden is het ook lekker zonnig!
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zou ik bwst wel eens heen willen.
Daarom wil ik er ook eens heen.quote:
Jawel, maar na 5 minuten heb je die hoop stenen bij elkaar wel gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zou ik bwst wel eens heen willen.
Drenthe op zich wel mooi hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar na 5 minuten heb je die hoop stenen bij elkaar wel gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |