Ja, zulke streams... En helemaal mooi als alles helemaal besneeuwd is....quote:
Mooie filmpjes zijn dat.quote:
Mijn moeder beschreef een treinrit van Oslo naar Bergen in de winter als «door een mooie kerstkaart heen rijden».quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, zulke streams... En helemaal mooi als alles helemaal besneeuwd is....
Dan is Nederland helemaal niks, waar de grootste heuvel bij het drielandenpunt zit en bij Nijmegen wat hobbels en bobbels.quote:
Dat klopt ook wel. Heel erg mooi.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn moeder beschreef een treinrit van Oslo naar Bergen in de winter als «door een mooie kerstkaart heen rijden».
Maar je hebt welquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is Nederland helemaal niks, waar de grootste heuvel bij het drielandenpunt zit en bij Nijmegen wat hobbels en bobbels.
Voor de rest alleen weilanden...
Arnhem vind je niks? Dat vind ik ook een mooie stad een mooie omgeving.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar je hebt welNijmegen
, en dat hebben andere landen dan weer niet. Maargoed, ze hebben ook geen
Arnhem
op andere plekken, dus tja.
Arnhem is een dooie boel. En ook vanwege de HTS. Uitgaan is veel toffer in Nijmegen. Althans, jaaaaaaaaren geleden, misschien zijn dingen nu anders.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Arnhem vind je niks? Dat vind ik ook een mooie stad een mooie omgeving.
Hahaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar je hebt welNijmegen
, en dat hebben andere landen dan weer niet. Maargoed, ze hebben ook geen
Arnhem
op andere plekken, dus tja.
Zal nog steeds wel leuk zijn. Ben ook wel eens in Nijmegen wezen stappen. Weet er niet zo heel veel meer van dus het was vast erg gezellig (lees: veel bier).quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Arnhem is een dooie boel. En ook vanwege de HTS. Uitgaan is veel toffer in Nijmegen. Althans, jaaaaaaaaren geleden, misschien zijn dingen nu anders.
Arnhemquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Arnhem vind je niks? Dat vind ik ook een mooie stad een mooie omgeving.
Mhhhquote:
Succesquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:38 schreef Fogel het volgende:
Bijna tijd om door een sneeuwstorm te rijden en zoon ophalen.
En stofzuigen, want het huis stofzuigt zichzelf niet helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |