Voor de zekerheid zou ik toch een kuisheidsgordel omdoenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Als ik die had willen hebben, was dat allang zo geweest.
[..]
Denk dat hij wel kan inschatten dat dat hem niet gaat worden vandaag.
Die zijn er in Noorwegen toch ook wel? Ah vandaar dat je eens met een tas vol eten van de afhaalchinees in het vliegtuig zat...quote:
Kwaliteit mag best wat kosten en daar heb ik ook wel wat extra's voor over.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier zit een hele goed Chinees. Maar daar mag je ook wel een dikke portomonnee meenemen.
Dat hebben ze daar ook wel, volgens mij staat die in de top van Chinese restaurants.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kwaliteit mag best wat kosten en daar heb ik ook wel wat extra's voor over.
Zeker. Maar ondertussen weet ik wel welke restaurant wel en niet goed zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kwaliteit mag best wat kosten en daar heb ik ook wel wat extra's voor over.
Ik ging grofweg 20 jaar geleden op vakantie hierheen... dus let opquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Staat nog steeds op mijn lijstje: een vakantie naar Noorwegen/Zweden.
Ik ga het liefst naar restaurants waar het druk is. Want dat zal wel snor zitten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker. Maar ondertussen weet ik wel welke restaurant wel en niet goed zijn.
Ik eet meestal twee dagen van wat ik haal bij de chinees.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:02 schreef Fogel het volgende:
Hier zitten vrij weinig chinezen en ze hebben de smaak (lees: het gebrek daaraan) afgestemd op Noren. Daarnaast is het idioot duur voor wat je krijgt, dus tja, liever de Indo-Chinees waar je bakken met lekker spul krijgt voor relatief weinig.
Slim idd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga het liefst naar restaurants waar het druk is. Want dat zal wel snor zitten.
Als je op reis ergens bent en je wilt 's avonds wel wat gaan eten, en dan zie je van die eettentjes waar niemand zit... hmmm.
O.a.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar foe yong hai niets met krab of een bloem te maken heeft?
Wat een zooitje zal dat worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik toch een kuisheidsgordel omdoen
[ afbeelding ]
Ah. Het beviel zo goed dat je besloot ernaartoe te emigreren...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ging grofweg 20 jaar geleden op vakantie hierheen... dus let op
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:05 schreef Fogel het volgende:
Tevens, geinspireerd door jullie heb ik zojuist geen trio maar een duo eieren gekookt. Ze smaakten prima
Tesla Bjørn, die schijnt vrij bekend te zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Het beviel zo goed dat je besloot ernaartoe te emigreren...
Weet je, ik kijk veel YouTube video's van Bjørn Nyland, met zijn Tesla en zijn reviews van electrische auto's. Hij maakt prachtige tripjes door Noorwegen. Schitterende natuur.
Tesla Bjørn inderdaad.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tesla Bjørn, die schijnt vrij bekend te zijn.
Kijk je ook naar de mafkees Apetor? Halfnaakt schaatsen en dan in een wak duiken om vervolgens een fles vodka te legen is zijn ‘ding’.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Het beviel zo goed dat je besloot ernaartoe te emigreren...
Weet je, ik kijk veel YouTube video's van Bjørn Nyland, met zijn Tesla en zijn reviews van electrische auto's. Hij maakt prachtige tripjes door Noorwegen. Schitterende natuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |