WTFquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:13 schreef aloa het volgende:
Woeste vader onthoofdt dochter (17) vanwege verboden relatie: 'Hij was rustig en huilde niet’
In het noorden gaat het regenen, zag ik op buienradarquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
De zon schijnt hier maar ik weet niet voor hoelang want het is ook aardig bewolkt.
Staat er nog wat leuks op YT?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Aan de koffie hier, broodje, en YouTube.
Ik heb nu alleen koffie, ik ga zo een broodje maken en ik heb een eitje gekookt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Aan de koffie hier, broodje, en YouTube.
Ik heb nu ook koffie en vanmorgen een eitje gehad bij het ontbijt, komt dichtbij zoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen koffie, ik ga zo een broodje maken en ik heb een eitje gekookt.
Een recente RoddelPraat natuurlijk, en ik kijk nu iets wat je toch niet interesseert.quote:
India is ook echt wel een ongelooflijk kutland om als meisje in geboren te worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)uilde-niet~ab3160c7/
Geen ideequote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een recente RoddelPraat natuurlijk, en ik kijk nu iets wat je toch niet interesseert.
Al dat soort landenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:19 schreef jerney het volgende:
[..]
India is ook echt wel een ongelooflijk kutland om als meisje in geboren te worden.
Dat vind ik wel boeiend juistquote:
Ja, dieptriest dat dat op zoveel plaatsen nog de gang van zaken is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Al dat soort landen![]()
middeleeuwse praktijken
Ja, ook zo'n hele bijzondere enorme ramp.quote:
Echt moeilijke keuze gelukkig krijg je adviesquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt moeilijke keuze gelukkig krijg je advies
Blij meequote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt moeilijke keuze gelukkig krijg je advies
Ik heb geen idee wat zalm in NL kost. En let eerlijk gezegd ook niet op de prijs hier, maar kan het opzoeken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Vraagje voor Fogel: is vis (bv die zalm) in Noorwegen relatief goedkoop, vergeleken met Nederland? In Noorwegen is relatief veel visserij toch?
O dat hoeft niet, ik dacht van misschien weet je dat zo.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat zalm in NL kost. En let eerlijk gezegd ook niet op de prijs hier, maar kan het opzoeken.
Trio met eierstokken...quote:
Thanx. Ik zal zo even kijken bij Appie wat het hier kost.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:37 schreef Fogel het volgende:
Zalm is laks https://meny.no/varer/fisk/fisk/laks
Meny is een van de duurste supermarkten in Noorwegen, dus bij anderen is het al snel 10-50% goedkoper. Een prijs van ca 10 euro per kilo voor geen idee welk deel van de vis, is vrij normaal lijkt het. Maar bij meny heb je dus verschillende kwaliteiten en delen enzo. Geen idee wat, ik eet geen zalm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |