WTFquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:13 schreef aloa het volgende:
Woeste vader onthoofdt dochter (17) vanwege verboden relatie: 'Hij was rustig en huilde niet’
In het noorden gaat het regenen, zag ik op buienradarquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
De zon schijnt hier maar ik weet niet voor hoelang want het is ook aardig bewolkt.
Staat er nog wat leuks op YT?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Aan de koffie hier, broodje, en YouTube.
Ik heb nu alleen koffie, ik ga zo een broodje maken en ik heb een eitje gekookt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Aan de koffie hier, broodje, en YouTube.
Ik heb nu ook koffie en vanmorgen een eitje gehad bij het ontbijt, komt dichtbij zoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen koffie, ik ga zo een broodje maken en ik heb een eitje gekookt.
Een recente RoddelPraat natuurlijk, en ik kijk nu iets wat je toch niet interesseert.quote:
India is ook echt wel een ongelooflijk kutland om als meisje in geboren te worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)uilde-niet~ab3160c7/
Geen ideequote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een recente RoddelPraat natuurlijk, en ik kijk nu iets wat je toch niet interesseert.
Al dat soort landenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:19 schreef jerney het volgende:
[..]
India is ook echt wel een ongelooflijk kutland om als meisje in geboren te worden.
Dat vind ik wel boeiend juistquote:
Ja, dieptriest dat dat op zoveel plaatsen nog de gang van zaken is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Al dat soort landen![]()
middeleeuwse praktijken
Ja, ook zo'n hele bijzondere enorme ramp.quote:
Echt moeilijke keuze gelukkig krijg je adviesquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt moeilijke keuze gelukkig krijg je advies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |