Inderdaad. Als je geen robot stofzuiger hebt, dan moet je af en toe zelf aan de slag. Of een schoonmaakster in dienst nemen...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:38 schreef Fogel het volgende:
Bijna tijd om door een sneeuwstorm te rijden en zoon ophalen.
En stofzuigen, want het huis stofzuigt zichzelf niet helaas.
* m1st1g gaat achter glas in de zon zitten en genieten van de lunchquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:38 schreef Fogel het volgende:
Bijna tijd om door een sneeuwstorm te rijden en zoon ophalen.
En stofzuigen, want het huis stofzuigt zichzelf niet helaas.
Eetzequote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g gaat achter glas in de zon zitten en genieten van de lunch
Bij deze dan maar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik had wel puntjes willen hebben hoor.
Zon? Het is hier maar een grijze bedoening, en het ziet er ook koud uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g gaat achter glas in de zon zitten en genieten van de lunch
Hier tussen de hunebedden is het ook lekker zonnig!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zon? Het is hier maar een grijze bedoening, en het ziet er ook koud uit.
Hier wel zonnig nhquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij mij ook geen zon meer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gave dingenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier tussen de hunebedden is het ook lekker zonnig!
Daar zou ik bwst wel eens heen willen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier tussen de hunebedden is het ook lekker zonnig!
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zou ik bwst wel eens heen willen.
Daarom wil ik er ook eens heen.quote:
Jawel, maar na 5 minuten heb je die hoop stenen bij elkaar wel gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zou ik bwst wel eens heen willen.
Drenthe op zich wel mooi hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar na 5 minuten heb je die hoop stenen bij elkaar wel gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |