Wat raar. Misschien moest het even zetten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Even laten staan en net geproefd. Is nu goed. Morgen is die helemaal lekker
Of ik nu een wortelquote:
Ik ga wel douchen nu. Maat niet in Noorwegen.quote:
Ja denk het. Was ook vreemd geweest maak het altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat raar. Misschien moest het even zetten.
Zalm is in de bonusquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb nog niet besloten. Pas in de winkel, en wat wellicht in de bonus is vandaag.
Ah. Ook lekker. Een tikje duur, maar in de bonus begint het alweer wat mee te vallen.quote:
Hey schoonheid.quote:
Daarom neem ik het ook meequote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Ook lekker. Een tikje duur, maar in de bonus begint het alweer wat mee te vallen.
Nee hoor, hoezo?quote:
Zolang het maar droog blijft...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
De zon schijnt hier maar ik weet niet voor hoelang want het is ook aardig bewolkt.
Eet smakelijk.quote:
Ziek.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:13 schreef aloa het volgende:
Woeste vader onthoofdt dochter (17) vanwege verboden relatie: 'Hij was rustig en huilde niet’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |