Haar dochter zingt mee op dat nummer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben geen fan van haar maar ze heeft wel wat aardige nummers.
Ik weet niet eens wie het is.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is.
Idool van Marioquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is.
Dat had ik kunnen weten.quote:
Ik heb maar 1 keer een controle zien staan. Die hield alleen Duitsers aan die terug het land in wilden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga ook wel 2 keer per week de grens over. Heeelemaal in het begin waren er wel controles, dan nam ik de groene grens. Nu al maanden niks meer gezien.
Het lijkt mij wel leuk om aan de grens met Duitsland te wonen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer een controle zien staan. Die hield alleen Duitsers aan die terug het land in wilden.
Kan me voorstellen dat ze Duitsers die naar Nederland wilden, het reizen zouden ontmoedigen en daarom aanspreken, maar controle van mensen die terug het land ingaan...? Of navragen hoe lang ze uit het land zijn geweest en dat ze in quarantaine moesten...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer een controle zien staan. Die hield alleen Duitsers aan die terug het land in wilden.
Paar windmolens in je achtertuin, lekker manquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk om aan de grens met Duitsland te wonen.
Opdonderen met die onzin Paulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |