Oh echt? Ik kook wel graag, maar op mijn vakantie heb ik er de schurft aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel eraan om iets tijdens mijn vakantie in elkaar te draaien hoor.
De reden dat ik bij collega's ga eten is meer om ideeën op te doen.
Moet jij niet daten?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh echt? Ik kook wel graag, maar op mijn vakantie heb ik er de schurft aan.
Een dagje BBQ of iets heel exclusiefs maken is voor mij ontspanning.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh echt? Ik kook wel graag, maar op mijn vakantie heb ik er de schurft aan.
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet jij niet daten?Of is het pas later op de dag?
Idd, even lekker de tijd voor nemen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een dagje BBQ of iets heel exclusiefs maken is voor mij ontspanning.
Ik moet niksquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet jij niet daten?Of is het pas later op de dag?
Nou sommige dingen moet je wel hoorquote:
checklistquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een dagje BBQ of iets heel exclusiefs maken is voor mij ontspanning.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
checklist
o kuisheidsgordel
o condooms
o kauwgom
o schoon slipje
0 pushup bh
o geld voor de taxi terug
Zolang ik maar een uurtje in het zwembad kan dobberen en een leuke wandeling kan maken, ben ik al tevreden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Als ik naar een BBQ feestje ga, vind ik het wel leuk om op m’n gemak de ochtend wat te klooien in de keuken.. maar vakantie is voor luieren.
Ik neem aan dat hij de sleutel van die gordel wel krijgt van je ouders.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:43 schreef jerney het volgende:
[..]Wat hebben jullie allemaal hoge verwachtingen van mijn date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2021 14:45:34 ]
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de sleutel van die gorden wel krijgt van je ouders.
Sleutel heb ik ingesliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt dan heel onaangenaam op het toilet zittenquote:
Het gaat meer om jouw gewiliigheid.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:43 schreef jerney het volgende:
[..]Wat hebben jullie allemaal hoge verwachtingen van mijn date
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat wordt dan heel onaangenaam op het toilet zitten
de sleutel is meestal groter dan de gaten die er in de gordel zitten.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Het gaat meer om jouw gewiliigheid.
Veel plezier.
Echt wel.quote:
Ik ga ook niet vrijwillig.quote:
Gelukkig zit de supermarkt om de hoek dus ik ben zo weer thuis.quote:
Neeh, hoe eerder ik de winkel uit ben hoe beter.quote:
En vergeet niet een pak met bolk mee te nemen.quote:
Goed dat je het zegt want daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
En vergeet niet een pak met bolk mee te nemen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt want daar had ik nog niet aan gedacht.
Snap ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, hoe eerder ik de winkel uit ben hoe beter.
Man?quote:
Daar vallen alleen modelbouw, treintjes winkels onder.quote:
Je twijfelt zelf ook?quote:
Ja, en zaken als mediamarkt, of een fietsenwinkel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar vallen alleen modelbouw, treintjes winkels onder.
Is het niet leuk om eens door een shopping mall te slenteren?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:11 schreef Fogel het volgende:
Uhm. Hooguit minder irrirant... maar gezellig? Whut!?
Nee.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het niet leuk om eens door een shopping mall te slenteren?
Neen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het niet leuk om eens door een shopping mall te slenteren?
Overal eens kijken, met een lekkere StarBucks koffie of je pakt even een heerlijke snack in de food corner.quote:
Ga je gang, zonder mij.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Overal eens kijken, met een lekkere StarBucks koffie of je pakt even een heerlijke snack in de food corner.
Ik kwam regelmatig in HC maar dat was om de tijd te doden als ik op de trein moest wachten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:14 schreef gebrokenglas het volgende:
De outlet shopping mall in Roermond of Maasmechelen Village is best leuk.
Die herinner ik me vooral van vroeger als een troosteloze gang met wat winkeltjes. Tegenwoordig ziet dat er een stuk beter uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam regelmatig in HC maar dat was om de tijd te doden als ik op de trein moest wachten.
Maar was dat de moeite? Naar het centrum en terug is toch al snel 10 of 15 minuten. Of moest je soms een uur wachten op de volgende trein?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ging ook liever de binnenstad in.
Da’s een stuk duurder dan hier dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Owja, zalm(filet) in de Albert Heijn kost tussen de 40 en 48 euro per kilo.
Dit ter vergelijk met de prijzen in Noorwegen.
Niet als ik de volgende trein wou hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar was dat de moeite? Naar het centrum en terug is toch al snel 10 of 15 minuten. Of moest je soms een uur wachten op de volgende trein?
Ja, verschillende produkten tussen landen hebben ook verschillende prijzen.quote:
Kijkend naar het bord met de aankomsttijden zie je de rode regel met "+5 minuten" verspringen naar "+15 minuten".quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet als ik de volgende trein wou hebben.
Idd, gelukkig heb ik maar weinig last van vertragingen gehad.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijkend naar het bord met de aankomsttijden zie je de rode regel met "+5 minuten" verspringen naar "+15 minuten".
😒
Ja, ik ook zelden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, gelukkig heb ik maar weinig last van vertragingen gehad.
Ik heb ook eens de laatste trein op utrecht gemist, kon ik de hele nacht op het station rondhangen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ook zelden.
Wel een keer de laatste bus naar huis gemist omdat de trein 5 minuten te laat op het eindstation kwam.
Toen dus naar huis lopen, midden in de nacht, in de regen. Achja.
Da's echt niks. Kon je echt nergens terecht voor de nacht?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook eens de laatste trein op utrecht gemist, kon ik de hele nacht op het station rondhangen.
Dat is zo'n heel groot apparaat op van dat rails, waar mensen zich wel mee laten vervoeren.quote:
Oh al een jaar niets van gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is zo'n heel groot apparaat op van dat rails, waar mensen zich wel mee laten vervoeren.
Meestal geel van kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |