iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poll![]()
Nee da’s inderdaad niet duurquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:32 schreef PlymouthFury het volgende: [..] Kosten toen 75 dollar pp eten en drinken erbij. Niet duur dus. Maar 22j terug alweer. Kortom een aanrader om eens heen te gaan
Maar zal nu wel meer zijn inderdaad.
Ik ga sowieso graag die kant uit
![]()
![]()
Wel prijzig nu denk ik. Oja, het zeewater is gemiddeld 27gr dus gewoon warmquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee da’s inderdaad niet duurMaar zal nu wel meer zijn inderdaad.
Ik ga sowieso graag die kant uit
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel prijzig nu denk ik. Oja, het zeewater is gemiddeld 27gr dus gewoon warm
Zo rond de evenaar is de enige plaats waar mijn lichaam helemaal in haar sas is.![]()
![]()
Bloody hotquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel prijzig nu denk ik. Oja, het zeewater is gemiddeld 27gr dus gewoon warm![]()
Ja echt he, daar loopt het water met een linksdraaiende kolk weg in het putje, hier rechtsom.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo rond de evenaar is de enige plaats waar mijn lichaam helemaal in haar sas is.![]()
Middag.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Hey konijn.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Schoonheid.quote:
Ik moet van alles doen maar heb nergens zin in.
Daar heb ik geen zin in.quote:
Hou op met appjes sturen op mijn werktelefoon het is zaterdag
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan zet je het geluid toch uit, of de telefoon zet je uitquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Hou op met appjes sturen op mijn werktelefoon het is zaterdag
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gelukkig niet aan mij gericht, maar in een groepquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan zet je het geluid toch uit, of de telefoon zet je uitUw ADH vitamine Worst
Kan je het geluid wel van uitzettenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig niet aan mij gericht, maar in een groep
Het is een appgroep over kutjesquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat zie ik morgen wel weer.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik moet eerst kijken wat ik nodig heb.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Van wat?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet eerst kijken wat ik nodig heb.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Aan boodschappen en ik weet nog niet wat ik vanavond wil eten.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Schijtglad op de weg hier
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Aha, ik heb ook nog niet echt een ideequote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan boodschappen en ik weet nog niet wat ik vanavond wil eten.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Niet veelquote:
-zet je geluid uit op je telefoon
- miep niet over boodschappen
dahwast.* Contra principia negantem disputari non potest *
Meestal verzin ik dat in de winkel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aha, ik heb ook nog niet echt een idee
Word het ooit mooi weer in scandinavie?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet veel
dahwast.
Oh the truth is a beautiful thing...![]()
Zo zie je maar mannen kunnen ook miepen over dom zinnig dingenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet veel
dahwast.
Ik vaak ook. Of ik ga naar de winkel met het idee ik heb hier zin in en dan gooi ik het in de winkel zelf helemaal omquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meestal verzin ik dat in de winkel.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Doe ik ook wel eens ideetjes op iddquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meestal verzin ik dat in de winkel.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik kijk naar wat er in de aanbieding is en of ik daar zin in heb.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens ideetjes op iddActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
2045 waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wanneer wordt het daar mooi weer?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet veel
dahwast.
Uw ADH vitamine Worst
2 grote puntjes voor iedereen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik denk dat ik vanavond de frituur maar aangooi.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wie is dat?quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Zuurkool hier.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik denk dat ik vanavond de frituur maar aangooi.![]()
Oeh, ik zie dat het zonnetje voorzichtig verschijnt.
Nu al zin in.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat heb ik echt lang niet meer gehad![]()
Ik ook niet maar ik houd er ook niet zo van.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat heb ik echt lang niet meer gehad
Hier ookquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Oeh, ik zie dat het zonnetje voorzichtig verschijnt.![]()
![]()
Lekker.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ach..* Contra principia negantem disputari non potest *
Mooi moment om even naar de winkel te gaan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb geen hekel eraan om iets tijdens mijn vakantie in elkaar te draaien hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Sowieso zo min mogelijk koken op je vakantie
De reden dat ik bij collega's ga eten is meer om ideeën op te doen.![]()
Liever een gewone pizza.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-03-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 444 / +118 / +0 / 822 / 1018
2. Dotteke / 252 / +58 / +24 / 980 / 1139
3. Maanvis / 233 / +0 / +0 / 498 / 631
4. mario390 / 219 / +15 / +100 / 224 / 301
5. DerRabbit / 200 / +26 / +10 / 744 / 841
6. jerney / 192 / +0 / +18 / 527 / 609
7. Mrsloveable / 179 / +27 / +27 / 789 / 948
8. Superbadeendje / 158 / +48 / +8 / 461 / 607
9. Puntenjager / 156 / +0 / +46 / 116 / 163
10. aloa / 155 / +24 / +43 / 996 / 1112
11. chufi / 150 / +38 / +26 / 203 / 290
12. m1st1g / 142 / +16 / +3 / 724 / 811
13. Rafeiro / 122 / +15 / +60 / 212 / 272
14. PlymouthFury / 98 / +15 / +19 / 305 / 355
15. Straatverlichting / 82 / +17 / +12 / 390 / 476
16. Fogel / 67 / +12 / +11 / 196 / 253
17. Paul / 66 / +16 / +1 / 392 / 447
18. ToT / 60 / +14 / +0 / 510 / 563
19. Jippie / 45 / +0 / +0 / 221 / 251
20. gebrokenglas / 40 / +6 / +26 / 175 / 201SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Idd, sommige dingen moet je niet combineren.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-03-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 444 / +118 / +0 / 822 / 1018
2. Dotteke / 252 / +58 / +24 / 980 / 1139
3. Maanvis / 233 / +0 / +0 / 498 / 631
4. mario390 / 219 / +15 / +100 / 224 / 301
5. DerRabbit / 200 / +26 / +10 / 744 / 841
6. jerney / 192 / +0 / +18 / 527 / 609
7. Mrsloveable / 179 / +27 / +27 / 789 / 948
8. Superbadeendje / 158 / +48 / +8 / 461 / 607
9. Puntenjager / 156 / +0 / +46 / 116 / 163
10. aloa / 155 / +24 / +43 / 996 / 1112
11. chufi / 150 / +38 / +26 / 203 / 290
12. m1st1g / 142 / +16 / +3 / 724 / 811
13. Rafeiro / 122 / +15 / +60 / 212 / 272
14. PlymouthFury / 98 / +15 / +19 / 305 / 355
15. Straatverlichting / 82 / +17 / +12 / 390 / 476
16. Fogel / 67 / +12 / +11 / 196 / 253
17. Paul / 66 / +16 / +1 / 392 / 447
18. ToT / 60 / +14 / +0 / 510 / 563
19. Jippie / 45 / +0 / +0 / 221 / 251
20. gebrokenglas / 40 / +6 / +26 / 175 / 201Thanks monitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad. En pizzatopings met donutdeeg lijkt mij niets.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, sommige dingen moet je niet combineren.![]()
Hoe verzinnen ze het.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Inderdaad. En pizzatopings met donutdeeg lijkt mij niets.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die snapt het tenminste.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die speelt het spel ook zoals het moet. Max 4 posts per dag![]()
Dat denk ik ook.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: