Ja, zo'n FFP2 ding toch? Niet die weggooidingen zoals iedereen die hier draagt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit aangehouden en heb zelfs nog niet eens een test gedaan. Het enige dat je gewoon moet doen, voordat je uit de auto stapt een mondkapje opdoen.
Gewoon zo'n weggooiding is goed genoegquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, zo'n FFP2 ding toch? Niet die weggooidingen zoals iedereen die hier draagt.
Het heeft ermee te maken dat men hier in de winter meer binnen en bij elkaar zit. Besmettingen vinden dan makkelijker plaats.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmm. Daar zeg je wat, daar heb ik geen antwoord op. Maar hoe verklaar je dat er in Nederland gelopen zomer zo weinig mensen besmet waren?
O dat valt mee. Ik doe juist geen ritjes naar Duitsland om die redenen van testuitslagen enzo. En er is natuurlijk niet heel veel te doen daar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gewoon zo'n weggooiding is goed genoeg
Het heeft ermee te maken dat door de hogere luchtvochtigheid in de zomer, het virus zwaarder wordt en dus niet ver kan verspreidenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heeft ermee te maken dat men hier in de winter meer binnen en bij elkaar zit. Besmettingen vinden dan makkelijker plaats.
Zolang je binnen de economische grens blijft (+/- 20 km vanaf de landsgrens) heb je weinig tot geen last van controles.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat valt mee. Ik doe juist geen ritjes naar Duitsland om die redenen van testuitslagen enzo. En er is natuurlijk niet heel veel te doen daar.
Goed om te weten, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zolang je binnen de economische grens blijft (+/- 20 km vanaf de landsgrens) heb je weinig tot geen last van controles.
Er is meer open dan in Nederland
Is ook niet heel duidelijk gecommuniceerd door de media. Het is een voortvloeisel van een rechtzaak die NRW heeft aangespannen tegen de Duitse landelijke richtlijnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed om te weten, dat wist ik niet.
Ja, die zijn enorm afhankelijk van grensverkeer natuurlijk. Hoeveelheid verkeer tussen NL en NRW is behoorlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is ook niet heel duidelijk gecommuniceerd door de media. Het is een voortvloeisel van een rechtzaak die NRW heeft aangespannen tegen de Duitse landelijke richtlijnen
De druppels worden groter en zwaarder bij een hogere luchtvochtigheid en vallen eerder op de grond dus een meereizend virus ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het heeft ermee te maken dat door de hogere luchtvochtigheid in de zomer, het virus zwaarder wordt en dus niet ver kan verspreiden
Ik ben lekker al geweest.quote:
Ik ga ook wel 2 keer per week de grens over. Heeelemaal in het begin waren er wel controles, dan nam ik de groene grens. Nu al maanden niks meer gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat valt mee. Ik doe juist geen ritjes naar Duitsland om die redenen van testuitslagen enzo. En er is natuurlijk niet heel veel te doen daar.
Vooral omdat Bollie echt geen ene neuk geeft.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Die hoge cijfers in Brazilië is waarschijnlijk omdat daar de afstandsregels sowieso slechter worden nageleefd? Mede door de houding van de president? Geen idee eigenlijk.
Zal ook niet meer zo heel zwaar nodig zijn... Mensen worden bij winkels wel gecorrigeerd natuurlijk, van "graag mondkapje opdoen meneer/mevrouw".quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga ook wel 2 keer per week de grens over. Heeelemaal in het begin waren er wel controles, dan nam ik de groene grens. Nu al maanden niks meer gezien.
Alleen met een food courtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het niet leuk om eens door een shopping mall te slenteren?
Heb eigenlijk nog niet meegemaakt dat iemand hem niet droeg.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal ook niet meer zo heel zwaar nodig zijn... Mensen worden bij winkels wel gecorrigeerd natuurlijk, van "graag mondkapje opdoen meneer/mevrouw".
Ik zie het wel bij kleine winkels.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog niet meegemaakt dat iemand hem niet droeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |