Waarom zouden ze daarmee stoppen als zoveel mensen dat piswater lekker vinden, en als ze het te lekker maken concurreren ze met hun eigen merk hequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heineken zijn losers. Ze hebben al jaren een overheerlijk merk als Brand in hun assortiment maar zelf blijven ze maar piswater maken

Wie doet niet lief dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:41 schreef jerney het volgende:
Zeg doe es lief tegen Dottie, het is vrouwenavond

Dotjequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:41 schreef jerney het volgende:

Hey Engine 😘quote:

Ik sta toch op negeren bij haar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:41 schreef jerney het volgende:

Ik heb nog een gat in mijn portemonnee, hoe moet ik dat dichtnaaien?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Laten we het dan maar over naaien gaan hebben

Goed planquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Laten we het dan maar over naaien gaan hebben

Een welverdiende like voor deze postquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik sta toch op negeren bij haar.
Haar eenzijdige kijk op de zaken ben ik zo zat dat ik gewoon een beetje tegengas geef.

Beetje wit eiwit er tegenaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nog een gat in mijn portemonnee, hoe moet ik dat dichtnaaien?

Ik had nog gekeken bij beleef de lente. Leuk, ga het in de gaten houdenquote:

Dankjewel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een welverdiende like voor deze post

Dit ga ik meteen uitproberenquote:

De meeste gaten zijn wel op te vullen daarmee.quote:

Mijn moeder heeft hem nog ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
Is je basset er nog @:ieniminimuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |