Niet vrouwvriendelijk maar wel een mogelijke oplossing. Stop met vrouwen in je omgeving te trakterenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nog een gat in mijn portemonnee, hoe moet ik dat dichtnaaien?
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De meeste gaten zijn wel op te vullen daarmee.
Ja is best leuk om te zien he. Vooral als er straks jonkies zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had nog gekeken bij beleef de lente. Leuk, ga het in de gaten houden
Dit gaat mijn vriendin niet leuk vinden neequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet vrouwvriendelijk maar wel een mogelijke oplossing. Stop met vrouwen in je omgeving te trakteren
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit gaat mijn vriendin niet leuk vinden nee
Maar iedereen heeft toch recht op z’n mening? Ik snap het wel als je risico patiënt bent. Mijn moeder zit ook al meer dan een jaar boor 99% van de tijd binnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik sta toch op negeren bij haar.
Haar eenzijdige kijk op de zaken ben ik zo zat dat ik gewoon een beetje tegengas geef.
Wat vindt jij het ergste?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind andere sluitingen kutter dan de avondklok
Mijn ouders zijn alle 2 risico patient maar laten er echt niets voor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft toch recht op z’n mening? Ik snap het wel als je risico patiënt bent. Mijn moeder zit ook al meer dan een jaar boor 99% van de tijd binnen.
Iedereen zit al te flippen op een paar maanden avondklok (wat zeg ik? Dezelfde dag al).
BH sluitingen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
😂quote:
En een bh kapot knippen? Je wilt vermoord worden?quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik leef nog steeds.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En een bh kapot knippen? Je wilt vermoord worden?
tien km gemaakt door amsterdam.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog gewandeld vandaag of heb je rust gehouden.
Ik ben verre van risicopatient en moet me ook aan de regels houden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn alle 2 risico patient maar laten er echt niets voor.
Liever met plezier geleefd dan verveeld in de kist
Snap ik! Maar snap Dottie ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn alle 2 risico patient maar laten er echt niets voor.
Liever met plezier geleefd dan verveeld in de kist
Mag wel verdomd goede seks geweest zijn dan.quote:
Blijkbaar kan ik nog meer dan alleen kokenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag wel verdomd goede seks geweest zijn dan.
Nee, ik ben zo'n verveelde oudere die schijt heeft aan de regelsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hoe durf je. Je lijkt wel zo'n kut jongere die zich nergens aan houdt.
Leuk, was wel rustig zeker. Sprak vandaag mijn zus die loopt het Pieterspad. Vertelde van jou en je wandelingen en van je westenborg verhaal. Zou het haat sturen om te lezen maar kan het niet vinden.quote:
staat in m'n sig:quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, was wel rustig zeker. Sprak vandaag mijn zus die loopt het Pieterspad. Vertelde van jou en je wandelingen en van je westenborg verhaal. Zou het haat sturen om te lezen maar kan het niet vinden.
Aaah ik mag die instelling wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo'n verveelde oudere die schijt heeft aan de regels
Iedereen behoort zich aan de regels te houden. Het grootste gedeelte van Nederland doet dat.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben verre van risicopatient en moet me ook aan de regels houden.
Ik maak kilometers door deze regioquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
IK heb tientallen km's door Rotterdam gemaaktop de fiets, en op plekken zonder kuddedieren
Dank je. Hoop dat ze het kan lezen zonder lid te zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
staat in m'n sig:
Westerborkpad - In het spoor van de Jodenvervolging
Dat kan ook heel leuk zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Of aan die touwtjes van bepaalde types bikini trekken
Ja hoor, de FP is gewoon te lezen voor iedereen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Hoop dat ze het kan lezen zonder lid te zijn.
Ekte FOK!kerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hield me al aan de meeste regels voordat ze uberhaupt bestonden.
Ik brak de meeste regels al voordat ze überhaupt bestondenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hield me al aan de meeste regels voordat ze uberhaupt bestonden.
Dat is correctquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zolang je alleen maar op je zoldertje zit heb je geen regels nodig
Thnx. Ik geef het haar door.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor, de FP is gewoon te lezen voor iedereen.
Hou van mijn zoldertjequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zolang je alleen maar op je zoldertje zit heb je geen regels nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |