Niet vrouwvriendelijk maar wel een mogelijke oplossing. Stop met vrouwen in je omgeving te trakterenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nog een gat in mijn portemonnee, hoe moet ik dat dichtnaaien?
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De meeste gaten zijn wel op te vullen daarmee.
Ja is best leuk om te zien he. Vooral als er straks jonkies zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had nog gekeken bij beleef de lente. Leuk, ga het in de gaten houden
Dit gaat mijn vriendin niet leuk vinden neequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet vrouwvriendelijk maar wel een mogelijke oplossing. Stop met vrouwen in je omgeving te trakteren
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit gaat mijn vriendin niet leuk vinden nee
Maar iedereen heeft toch recht op z’n mening? Ik snap het wel als je risico patiënt bent. Mijn moeder zit ook al meer dan een jaar boor 99% van de tijd binnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik sta toch op negeren bij haar.
Haar eenzijdige kijk op de zaken ben ik zo zat dat ik gewoon een beetje tegengas geef.
Wat vindt jij het ergste?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind andere sluitingen kutter dan de avondklok
Mijn ouders zijn alle 2 risico patient maar laten er echt niets voor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft toch recht op z’n mening? Ik snap het wel als je risico patiënt bent. Mijn moeder zit ook al meer dan een jaar boor 99% van de tijd binnen.
Iedereen zit al te flippen op een paar maanden avondklok (wat zeg ik? Dezelfde dag al).
BH sluitingen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
😂quote:
En een bh kapot knippen? Je wilt vermoord worden?quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik leef nog steeds.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En een bh kapot knippen? Je wilt vermoord worden?
tien km gemaakt door amsterdam.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog gewandeld vandaag of heb je rust gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |