Nu heb ik wel trek in brandt helaas heb ik alleen grolsch in huis.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Brand is nu toch Heineken, dus daarom Gulpener
Hmmmm dat wil ik wel jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Pesto rood of groen
Ui in halve ringen
Knoflook
Room
Kip in blokjes
Ja kan alle 2.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Hmmmm dat wil ik wel jaHeb wel alleen nog sojaroom in huis, denk ik.
Kan Griekse Yoghurt ook?
brandt ken ik niet, ja willy brandt misschienquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nu heb ik wel trek in brandt helaas heb ik alleen grolsch in huis.
Het zijn die kut jongeren die illigale feestjes geven en in het vondelpark gaan feestenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jongeren zijn het probleem niet het zijn die fucking 50 plussers.
Einde rant.
Spellingcontrole deed weer eens gek.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
brandt ken ik niet, ja willy brandt misschien
Al die boomers houden zich prima aan de maatregelen natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn die kut jongeren die illigale feestjes geven en in het vondelpark gaan feesten
Heb je nog gewandeld vandaag of heb je rust gehouden.quote:
Heineken zijn losers. Ze hebben al jaren een overheerlijk merk als Brand in hun assortiment maar zelf blijven ze maar piswater makenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Brand is nu toch Heineken, dus daarom Gulpener
Nee het zijn de goedgelovige Dotteke 's die er een probleem van makenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn die kut jongeren die illigale feestjes geven en in het vondelpark gaan feesten
Graag gedaan. Eet smakelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Ok doe ik toch liever dat denk ik.
Dankjewel voor de inspiratie
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daarmee stoppen als zoveel mensen dat piswater lekker vinden, en als ze het te lekker maken concurreren ze met hun eigen merk hequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heineken zijn losers. Ze hebben al jaren een overheerlijk merk als Brand in hun assortiment maar zelf blijven ze maar piswater maken
Wie doet niet lief dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:41 schreef jerney het volgende:
Zeg doe es lief tegen Dottie, het is vrouwenavond
Dotjequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:41 schreef jerney het volgende:
Hey Engine 😘quote:
Ik sta toch op negeren bij haar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:41 schreef jerney het volgende:
Ik heb nog een gat in mijn portemonnee, hoe moet ik dat dichtnaaien?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Laten we het dan maar over naaien gaan hebben
Goed planquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Laten we het dan maar over naaien gaan hebben
Een welverdiende like voor deze postquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik sta toch op negeren bij haar.
Haar eenzijdige kijk op de zaken ben ik zo zat dat ik gewoon een beetje tegengas geef.
Beetje wit eiwit er tegenaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nog een gat in mijn portemonnee, hoe moet ik dat dichtnaaien?
Ik had nog gekeken bij beleef de lente. Leuk, ga het in de gaten houdenquote:
Dankjewel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een welverdiende like voor deze post
Dit ga ik meteen uitproberenquote:
De meeste gaten zijn wel op te vullen daarmee.quote:
Mijn moeder heeft hem nog ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
Is je basset er nog @:ieniminimuis
Niet vrouwvriendelijk maar wel een mogelijke oplossing. Stop met vrouwen in je omgeving te trakterenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nog een gat in mijn portemonnee, hoe moet ik dat dichtnaaien?
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De meeste gaten zijn wel op te vullen daarmee.
Ja is best leuk om te zien he. Vooral als er straks jonkies zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had nog gekeken bij beleef de lente. Leuk, ga het in de gaten houden
Dit gaat mijn vriendin niet leuk vinden neequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet vrouwvriendelijk maar wel een mogelijke oplossing. Stop met vrouwen in je omgeving te trakteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |