Forget it.quote:
Gewoon alles open gooien iddquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jongeren zijn het probleem niet het zijn die fucking 50 plussers.
Einde rant.
Kameraadquote:
Snel bijtanken!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zat maar 1,6% alcohol in het toetje. Daar kan een mens toch niet op leven?
Fles Strohrum achterover tikken ter compensatie.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zat maar 1,6% alcohol in het toetje. Daar kan een mens toch niet op leven?
Had ze al gezien, wilde gewoon even de high roller spelen zoals Haagsiequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die zijn nog wel terug te vinden in een eerder topic hoor!
Ga jij es uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Fles Strohrum achterover tikken ter compensatie.
Heb je je gordel nog om ?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef jerney het volgende:
[..]
HET FEEST KAN BEGINNEN WANT IIIK BEN BINNEN
M1st1g!quote:
Tot ie slecht is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:13 schreef jerney het volgende:
Wat ga ik eten?
Hoe lang blijft kipfilet goed van de slagert?
Een beker warme melk lijkt me fijnerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik sla me zo maar tegen mijn slaap. Ik wil ook slapen.
Als die wegloopt niet meer etenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:13 schreef jerney het volgende:
Wat ga ik eten?
quote:
Denk wel 3 dagenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:13 schreef jerney het volgende:
Wat ga ik eten?
Live tot middernachtquote:
Als je tieten gaan stinken als je ze uit je bh haalt, zou ik ze niet meer eten!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:13 schreef jerney het volgende:
Wat ga ik eten?
In de koelkast of zomaar op het aanrecht?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:13 schreef jerney het volgende:
Wat ga ik eten?
Je moet nog even wachten maat tot je weer aan het werk mag. Ik gok op november? Kleine kans hoor maar laten we van het positieve uitgaan.quote:
Thanks! Op het randje dus. Even snuffelenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk wel 3 dagen
Even goed ruiken
Twee dagen dus volgens Google
Anno 2021 nog een bh dragenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je tieten gaan stinken als je ze uit je bh haalt, zou ik ze niet meer eten!
Ik wil je gewoon geloven.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:15 schreef jerney het volgende:
[..]Ik ben best zedig hoor, afgezien van m’n DTS posts.
Waarom zou ik hem dagen lang op het aanrecht laten liggen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In de koelkast of zomaar op het aanrecht?
Doe maar een linkje in dmquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Live tot middernacht
Maar dat ga ik niet trekken...wat een herrie nu al
Ik ga maandag bij een transportbedrijf solliciterenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Je moet nog even wachten maat tot je weer aan het werk mag. Ik gok op november? Kleine kans hoor maar laten we van het positieve uitgaan.
Ah ja die worden inderdaad nog niet kapot gemaakt door Rutte en Coquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ga maandag bij een transportbedrijf solliciteren
Geen idee.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem dagen lang op het aanrecht laten liggen?
Succes alvast.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ga maandag bij een transportbedrijf solliciteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |