Het ligt er dik boven op.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
Alsof jullie zolderkamerautisten meer sociaal leven hebben zonder avondklok
Wijzelf hebben niet zo'n groot sociaal netwerk. De mensen waar we net waren, zien we wel vaker maar buiten hen vrijwel niemand.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En mijn sociale leven hing een beetje af van bij mensen thuis hangen na half 11 in de avond tot een uurtje of 2.
Die hele avondklok boeit me nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef jerney het volgende:
[..]
HET FEEST KAN BEGINNEN WANT IIIK BEN BINNEN
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
Door al die lui die zich niet aan de regels houden blijven wij in deze ellende zitten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
We gaan er tegen aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef jerney het volgende:
[..]
HET FEEST KAN BEGINNEN WANT IIIK BEN BINNEN
Smul je er dubbel vanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit al een half uur lang een frikandel op te boeren, genot
Gelukkig zijn die lui ook de stomme boomers.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door al die lui die zich niet aan de regels houden blijven wij in deze ellende zitten.
Oeh genietuh.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit al een half uur lang een frikandel op te boeren, genot
Mij ook niet hoor.quote:
samen met de Mosquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:02 schreef Haags het volgende:
Volgende week zaterdag ga ik hem sowieso overtreden. Verjaardagsfeestje.
Nouja ik volg het niet zoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Die avondklok wordt vreselijk misbruikt. Als je dat niet inziet dan ben je echt steke blind.
Lekker maatquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:02 schreef Haags het volgende:
Volgende week zaterdag ga ik hem sowieso overtreden. Verjaardagsfeestje.
Laatst een fietstochtje gedaan met Mini-ToT en mevrouw ToT; hordes mensen die schouder aan schouder bij een ijssalon ijsjes zaten te eten, en weinigen daarvan waren onder de pensioengerechtigde leeftijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die lui ook de stomme boomers.
Moet je midden op de weg gaan lopen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan is er fucking avondklok, heb je vet veel moeite gedaan voor die briefjes, rijden de wouten langs en dan controleren ze je niet eens
Of met stenen gaan gooienquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je midden op de weg gaan lopen.
Ook een bord patat gehad en een kaassouffléquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valt mee, tenzij het een xxl frikandel is
Daarom. Fucking het hele land op slot voor die lui.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst een fietstochtje gedaan met Mini-ToT en mevrouw ToT; hordes mensen die schouder aan schouder bij een ijssalon ijsjes zaten te eten, en weinigen daarvan waren onder de pensioengerechtigde leeftijd.
Billen incomingquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook een bord patat gehad en een kaassoufflé
Aan de andere kant is mijn moeder het afgelopen jaar maar een stuk of 5x buiten geweest i.v.m. corona.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom. Fucking het hele land op slot voor die lui.
Hier in de buurt eindeloos veel wandelclubjes van bejaarde lui en ook lekker schouder aan schouder staan om die ene slang te fotograferen die onder aan de berg ligt.
Maar als ik avondklok wil opheffen om een drankje te doen met mijn collega matties dan is het huilie huillie die jongeren met hun feestjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |