Dat is iedere keer zo, tot ze gaan stemmenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Meer partijen zijn tegen avondklok.
En mijn sociale leven hing een beetje af van bij mensen thuis hangen na half 11 in de avond tot een uurtje of 2.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]Wij komen net terug van een gezellig middagje/avondje met in totaal 6 volwassenen en 3 kinderen.
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:
Juist.quote:
Nee hoor, niet per se.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En tradities moet je in eren houden!
Gaat het niet om. Die avondklok wordt vreselijk misbruikt. Als je dat niet inziet dan ben je echt steke blind.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Was dat niet al?
Is het echt zo ondraaglijk ja? Ik ben vanzelf meestal al thuis dan
Terrasjes open zou ik liever hebben.
Het ligt er dik boven op.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
Alsof jullie zolderkamerautisten meer sociaal leven hebben zonder avondklok
Wijzelf hebben niet zo'n groot sociaal netwerk. De mensen waar we net waren, zien we wel vaker maar buiten hen vrijwel niemand.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En mijn sociale leven hing een beetje af van bij mensen thuis hangen na half 11 in de avond tot een uurtje of 2.
Die hele avondklok boeit me nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef jerney het volgende:
[..]
HET FEEST KAN BEGINNEN WANT IIIK BEN BINNEN
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
Door al die lui die zich niet aan de regels houden blijven wij in deze ellende zitten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
We gaan er tegen aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef jerney het volgende:
[..]
HET FEEST KAN BEGINNEN WANT IIIK BEN BINNEN
Smul je er dubbel vanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit al een half uur lang een frikandel op te boeren, genot
Gelukkig zijn die lui ook de stomme boomers.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door al die lui die zich niet aan de regels houden blijven wij in deze ellende zitten.
Oeh genietuh.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit al een half uur lang een frikandel op te boeren, genot
Mij ook niet hoor.quote:
samen met de Mosquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:02 schreef Haags het volgende:
Volgende week zaterdag ga ik hem sowieso overtreden. Verjaardagsfeestje.
Nouja ik volg het niet zoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Die avondklok wordt vreselijk misbruikt. Als je dat niet inziet dan ben je echt steke blind.
Lekker maatquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:02 schreef Haags het volgende:
Volgende week zaterdag ga ik hem sowieso overtreden. Verjaardagsfeestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |