Dat is snelquote:
Succes alvastquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dit bedrijf heeft gelukkig ook vestigingen in Duitsland, Spanje en Polen.
Daarom heb ik alleen op overheden gesolliciteerdquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah ja die worden inderdaad nog niet kapot gemaakt door Rutte en Co
Wel die kip na de 3e dag wat langer door laten garen . Om uitdrogen te voorkomen even inpakken in alufoliequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh echt?
Thanks! Dan ga ik eens een currytje bouwen ofzoiets.
Dat je je dat nog herinnert.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Had al zo’n vermoeden na je pandapunten quiz
In die volgorde natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm kop thee en een koekje. Of nog meer wijn. Keuzes
Ja laat d’r lekker sudderenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wel die kip na de 3e dag wat langer door laten garen . Om uitdrogen te voorkomen even inpakken in alufolie
Zelfs half kaduuk is mijn brein nog best goed.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat je je dat nog herinnert.
Dat gaf inderdaad wel het 1 en ander weg.
Sommige religies denken daar anders over.quote:
is enige post van jou op een topic van mij denk ikquote:
zie je eruit als 12 dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Schandalig overigens dat ze uberhaupt nog alcohol aan mij verkopen
Dat merk ikquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Zelfs half kaduuk is mijn brein nog best goed.
Ben je zo’n dronken lor, ja?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Schandalig overigens dat ze uberhaupt nog alcohol aan mij verkopen
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb twee zware halve liters gekocht
Pesto rood of groenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:29 schreef jerney het volgende:
[..]Ok even bedenken wat ik ga maken want heb eigenlijk geen zin in curry
#hetisooknooitgoedquote:
Dat is wel heel triestquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vanmiddag door het dorp gefietst waar Brand Bier word gebrouwen en er stond overal op reclame borden reclame voor Gulpener. Moest lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |