Hier wordt niet geroddeldquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:58 schreef Zipportal het volgende:
Waarom staat Davy eigenlijk in de OP?
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard
De immer ijzige kat geeft geen fucks.quote:
Die komt wel weer eens langs als het wat beter gaat met PSV.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk je weleens die vi-show met kale Kees? Ik kan weinig met Guus Hiddink.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De immer ijzige kat geeft geen fucks.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:48 schreef pferdfahrer het volgende:
Oja wacht, dit is VBL, van amoebes moet je niet veel verwachten
unsophisticated monocellular amoebaGODquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:48 schreef pferdfahrer het volgende:
Oja wacht, dit is VBL, van amoebes moet je niet veel verwachten
quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
unsophisticated monocellular amoebaGOD
oke, gaat je ook niks aan verderquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan nu vragen: jij dan? Maar eigenlijk interesseert dat me echt helemaal niets.
Jan is niet zo slimquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]Kapper nodig hebben om je kop kaal te scheren
dat zegt mij ook niksquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag gisteren een pindamelk recept voorbij komen, daar had ik nog nooit van gehoord
bruine bonensoep godquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Bruine bonen is in de aanbieding bij de AH dus ik heb niet 1, maar 2 potten bruine bonen gekocht.
Jij bent mij er eentjequote:Op woensdag 3 maart 2021 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Bruine bonen is in de aanbieding bij de AH dus ik heb niet 1, maar 2 potten bruine bonen gekocht.
Wat een feest!quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Het zal wel, als de kappers maar openblijven tot 3 uur op 10 maart.quote:
Ik hoop dat je bij deze uitspraak niet de fout maakt dat jij om 3 uur een afspraak hebt, want dan is het helaas pindakaas (zonder nootjes)quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel, als de kappers maar openblijven tot 3 uur op 10 maart.
ben al geweest dus wat mij betreft kunnen ze weer een week of 8 dicht, is onverantwoord om ze open te houdenquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel, als de kappers maar openblijven tot 3 uur op 10 maart.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben al geweest dus wat mij betreft kunnen ze weer een week of 8 dicht, is onverantwoord om ze open te houden
Bart van Merwijk ken ikquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
Is het raar dat ik nog nooit van Jeroen van Merwijk gehoord had.
Nuh niet echt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
Even in COR loeren of die stijging het Vondelparkeffect is
quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:47 schreef Haags het volgende:
[..]
En nu zitten we middenin de Vondelpark piek
@Cocoquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
Ik dacht dat Harrie het maar een boomergriepje vond en dat hij zich toch niet aan de maatregelen hield.quote:
Het is vaak maar net hoe de wind waait.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat Harrie het maar een boomergriepje vond en dat hij zich toch niet aan de maatregelen hield.
Ik ben zelf net van de corona af. Het stelde niet zoveel voor gelukkig.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat Harrie het maar een boomergriepje vond en dat hij zich toch niet aan de maatregelen hield.
Boomergriepje.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben zelf net van de corona af. Het stelde niet zoveel voor gelukkig.
Die dikkerds doen dat zodat ze zichzelf minder slecht voelen over hun overgewichtquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:01 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb geleerd dat 'thinshaming' een ding is. Deze wereld is definitief kapot.
Wees nou terughoudend met zulke conclusies, straks ben je over een jaar nog buiten adem als je bovenaan de trap bentquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken niemand die er heel erg ziek van is geworden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso geen last van gehad.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wees nou terughoudend met zulke conclusies, straks ben je over een jaar nog buiten adem als je bovenaan de trap bent
Ik 1 iemand, die ligt er ook mee in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken niemand die er heel erg ziek van is geworden.
quote:
maar we zijn wel solidair uiteraard, nog even volhoudenquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wel een paar, ook iemand van een jaar of 36 die best lang op de IC heeft gelegen. (wel dik)quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien zijn de kappers dan al weer dicht. (lol)quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een week wachten
Ik ben woedend.
Een dikke allochtoon? Daar schijnen de corona afdelingen mee vol te liggen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:14 schreef Haags het volgende:
Ik 1 iemand, die ligt er ook mee in het ziekenhuis.
solidairGODquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar we zijn wel solidair uiteraard, nog even volhouden
in mijn directe omgeving ken ik niet eens iemand die het gehad heeft, wel een neef van me in de VS er aan overleden, die had al een long probleem en wachtte te lang met naar het ziekenhuis gaanquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:14 schreef Haags het volgende:
Ik 1 iemand, die ligt er ook mee in het ziekenhuis.
Toevallig wel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een dikke allochtoon? Daar schijnen de corona afdelingen mee vol te liggen.
Dit mag je niet overal zeggen. Lolquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
solidairGOD
de risicogroep vreet alles op en laat volgende generaties achter met een grote schuld
genot
Terecht. Ik EIS dat de kappers nog een week openblijven.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een week wachten
Ik ben woedend.
Niet zo doen Maxquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien zijn de kappers dan al weer dicht. (lol)
Oei ja dat is kut.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
in mijn directe omgeving ken ik niet eens iemand die het gehad heeft, wel een neef van me in de VS er aan overleden, die had al een long probleem en wachtte te lang met naar het ziekenhuis gaan
rare fetisj, maar you do youquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg het geeneens voor elkaar om corona op te lopen terwijl ik al door meerdere besmette mensen langer dan 15 minuten ben ondergehoest
Misschien heb je het al gehad en er niks van gemerkt met je ijzeren gestel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg het geeneens voor elkaar om corona op te lopen terwijl ik al door meerdere besmette mensen langer dan 15 minuten ben ondergehoest
kuchen op het werk niet voldoende voor een lang weekend?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gratis vakantie zo'n boomergriepje.
Alleen proleten gaan naar een zonnebankstudioquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
Zonnebankstudio hier naast kantoor is illegaal open in het centrum
Benieuwd hoelang dat gaat duren
Snitch even op twitter danquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg het advies een fles whisky leeg te drinken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kuchen op het werk niet voldoende voor een lang weekend?
dat zijn de betere adviezenquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg het advies een fles whisky leeg te drinken.
We hebben een proleet als zorgminister!!!quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen proleten gaan naar een zonnebankstudio
@:charrell
Wat een topbedrijfquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg het advies een fles whisky leeg te drinken.
Met zijn misvormde oren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We hebben een proleet als zorgminister!!!
Als je je erg verveelt dan kun je de politie bellen. Dan heb je nog wat leuks om naar te kijken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
witwassers kan je beter te vriend houdenquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je je erg verveelt dan kun je de politie bellen. Dan heb je nog wat leuks om naar te kijken.
Zeker als bank.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
witwassers kan je beter te vriend houden
ik denk dat ik het eerste aan de beurt ben van deze SC, Tong niet meegerekend danquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
Heb jullie al zin in een vaccinatiebandje?
Als het goed is, dan ben je binnen een paar maanden wel aan de beurt denk ik.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat ik het eerste aan de beurt ben van deze SC, Tong niet meegerekend dan
Ga je er n halen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat ik het eerste aan de beurt ben van deze SC, Tong niet meegerekend dan
Is het geen stille hint dat je vader wordt?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je er n halen?
Mijn vriendin twijfelt nog, die zei dat ze niet precies wist wat het met een eventueel zwanger worden in de toekomst deed (lol). Mijn opmerking dat ik dat des te meer reden vond om op die manier te prikken werd niet gewaardeerd.
Nu je het zegt, ze begint wel viesdik te worden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het geen stille hint dat je vader wordt?
ik ga er zeker eentje halen al kom ik wel in aanmerking voor die goedkope van AZ.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je er n halen?
Mijn vriendin twijfelt nog, die zei dat ze niet precies wist wat het met een eventueel zwanger worden in de toekomst deed (lol). Mijn opmerking dat ik dat des te meer reden vond om op die manier te prikken werd niet gewaardeerd.
Geniet nog van je laatste maanden/weken levensvreugde zou ik zeggen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ze begint wel viesdik te worden.
Ik zit elke vrijdag voor de keukenkampioendivisie, jij dacht dat er nog enige vorm van levensvreugde was?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geniet nog van je laatste maanden/weken levensvreugde zou ik zeggen.
kinderenquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het geen stille hint dat je vader wordt?
Zelfs dat wordt lastig met een pasgeboren kind.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit elke vrijdag voor de keukenkampioendivisie, jij dacht dat er nog enige vorm van levensvreugde was?
Ik dacht eigenlijk dat ze allemaal ongeveer hetzelfde werkten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga er zeker eentje halen al kom ik wel in aanmerking voor die goedkope van AZ.
En over zwanger worden en vaccinatie, vriendin van m'n zoon had het daar ook al over, ik schrok me kapot maar bleef wel glimlachen.
Ja ik heb ook een beetje half geluisterd deze keer, ze zijn een beetje door de leuke anekdotes heen volgens mij.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland ik vind dat er wat teveel rubriekjes in de Dickiepodcast komen, en de tinderrubriek vind ik gn leuke rubriek.
Die van AZ maakt je enkel impotent maar zit geen tracker inquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ze allemaal ongeveer hetzelfde werkten.
nee die van pfizer en moderna zijn anders opgebouwdquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ze allemaal ongeveer hetzelfde werkten.
pics?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ze begint wel viesdik te worden.
Dat valt nog mee. Al heb ik geen enkel probleem met een tracker.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die van AZ maakt je enkel impotent maar zit geen tracker in
zag net nog een item van een gast die gilde la tourette heeft overgehouden aan verkeerde medicijnen (mankeerde al het een en ander)quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
Hoezo zou een vaccin van invloed zijn op de mogelijkheid tot zwanger worden? Heeft er iets in die trant op Feesboek gestaan ofzo?
die van pfizer modificeert je DNA en maakt je minder vruchtbaarquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee die van pfizer en moderna zijn anders opgebouwd
Ik zie het, je hebt gelijk, die andere zijn wel een stuk beter.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee die van pfizer en moderna zijn anders opgebouwd
wat ik er van begreep deed Zwitserland juist een batch van die wij erbij krijgen wegquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie het, je hebt gelijk, die andere zijn wel een stuk beter.
The AstraZeneca shot is a “viral vector vaccine”, where a specially engineered virus that normally causes chimpanzees to get the common cold delivers genetic instructions to human cells to make the spike protein jutting out from the new coronavirus’s surface.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die van pfizer modificeert je DNA en maakt je minder vruchtbaar
die van moderna injecteert direct nanochips in je bloedstroom
google vindt dit niet leuk (lol)
Ik kan vaak wel om hem lachen.quote:
Leuk vrouwtje?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
Ik zat gisteren wel in een clubhouseroom met Michiel, Ren en dat nieuwe vrouwtje van Ren. Soort Q&A, dat was wel genot.
Daarna in een room met Nico Dijkshoorn, Ronald Giphart en wat anderen die een uur lang een soort fictief gesprek hadden over tiny houses, schandalig hard gelachen
Dit even ter info
@:maxi-mus
Echt nog nooit van gehoord tot nu.quote:Met de app Clubhouse kan je telefoongesprekken tussen mensen als het ware afluisteren. Geen zorgen, het is niet illegaal en je kan niet bij willekeurige telefoongesprekken je oor te luister leggen. Nee, de gebruikers kiezen er juist voor om hun telefoongesprek openbaar te maken.
best grappigquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord tot nu.
Ah oke dan snap ik misschien nog ergens waarom het vermakelijk zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoelang dat clubhouse nog leuk blijft, het is nu nog best kleinschalig waardoor je relatief makkelijk met die BN'ertjes enzulks in gesprek kan maar ik mis een beetje het verdienmodel voor die lui.
Alleen zo'n kansloze gast als Andy van der Meyde bijvoorbeeld zit er de hele dag op omdat hij niks anders te doen heeft.
Ik ben hoog bejaard betreft dit soort hypes zo snap ik Instagram nog altijd niet.quote:
Als het goed gebruikt wordt kan het best tof zijn, zie het als een soort collegezaal met een aantal sprekers.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah oke dan snap ik misschien nog ergens waarom het vermakelijk zou kunnen zijn.
Aad is er ook wel vrij vaak opquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoelang dat clubhouse nog leuk blijft, het is nu nog best kleinschalig waardoor je relatief makkelijk met die BN'ertjes enzulks in gesprek kan maar ik mis een beetje het verdienmodel voor die lui.
Alleen zo'n kansloze gast als Andy van der Meyde bijvoorbeeld zit er de hele dag op omdat hij niks anders te doen heeft.
AadGod. Laatst dook hij ook weer op in een room met GommersGod om zijn zienswijze uit te leggenquote:
Zal vast niet lang duren dat je voor zo'n college een tientje pp mag aftikken ofzo.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Verrassend dat Gommers er ook op zit. Wat heeft die man het toch druk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
AadGod. Laatst dook hij ook weer op in een room met GommersGod om zijn zienswijze uit te leggen
Vooral een smeltkoes nu van die zogenaamde influencertjes en heel veel 'Ajacieden'quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal vast niet lang duren dat je voor zo'n college een tientje pp mag aftikken ofzo.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
AadGod. Laatst dook hij ook weer op in een room met GommersGod om zijn zienswijze uit te leggen
Die lui van de Pantalic podcast zeker? Dat vind ik echt niets.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral een smeltkoes nu van die zogenaamde influencertjes en heel veel 'Ajacieden'
Ook altijd rondom wedstrijden van Ajax een voor- rust en nabeschouwing met van dat twittervolk en wat ex-spelertjes geloof ik.
Geen idee, ken die verder niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die lui van de Pantalic podcast zeker? Dat vind ik echt niets.
Is gisteren al besproken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:16 schreef Zipportal het volgende:
Huis van Kuyt staat ook te koop allen.
https://www.r365.nl/nl/wo(...)010c0f0c5602ee73d74a
Post van user @fetX gezien. Daar gaat de like naar toe.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is gisteren al besproken.
Toen boeide het me ook niets
Ik vind het wel leuk om tegen De Jong en Schne te spelenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
Baal stiekem toch wel een beetje dat het geen Feyenoord-Ajax is vanavond.
Wat is de snelcode voor die ?quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om tegen De Jong en Schne te spelen
Ja, die typte ik zelf
Ik zal het vanavond testen in het Beker topic!quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
ctrl+alt+L
Of, als je een mac hebt: je bent een loser
Moet je zelf voetballen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die typte ik zelf
Ik betwijfel of die beide op het middenveld staan tegen Ajax.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die typte ik zelf
KOEKOEKquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ai, deze is niveautje @:onlogisch ...
Ik heb Heerenveen altijd belachelijk gevonden. Don Leo is ook voor altijd mijn held, door gewoon te weigeren in het gelid te gaan staan voor dat volkslied.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:16 schreef tong80 het volgende:
Vanavond 0-3
Slopen die amateurs, die je zogenaamd leuk moet vinden.
Dan stop ik ermee.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ai, deze is niveautje @:onlogisch ...
Dat Foppe boos was, maakte het alleen nog maar mooier.quote:Feyenoord kreeg gisteravond voor de aftrap van het duel met Heerenveen de woede van het Heerenveen-publiek over zich heen, toen het bij het Friese volkslied wegliep uit de middencirkel en de spelers op hun gemak aan een verlenging van de warming up begonnen.
Bijna 14.000 Friezen trakteerden de Rotterdammers op een striemend fluitconcert en lieten daarna bij elk
balcontact blijken dat ze in hun eer waren aangetast. "Het is de eerste keer in mijn tijd als trainer van Heerenveen dat een ploeg wegloopt bij ons volkslied. Ik stond echt versteld en heb vervolgens zelf harder meegezongen dan ik ooit heb gedaan," sprak Heerenveen-coach Foppe de Haan, zelf een volbloed Fries, na afloop boos.
Leo Beenhakker zei niet onder de indruk te zijn van de comotie die de actie van de Feyenoorders veroorzaakte. "We hebben de KNVB en de scheidsrechterscommissie van tevoren ingelicht dat Feyenoord geen zin heeft om nog langer mee te werken. Waarom niet? Ik heb geen zin om dat uit te leggen," zei Beenhakker.
Feyenoord ergerde zich de laatste jaren al een beetje aan de folklore in het Abe Lenstra stadion. Op het moment dat het volkslied wordt ingezet, staat het hele stadion achter het elftal van Heerenveen. Beenhakker: "De spelers hebben het er van tevoren over gehad. Ze wilden daaraan niet meer meedoen. Wij kunnen wel voor elke thuiswedstrjd 'Hand in Hand, kameraden' gaan zingen met de tegenstander op een rijtje en in Limburg kunnen ze wel van ons eisen dat we naar het 'Brons groen eikehout' luisteren, maar dat doen we ook niet. Ik ken maar n volkslied en daar ga ik voor staan."
quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat Foppe boos was, maakte het alleen nog maar mooier.
@Zipportal heeft blijkbaar geen enkel historisch besef.quote:
Wist jij dat VBL door @tong80 is ontstaan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Zipportal heeft blijkbaar geen enkel historisch besef.
Dit blijkt een misverstand te zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Wist jij dat VBL door @:tong80 is ontstaan?
Apart idd. Ik wil niet stoer doen ofzo maar iedereen weet dat ik zo beetje de grondlegger en ruggengraat ben van VBLquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Zipportal heeft blijkbaar geen enkel historisch besef.
En een kut kinderen heeft-ie gebaardquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eer moet je dan delen met Tong, dat weet je?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Apart idd. Ik wil niet stoer doen ofzo maar iedereen weet dat ik zo beetje de grondlegger en ruggengraat ben van VBL
Ondanks dat je al hebt gezegd dat het niet zo is, heb ik bij jou nog altijd het idee dat je wat dikkig bent.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Apart idd. Ik wil niet stoer doen ofzo maar iedereen weet dat ik zo beetje de grondlegger en ruggengraat ben van VBL
wie?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die eer moet je dan delen met Tong, dat weet je?
Ja dat verwachtte ik al.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit blijkt een misverstand te zijn.
Dit is al lang en breed ontkracht. Het zoveelste hersenspinsel van onze forumzuiperd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerder de vette reet waar VBL op rust na een dag hard werken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welkom bij VBLquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eerder de vette reet waar VBL op rust na een dag hard werken.
Dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!quote:
Jouw probleem.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:02 schreef fetX het volgende:
Pakketje zou gisteren komen en is er nu nog steeds niet. Wordt waarschijnlijk morgen en dan ben ik niet thuis.
Ik ben ongekend ziedend. Woedend.
Hardop gelachen. Is moderator @onlogisch niet verantwoordelijk voor dit stukje pozie?quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Hansie hier, aangenaam.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welkom bij VBLStel jezelf eens voor, schavuit.
Ik dacht dat het user stokstaartje was.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Is moderator @:onlogisch niet verantwoordelijk voor dit stukje pozie?
vind het wel wat voor rensquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Is moderator @:onlogisch niet verantwoordelijk voor dit stukje pozie?
Ook 3 dagen te lang moeten wachten op mij duurste aankoop sinds maanden. Zo kut, investeer je voor het weekend in een vette gadget kun je er pas na het weekend mee spelen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:02 schreef fetX het volgende:
Pakketje zou gisteren komen en is er nu nog steeds niet. Wordt waarschijnlijk morgen en dan ben ik niet thuis.
Ik ben ongekend ziedend. Woedend.
Gewoon nog een weekendje normaal rukken ipv fleshlight?quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook 3 dagen te lang moeten wachten op mij duurste aankoop sinds maanden. Zo kut, investeer je voor het weekend in een vette gadget kun je er pas na het weekend mee spelen.
Mijn collectie onderschatten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon nog een weekendje normaal rukken ipv fleshlight?
Ik denk niet dat ik verder moet vragen in dit geval...quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mijn collectie onderschatten.
Ik eet als ik wil, niet als het tijd is. Maar als hij nu nog moet gaan koken, gaat het toch een latertje worden. Tenzij hij het over water had.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat jullie tropenjongens zo vroeg het eten al naar binnenwerken.
Misschien is de k wel een c.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eet als ik wil, niet als het tijd is. Maar als hij nu nog moet gaan koken, gaat het toch een latertje worden. Tenzij hij het over water had.
Het wordt morgen. Ik heb een woedeuitbarsting.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook 3 dagen te lang moeten wachten op mij duurste aankoop sinds maanden. Zo kut, investeer je voor het weekend in een vette gadget kun je er pas na het weekend mee spelen.
Zeroquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:26 schreef KingRoland het volgende:
Gelukkig heb ik nog een blikje coca cola zero bewaard
Zo vertelt een medewerker dat Karbaat soms water in het spuitje deed in plaats van sperma: „Anders verdien ik er niets aan.” Er was een vrouw die veertien maanden lang elke week langs moest komen.quote:
Hij sprong er zelfs bovenop. Done deal.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zo vertelt een medewerker dat Karbaat soms water in het spuitje deed in plaats van sperma: „Anders verdien ik er niets aan.” Er was een vrouw die veertien maanden lang elke week langs moest komen.
Karbaat grossierde in opmerkingen tijdens de behandeling over hoe „lekker” het eruit zag „beneden”. Het bleef niet bij vieze praatjes. „Hij zat aan de binnenkant van mijn dijen en zei: ik doe het vast veel lekkerder dan je man.” Een andere vrouw kreeg de suggestie om te masturberen na de inseminatie. Karbaat verliet de behandelkamer, maar keerde razendsnel terug met zijn broek op zijn knien en verkrachtte haar.
[ afbeelding ]
Ik denk omdat het op elke kalender staat, wat een domme vraag.quote:
Kalenders, ok boomer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk omdat het op elke kalender staat, wat een domme vraag.
Ja die oudjes hebben hem de hele winter op 40-45 graden staan loeien man.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)ag-zonder-verwarming
Nu je verwarming aan hebben@:haags
klagende kutboomers
Pleonasme.quote:
Pilaf hier.quote:
Ja, bij wijze van grapje deed ik net alsof dit een nieuwe gif wasquote:
Bij een niet-VBL user ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bij wijze van grapje deed ik net alsof dit een nieuwe gif was
Ik merk dat deze grap geen succes is.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
Oh laat maar, hij was blijkbaar nog niet gelezen door mensen die wel kunnen nadenken
quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Sorry die quote was bedoeld voor @:GGMM
Gestolen stokbrood dus?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:22 schreef tong80 het volgende:
Ik eet vanavond Babi Pagnang met Marokkaans stokbrood.
GGMM heeft net een briljant topic van me gesloten buiten VBL. Dus ik antwoord nu niet spontaan. En tel tot tien.quote:
Dat briljant zal wel weer meevallen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
GGMM heeft net een briljant topic van me gesloten buiten VBL. Dus ik antwoord nu niet spontaan. En tel tot tien.
Deze opmerking zou prima in het topic passen. Over naar het VIVA-forum.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat briljant zal wel weer meevallen.
Ik zou zeggen delete je account hier en voeg de daad bij het woord.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze opmerking zou prima in het topic passen. Over naar het VIVA-forum.
Like gegevenquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zeggen delete je account hier en voeg de daad bij het woord.
Dan zal je een pijn hebben met zo'n kop.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:43 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag.
Opgestaan met hoofdpijn vandaag.
Zomaar vanuit het niets...quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zal je een pijn hebben met zo'n kop.
Ik ook. Hou wel van lemmingen zoals jij.quote:
Oke.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Hou wel van lemmingen zoals jij.
Dipje van je weekend?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben een beetje opstandig vandaag.
En dan ga je zo tekeer tegen DonGod?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ik zal je zeggen dat ik maandag van 1 uur in de middag tot zo ongeveer dinsdagochtend 7 uur heb geslapen en daarna elke avond van 10 tot 7 terwijl ik juist altijd relatief kort slaap.quote:
Doet me trouwens denken aan een (vond ik zelf dan) leuke anekdote.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet gelezen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan een (vond ik zelf dan) leuke anekdote.
Ik studeerde nog en zat in een les communicatieve vaardigheden of iets anders vaags. De docent probeerde iets uit te leggen en n van de studenten was constant aan het kloten, dat escaleerde in een schreeuwpartij van beide kanten.
Die student liep dus zwaar pissig het lokaal uit en terwijl hij weg ging kwam net de nieuwe stagiaire binnen lopen. Zij kreeg nog 'en tyf jij ook maar op' naar d'r hoofd geslingerd. Dat beteuterde gezicht van haar was echt priceless.![]()
#eindenuttelozeanekdote
Deze anekdote maakt mijn middag.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan een (vond ik zelf dan) leuke anekdote.
Ik studeerde nog en zat in een les communicatieve vaardigheden of iets anders vaags. De docent probeerde iets uit te leggen en n van de studenten was constant aan het kloten, dat escaleerde in een schreeuwpartij van beide kanten.
Die student liep dus zwaar pissig het lokaal uit en terwijl hij weg ging kwam net de nieuwe stagiaire binnen lopen. Zij kreeg nog 'en tyf jij ook maar op' naar d'r hoofd geslingerd. Dat beteuterde gezicht van haar was echt priceless.![]()
#eindenuttelozeanekdote
Er begint een patroon zichtbaar te worden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ik zal je zeggen dat ik maandag van 1 uur in de middag tot zo ongeveer dinsdagochtend 7 uur heb geslapen en daarna elke avond van 10 tot 7 terwijl ik juist altijd relatief kort slaap.
Voel me nu net een boomer.
Heeft 'ie je al geblokkeerd?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:23 schreef Scrummie het volgende:
Overigens heeft mijn tweet richting Pierre 77 likes op dit moment, een nieuw persoonlijk record!
Netjes maat!quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:23 schreef Scrummie het volgende:
Overigens heeft mijn tweet richting Pierre 77 likes op dit moment, een nieuw persoonlijk record!
Bertho is toch niet zo heel slim want hij maakt er toch weer mannelijke en vrouwelijke woorden vanquote:
Wat een rare vertaling naar het Nederlands maakt die man. Het is gewoon barende en niet-barende ouder. Bij de een komt er iets uit de kut gefloept en de ander niet.quote:
Maar die ander heeft dan dus wel een kut, of...?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een rare vertaling naar het Nederlands maakt die man. Het is gewoon barende en niet-barende ouder. Bij de een komt er iets uit de kut gefloept en de ander niet.
Dat kan, als het een lesbisch stel is jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar die ander heeft dan dus wel een kut, of...?
schijnt nog een voorwaarde te zijn voor de barende ouder al zal dat ook niet lang meer duren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar die ander heeft dan dus wel een kut, of...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |