quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
Oh laat maar, hij was blijkbaar nog niet gelezen door mensen die wel kunnen nadenken
quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Sorry die quote was bedoeld voor @:GGMM
Gestolen stokbrood dus?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:22 schreef tong80 het volgende:
Ik eet vanavond Babi Pagnang met Marokkaans stokbrood.
GGMM heeft net een briljant topic van me gesloten buiten VBL. Dus ik antwoord nu niet spontaan. En tel tot tien.quote:
Dat briljant zal wel weer meevallen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
GGMM heeft net een briljant topic van me gesloten buiten VBL. Dus ik antwoord nu niet spontaan. En tel tot tien.
Deze opmerking zou prima in het topic passen. Over naar het VIVA-forum.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat briljant zal wel weer meevallen.
Ik zou zeggen delete je account hier en voeg de daad bij het woord.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze opmerking zou prima in het topic passen. Over naar het VIVA-forum.
Like gegevenquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zeggen delete je account hier en voeg de daad bij het woord.
Dan zal je een pijn hebben met zo'n kop.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:43 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag.
Opgestaan met hoofdpijn vandaag.
Zomaar vanuit het niets...quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zal je een pijn hebben met zo'n kop.
Ik ook. Hou wel van lemmingen zoals jij.quote:
Oke.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Hou wel van lemmingen zoals jij.
Dipje van je weekend?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben een beetje opstandig vandaag.
En dan ga je zo tekeer tegen DonGod?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ik zal je zeggen dat ik maandag van 1 uur in de middag tot zo ongeveer dinsdagochtend 7 uur heb geslapen en daarna elke avond van 10 tot 7 terwijl ik juist altijd relatief kort slaap.quote:
Doet me trouwens denken aan een (vond ik zelf dan) leuke anekdote.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet gelezen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan een (vond ik zelf dan) leuke anekdote.
Ik studeerde nog en zat in een les communicatieve vaardigheden of iets anders vaags. De docent probeerde iets uit te leggen en één van de studenten was constant aan het kloten, dat escaleerde in een schreeuwpartij van beide kanten.
Die student liep dus zwaar pissig het lokaal uit en terwijl hij weg ging kwam net de nieuwe stagiaire binnen lopen. Zij kreeg nog 'en tyf jij ook maar op' naar d'r hoofd geslingerd. Dat beteuterde gezicht van haar was echt priceless.![]()
#eindenuttelozeanekdote
Deze anekdote maakt mijn middag.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan een (vond ik zelf dan) leuke anekdote.
Ik studeerde nog en zat in een les communicatieve vaardigheden of iets anders vaags. De docent probeerde iets uit te leggen en één van de studenten was constant aan het kloten, dat escaleerde in een schreeuwpartij van beide kanten.
Die student liep dus zwaar pissig het lokaal uit en terwijl hij weg ging kwam net de nieuwe stagiaire binnen lopen. Zij kreeg nog 'en tyf jij ook maar op' naar d'r hoofd geslingerd. Dat beteuterde gezicht van haar was echt priceless.![]()
#eindenuttelozeanekdote
Er begint een patroon zichtbaar te worden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ik zal je zeggen dat ik maandag van 1 uur in de middag tot zo ongeveer dinsdagochtend 7 uur heb geslapen en daarna elke avond van 10 tot 7 terwijl ik juist altijd relatief kort slaap.
Voel me nu net een boomer.
Heeft 'ie je al geblokkeerd?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:23 schreef Scrummie het volgende:
Overigens heeft mijn tweet richting Pierre 77 likes op dit moment, een nieuw persoonlijk record!
Netjes maat!quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:23 schreef Scrummie het volgende:
Overigens heeft mijn tweet richting Pierre 77 likes op dit moment, een nieuw persoonlijk record!
Bertho is toch niet zo heel slim want hij maakt er toch weer mannelijke en vrouwelijke woorden vanquote:
Wat een rare vertaling naar het Nederlands maakt die man. Het is gewoon barende en niet-barende ouder. Bij de een komt er iets uit de kut gefloept en de ander niet.quote:
Maar die ander heeft dan dus wel een kut, of...?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een rare vertaling naar het Nederlands maakt die man. Het is gewoon barende en niet-barende ouder. Bij de een komt er iets uit de kut gefloept en de ander niet.
Dat kan, als het een lesbisch stel is jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar die ander heeft dan dus wel een kut, of...?
schijnt nog een voorwaarde te zijn voor de barende ouder al zal dat ook niet lang meer duren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar die ander heeft dan dus wel een kut, of...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |