quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
Oh laat maar, hij was blijkbaar nog niet gelezen door mensen die wel kunnen nadenken
quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Sorry die quote was bedoeld voor @:GGMM
Gestolen stokbrood dus?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:22 schreef tong80 het volgende:
Ik eet vanavond Babi Pagnang met Marokkaans stokbrood.
GGMM heeft net een briljant topic van me gesloten buiten VBL. Dus ik antwoord nu niet spontaan. En tel tot tien.quote:
Dat briljant zal wel weer meevallen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
GGMM heeft net een briljant topic van me gesloten buiten VBL. Dus ik antwoord nu niet spontaan. En tel tot tien.
Deze opmerking zou prima in het topic passen. Over naar het VIVA-forum.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat briljant zal wel weer meevallen.
Ik zou zeggen delete je account hier en voeg de daad bij het woord.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze opmerking zou prima in het topic passen. Over naar het VIVA-forum.
Like gegevenquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zeggen delete je account hier en voeg de daad bij het woord.
Dan zal je een pijn hebben met zo'n kop.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:43 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag.
Opgestaan met hoofdpijn vandaag.
Zomaar vanuit het niets...quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zal je een pijn hebben met zo'n kop.
Ik ook. Hou wel van lemmingen zoals jij.quote:
Oke.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Hou wel van lemmingen zoals jij.
Dipje van je weekend?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben een beetje opstandig vandaag.
En dan ga je zo tekeer tegen DonGod?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben een beetje opstandig vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |