Ah oke dan snap ik misschien nog ergens waarom het vermakelijk zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoelang dat clubhouse nog leuk blijft, het is nu nog best kleinschalig waardoor je relatief makkelijk met die BN'ertjes enzulks in gesprek kan maar ik mis een beetje het verdienmodel voor die lui.
Alleen zo'n kansloze gast als Andy van der Meyde bijvoorbeeld zit er de hele dag op omdat hij niks anders te doen heeft.
Ik ben hoog bejaard betreft dit soort hypes zo snap ik Instagram nog altijd niet.quote:
Als het goed gebruikt wordt kan het best tof zijn, zie het als een soort collegezaal met een aantal sprekers.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah oke dan snap ik misschien nog ergens waarom het vermakelijk zou kunnen zijn.
Aad is er ook wel vrij vaak opquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoelang dat clubhouse nog leuk blijft, het is nu nog best kleinschalig waardoor je relatief makkelijk met die BN'ertjes enzulks in gesprek kan maar ik mis een beetje het verdienmodel voor die lui.
Alleen zo'n kansloze gast als Andy van der Meyde bijvoorbeeld zit er de hele dag op omdat hij niks anders te doen heeft.
AadGod. Laatst dook hij ook weer op in een room met GommersGod om zijn zienswijze uit te leggenquote:
Zal vast niet lang duren dat je voor zo'n college een tientje pp mag aftikken ofzo.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Verrassend dat Gommers er ook op zit. Wat heeft die man het toch druk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
AadGod. Laatst dook hij ook weer op in een room met GommersGod om zijn zienswijze uit te leggen
Vooral een smeltkoes nu van die zogenaamde influencertjes en heel veel 'Ajacieden'quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal vast niet lang duren dat je voor zo'n college een tientje pp mag aftikken ofzo.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
AadGod. Laatst dook hij ook weer op in een room met GommersGod om zijn zienswijze uit te leggen
Die lui van de Pantalic podcast zeker? Dat vind ik echt niets.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral een smeltkoes nu van die zogenaamde influencertjes en heel veel 'Ajacieden'
Ook altijd rondom wedstrijden van Ajax een voor- rust en nabeschouwing met van dat twittervolk en wat ex-spelertjes geloof ik.
Geen idee, ken die verder niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die lui van de Pantalic podcast zeker? Dat vind ik echt niets.
Is gisteren al besproken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:16 schreef Zipportal het volgende:
Huis van Kuyt staat ook te koop allen.
https://www.r365.nl/nl/wo(...)010c0f0c5602ee73d74a
Post van user @fetX gezien. Daar gaat de like naar toe.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is gisteren al besproken.
Toen boeide het me ook niets
Ik vind het wel leuk om tegen De Jong en Schøne te spelenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
Baal stiekem toch wel een beetje dat het geen Feyenoord-Ajax is vanavond.
Wat is de snelcode voor die ø?quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om tegen De Jong en Schøne te spelen
Ja, die ø typte ik zelf
ctrl+alt+Lquote:
quote:
Ik zal het vanavond testen in het Beker topic!quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
ctrl+alt+L
Of, als je een mac hebt: je bent een loser
Moet je zelf voetballen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om tegen De Jong en Schøne te spelen
Ja, die ø typte ik zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |