Ik zit elke vrijdag voor de keukenkampioendivisie, jij dacht dat er nog enige vorm van levensvreugde was?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geniet nog van je laatste maanden/weken levensvreugde zou ik zeggen.
kinderenquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het geen stille hint dat je vader wordt?
Zelfs dat wordt lastig met een pasgeboren kind.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit elke vrijdag voor de keukenkampioendivisie, jij dacht dat er nog enige vorm van levensvreugde was?
Ik dacht eigenlijk dat ze allemaal ongeveer hetzelfde werkten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga er zeker eentje halen al kom ik wel in aanmerking voor die goedkope van AZ.
En over zwanger worden en vaccinatie, vriendin van m'n zoon had het daar ook al over, ik schrok me kapot maar bleef wel glimlachen.
Ja ik heb ook een beetje half geluisterd deze keer, ze zijn een beetje door de leuke anekdotes heen volgens mij.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland ik vind dat er wat teveel rubriekjes in de Dickiepodcast komen, en de tinderrubriek vind ik géén leuke rubriek.
Die van AZ maakt je enkel impotent maar zit geen tracker inquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ze allemaal ongeveer hetzelfde werkten.
nee die van pfizer en moderna zijn anders opgebouwdquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ze allemaal ongeveer hetzelfde werkten.
pics?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ze begint wel viesdik te worden.
Dat valt nog mee. Al heb ik geen enkel probleem met een tracker.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die van AZ maakt je enkel impotent maar zit geen tracker in
zag net nog een item van een gast die gilde la tourette heeft overgehouden aan verkeerde medicijnen (mankeerde al het een en ander)quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
Hoezo zou een vaccin van invloed zijn op de mogelijkheid tot zwanger worden? Heeft er iets in die trant op Feesboek gestaan ofzo?
die van pfizer modificeert je DNA en maakt je minder vruchtbaarquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee die van pfizer en moderna zijn anders opgebouwd
Ik zie het, je hebt gelijk, die andere zijn wel een stuk beter.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee die van pfizer en moderna zijn anders opgebouwd
wat ik er van begreep deed Zwitserland juist een batch van die wij erbij krijgen wegquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie het, je hebt gelijk, die andere zijn wel een stuk beter.
The AstraZeneca shot is a “viral vector vaccine”, where a specially engineered virus that normally causes chimpanzees to get the common cold delivers genetic instructions to human cells to make the spike protein jutting out from the new coronavirus’s surface.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die van pfizer modificeert je DNA en maakt je minder vruchtbaar
die van moderna injecteert direct nanochips in je bloedstroom
google vindt dit niet leuk (lol)
Ik kan vaak wel om hem lachen.quote:
Leuk vrouwtje?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
Ik zat gisteren wel in een clubhouseroom met Michiel, René en dat nieuwe vrouwtje van René. Soort Q&A, dat was wel genot.
Daarna in een room met Nico Dijkshoorn, Ronald Giphart en wat anderen die een uur lang een soort fictief gesprek hadden over tiny houses, schandalig hard gelachen
Dit even ter info
@:maxi-mus
Echt nog nooit van gehoord tot nu.quote:Met de app Clubhouse kan je telefoongesprekken tussen mensen als het ware afluisteren. Geen zorgen, het is niet illegaal en je kan niet bij willekeurige telefoongesprekken je oor te luister leggen. Nee, de gebruikers kiezen er juist voor om hun telefoongesprek openbaar te maken.
best grappigquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord tot nu.
Ah oke dan snap ik misschien nog ergens waarom het vermakelijk zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoelang dat clubhouse nog leuk blijft, het is nu nog best kleinschalig waardoor je relatief makkelijk met die BN'ertjes enzulks in gesprek kan maar ik mis een beetje het verdienmodel voor die lui.
Alleen zo'n kansloze gast als Andy van der Meyde bijvoorbeeld zit er de hele dag op omdat hij niks anders te doen heeft.
Ik ben hoog bejaard betreft dit soort hypes zo snap ik Instagram nog altijd niet.quote:
Als het goed gebruikt wordt kan het best tof zijn, zie het als een soort collegezaal met een aantal sprekers.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah oke dan snap ik misschien nog ergens waarom het vermakelijk zou kunnen zijn.
Aad is er ook wel vrij vaak opquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoelang dat clubhouse nog leuk blijft, het is nu nog best kleinschalig waardoor je relatief makkelijk met die BN'ertjes enzulks in gesprek kan maar ik mis een beetje het verdienmodel voor die lui.
Alleen zo'n kansloze gast als Andy van der Meyde bijvoorbeeld zit er de hele dag op omdat hij niks anders te doen heeft.
AadGod. Laatst dook hij ook weer op in een room met GommersGod om zijn zienswijze uit te leggenquote:
Zal vast niet lang duren dat je voor zo'n college een tientje pp mag aftikken ofzo.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Verrassend dat Gommers er ook op zit. Wat heeft die man het toch druk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
AadGod. Laatst dook hij ook weer op in een room met GommersGod om zijn zienswijze uit te leggen
Vooral een smeltkoes nu van die zogenaamde influencertjes en heel veel 'Ajacieden'quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal vast niet lang duren dat je voor zo'n college een tientje pp mag aftikken ofzo.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
AadGod. Laatst dook hij ook weer op in een room met GommersGod om zijn zienswijze uit te leggen
Die lui van de Pantalic podcast zeker? Dat vind ik echt niets.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral een smeltkoes nu van die zogenaamde influencertjes en heel veel 'Ajacieden'
Ook altijd rondom wedstrijden van Ajax een voor- rust en nabeschouwing met van dat twittervolk en wat ex-spelertjes geloof ik.
Geen idee, ken die verder niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die lui van de Pantalic podcast zeker? Dat vind ik echt niets.
Is gisteren al besproken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:16 schreef Zipportal het volgende:
Huis van Kuyt staat ook te koop allen.
https://www.r365.nl/nl/wo(...)010c0f0c5602ee73d74a
Post van user @fetX gezien. Daar gaat de like naar toe.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is gisteren al besproken.
Toen boeide het me ook niets
Ik vind het wel leuk om tegen De Jong en Schøne te spelenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
Baal stiekem toch wel een beetje dat het geen Feyenoord-Ajax is vanavond.
Wat is de snelcode voor die ø?quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om tegen De Jong en Schøne te spelen
Ja, die ø typte ik zelf
Ik zal het vanavond testen in het Beker topic!quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
ctrl+alt+L
Of, als je een mac hebt: je bent een loser
Moet je zelf voetballen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om tegen De Jong en Schøne te spelen
Ja, die ø typte ik zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |