Hier wordt niet geroddeldquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:58 schreef Zipportal het volgende:
Waarom staat Davy eigenlijk in de OP?
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard
De immer ijzige kat geeft geen fucks.quote:
Die komt wel weer eens langs als het wat beter gaat met PSV.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:58 schreef Zipportal het volgende:
Waarom staat Davy eigenlijk in de OP?
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard
Kijk je weleens die vi-show met kale Kees? Ik kan weinig met Guus Hiddink.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De immer ijzige kat geeft geen fucks.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:48 schreef pferdfahrer het volgende:
Oja wacht, dit is VBL, van amoebes moet je niet veel verwachten
unsophisticated monocellular amoebaGODquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:48 schreef pferdfahrer het volgende:
Oja wacht, dit is VBL, van amoebes moet je niet veel verwachten
quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
unsophisticated monocellular amoebaGOD
oke, gaat je ook niks aan verderquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan nu vragen: jij dan? Maar eigenlijk interesseert dat me echt helemaal niets.
Jan is niet zo slimquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]Kapper nodig hebben om je kop kaal te scheren
dat zegt mij ook niksquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag gisteren een pindamelk recept voorbij komen, daar had ik nog nooit van gehoord
bruine bonensoep godquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Bruine bonen is in de aanbieding bij de AH dus ik heb niet 1, maar 2 potten bruine bonen gekocht.
Jij bent mij er eentjequote:Op woensdag 3 maart 2021 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Bruine bonen is in de aanbieding bij de AH dus ik heb niet 1, maar 2 potten bruine bonen gekocht.
Wat een feest!quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Het zal wel, als de kappers maar openblijven tot 3 uur op 10 maart.quote:
Ik hoop dat je bij deze uitspraak niet de fout maakt dat jij om 3 uur een afspraak hebt, want dan is het helaas pindakaas (zonder nootjes)quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel, als de kappers maar openblijven tot 3 uur op 10 maart.
ben al geweest dus wat mij betreft kunnen ze weer een week of 8 dicht, is onverantwoord om ze open te houdenquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel, als de kappers maar openblijven tot 3 uur op 10 maart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |