Zo vertelt een medewerker dat Karbaat soms water in het spuitje deed in plaats van sperma: „Anders verdien ik er niets aan.” Er was een vrouw die veertien maanden lang elke week langs moest komen.quote:
Hij sprong er zelfs bovenop. Done deal.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zo vertelt een medewerker dat Karbaat soms water in het spuitje deed in plaats van sperma: „Anders verdien ik er niets aan.” Er was een vrouw die veertien maanden lang elke week langs moest komen.
Karbaat grossierde in opmerkingen tijdens de behandeling over hoe „lekker” het eruit zag „beneden”. Het bleef niet bij vieze praatjes. „Hij zat aan de binnenkant van mijn dijen en zei: ik doe het vast veel lekkerder dan je man.” Een andere vrouw kreeg de suggestie om te masturberen na de inseminatie. Karbaat verliet de behandelkamer, maar keerde razendsnel terug met zijn broek op zijn knieën en verkrachtte haar.
[ afbeelding ]
Ik denk omdat het op elke kalender staat, wat een domme vraag.quote:
Kalenders, ok boomer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk omdat het op elke kalender staat, wat een domme vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |