Ik betwijfel of die beide op het middenveld staan tegen Ajax.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om tegen De Jong en Schøne te spelen
Ja, die ø typte ik zelf
KOEKOEKquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ai, deze is niveautje @:onlogisch ...
Ik heb Heerenveen altijd belachelijk gevonden. Don Leo is ook voor altijd mijn held, door gewoon te weigeren in het gelid te gaan staan voor dat volkslied.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:16 schreef tong80 het volgende:
Vanavond 0-3
Slopen die amateurs, die je zogenaamd leuk moet vinden.
Dan stop ik ermee.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ai, deze is niveautje @:onlogisch ...
Dat Foppe boos was, maakte het alleen nog maar mooier.quote:Feyenoord kreeg gisteravond voor de aftrap van het duel met Heerenveen de woede van het Heerenveen-publiek over zich heen, toen het bij het Friese volkslied wegliep uit de middencirkel en de spelers op hun gemak aan een verlenging van de warming up begonnen.
Bijna 14.000 Friezen trakteerden de Rotterdammers op een striemend fluitconcert en lieten daarna bij elk
balcontact blijken dat ze in hun eer waren aangetast. "Het is de eerste keer in mijn tijd als trainer van Heerenveen dat een ploeg wegloopt bij ons volkslied. Ik stond echt versteld en heb vervolgens zelf harder meegezongen dan ik ooit heb gedaan," sprak Heerenveen-coach Foppe de Haan, zelf een volbloed Fries, na afloop boos.
Leo Beenhakker zei niet onder de indruk te zijn van de comotie die de actie van de Feyenoorders veroorzaakte. "We hebben de KNVB en de scheidsrechterscommissie van tevoren ingelicht dat Feyenoord geen zin heeft om nog langer mee te werken. Waarom niet? Ik heb geen zin om dat uit te leggen," zei Beenhakker.
Feyenoord ergerde zich de laatste jaren al een beetje aan de folklore in het Abe Lenstra stadion. Op het moment dat het volkslied wordt ingezet, staat het hele stadion achter het elftal van Heerenveen. Beenhakker: "De spelers hebben het er van tevoren over gehad. Ze wilden daaraan niet meer meedoen. Wij kunnen wel voor elke thuiswedstrjd 'Hand in Hand, kameraden' gaan zingen met de tegenstander op een rijtje en in Limburg kunnen ze wel van ons eisen dat we naar het 'Brons groen eikehout' luisteren, maar dat doen we ook niet. Ik ken maar één volkslied en daar ga ik voor staan."
quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:58 schreef Zipportal het volgende:
Waarom staat Davy eigenlijk in de OP?
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard
quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat Foppe boos was, maakte het alleen nog maar mooier.
@Zipportal heeft blijkbaar geen enkel historisch besef.quote:
Wist jij dat VBL door @tong80 is ontstaan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Zipportal heeft blijkbaar geen enkel historisch besef.
Dit blijkt een misverstand te zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Wist jij dat VBL door @:tong80 is ontstaan?
Apart idd. Ik wil niet stoer doen ofzo maar iedereen weet dat ik zo beetje de grondlegger en ruggengraat ben van VBLquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Zipportal heeft blijkbaar geen enkel historisch besef.
En een kut kinderen heeft-ie gebaardquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eer moet je dan delen met Tong, dat weet je?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Apart idd. Ik wil niet stoer doen ofzo maar iedereen weet dat ik zo beetje de grondlegger en ruggengraat ben van VBL
Ondanks dat je al hebt gezegd dat het niet zo is, heb ik bij jou nog altijd het idee dat je wat dikkig bent.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Apart idd. Ik wil niet stoer doen ofzo maar iedereen weet dat ik zo beetje de grondlegger en ruggengraat ben van VBL
wie?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die eer moet je dan delen met Tong, dat weet je?
Ja dat verwachtte ik al.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit blijkt een misverstand te zijn.
Dit is al lang en breed ontkracht. Het zoveelste hersenspinsel van onze forumzuiperd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerder de vette reet waar VBL op rust na een dag hard werken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welkom bij VBLquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eerder de vette reet waar VBL op rust na een dag hard werken.
Dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!quote:
Jouw probleem.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:02 schreef fetX het volgende:
Pakketje zou gisteren komen en is er nu nog steeds niet. Wordt waarschijnlijk morgen en dan ben ik niet thuis.
Ik ben ongekend ziedend. Woedend.
Hardop gelachen. Is moderator @onlogisch niet verantwoordelijk voor dit stukje poëzie?quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Hansie hier, aangenaam.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welkom bij VBLStel jezelf eens voor, schavuit.
Ik dacht dat het user stokstaartje was.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Is moderator @:onlogisch niet verantwoordelijk voor dit stukje poëzie?
vind het wel wat voor rensquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Is moderator @:onlogisch niet verantwoordelijk voor dit stukje poëzie?
Ook 3 dagen te lang moeten wachten op mij duurste aankoop sinds maanden. Zo kut, investeer je voor het weekend in een vette gadget kun je er pas na het weekend mee spelen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:02 schreef fetX het volgende:
Pakketje zou gisteren komen en is er nu nog steeds niet. Wordt waarschijnlijk morgen en dan ben ik niet thuis.
Ik ben ongekend ziedend. Woedend.
Gewoon nog een weekendje normaal rukken ipv fleshlight?quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook 3 dagen te lang moeten wachten op mij duurste aankoop sinds maanden. Zo kut, investeer je voor het weekend in een vette gadget kun je er pas na het weekend mee spelen.
Mijn collectie onderschatten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon nog een weekendje normaal rukken ipv fleshlight?
Ik denk niet dat ik verder moet vragen in dit geval...quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mijn collectie onderschatten.
Ik eet als ik wil, niet als het tijd is. Maar als hij nu nog moet gaan koken, gaat het toch een latertje worden. Tenzij hij het over water had.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat jullie tropenjongens zo vroeg het eten al naar binnenwerken.
Misschien is de k wel een c.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eet als ik wil, niet als het tijd is. Maar als hij nu nog moet gaan koken, gaat het toch een latertje worden. Tenzij hij het over water had.
Het wordt morgen. Ik heb een woedeuitbarsting.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook 3 dagen te lang moeten wachten op mij duurste aankoop sinds maanden. Zo kut, investeer je voor het weekend in een vette gadget kun je er pas na het weekend mee spelen.
Zeroquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:26 schreef KingRoland het volgende:
Gelukkig heb ik nog een blikje coca cola zero bewaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |