Dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!quote:
Jouw probleem.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:02 schreef fetX het volgende:
Pakketje zou gisteren komen en is er nu nog steeds niet. Wordt waarschijnlijk morgen en dan ben ik niet thuis.
Ik ben ongekend ziedend. Woedend.
Hardop gelachen. Is moderator @onlogisch niet verantwoordelijk voor dit stukje poëzie?quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Hansie hier, aangenaam.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welkom bij VBLStel jezelf eens voor, schavuit.
Ik dacht dat het user stokstaartje was.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Is moderator @:onlogisch niet verantwoordelijk voor dit stukje poëzie?
vind het wel wat voor rensquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Is moderator @:onlogisch niet verantwoordelijk voor dit stukje poëzie?
Ook 3 dagen te lang moeten wachten op mij duurste aankoop sinds maanden. Zo kut, investeer je voor het weekend in een vette gadget kun je er pas na het weekend mee spelen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:02 schreef fetX het volgende:
Pakketje zou gisteren komen en is er nu nog steeds niet. Wordt waarschijnlijk morgen en dan ben ik niet thuis.
Ik ben ongekend ziedend. Woedend.
Gewoon nog een weekendje normaal rukken ipv fleshlight?quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook 3 dagen te lang moeten wachten op mij duurste aankoop sinds maanden. Zo kut, investeer je voor het weekend in een vette gadget kun je er pas na het weekend mee spelen.
Mijn collectie onderschatten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon nog een weekendje normaal rukken ipv fleshlight?
Ik denk niet dat ik verder moet vragen in dit geval...quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mijn collectie onderschatten.
Ik eet als ik wil, niet als het tijd is. Maar als hij nu nog moet gaan koken, gaat het toch een latertje worden. Tenzij hij het over water had.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat jullie tropenjongens zo vroeg het eten al naar binnenwerken.
Misschien is de k wel een c.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eet als ik wil, niet als het tijd is. Maar als hij nu nog moet gaan koken, gaat het toch een latertje worden. Tenzij hij het over water had.
Het wordt morgen. Ik heb een woedeuitbarsting.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook 3 dagen te lang moeten wachten op mij duurste aankoop sinds maanden. Zo kut, investeer je voor het weekend in een vette gadget kun je er pas na het weekend mee spelen.
Zeroquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:26 schreef KingRoland het volgende:
Gelukkig heb ik nog een blikje coca cola zero bewaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |