Ik ben zelf net van de corona af. Het stelde niet zoveel voor gelukkig.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat Harrie het maar een boomergriepje vond en dat hij zich toch niet aan de maatregelen hield.
Boomergriepje.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben zelf net van de corona af. Het stelde niet zoveel voor gelukkig.
Die dikkerds doen dat zodat ze zichzelf minder slecht voelen over hun overgewichtquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:01 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb geleerd dat 'thinshaming' een ding is. Deze wereld is definitief kapot.
Wees nou terughoudend met zulke conclusies, straks ben je over een jaar nog buiten adem als je bovenaan de trap bentquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken niemand die er heel erg ziek van is geworden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso geen last van gehad.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wees nou terughoudend met zulke conclusies, straks ben je over een jaar nog buiten adem als je bovenaan de trap bent
Ik 1 iemand, die ligt er ook mee in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken niemand die er heel erg ziek van is geworden.
quote:
maar we zijn wel solidair uiteraard, nog even volhoudenquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wel een paar, ook iemand van een jaar of 36 die best lang op de IC heeft gelegen. (wel dik)quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien zijn de kappers dan al weer dicht. (lol)quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een week wachten
Ik ben woedend.
Een dikke allochtoon? Daar schijnen de corona afdelingen mee vol te liggen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:14 schreef Haags het volgende:
Ik 1 iemand, die ligt er ook mee in het ziekenhuis.
solidairGODquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar we zijn wel solidair uiteraard, nog even volhouden
in mijn directe omgeving ken ik niet eens iemand die het gehad heeft, wel een neef van me in de VS er aan overleden, die had al een long probleem en wachtte te lang met naar het ziekenhuis gaanquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:14 schreef Haags het volgende:
Ik 1 iemand, die ligt er ook mee in het ziekenhuis.
Toevallig wel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een dikke allochtoon? Daar schijnen de corona afdelingen mee vol te liggen.
Dit mag je niet overal zeggen. Lolquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
solidairGOD
de risicogroep vreet alles op en laat volgende generaties achter met een grote schuld
genot
Terecht. Ik EIS dat de kappers nog een week openblijven.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een week wachten
Ik ben woedend.
Niet zo doen Maxquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien zijn de kappers dan al weer dicht. (lol)
Oei ja dat is kut.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
in mijn directe omgeving ken ik niet eens iemand die het gehad heeft, wel een neef van me in de VS er aan overleden, die had al een long probleem en wachtte te lang met naar het ziekenhuis gaan
rare fetisj, maar you do youquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg het geeneens voor elkaar om corona op te lopen terwijl ik al door meerdere besmette mensen langer dan 15 minuten ben ondergehoest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |