Dit seizoen heeft bijna elke opdracht wel een dubbele lading. Dus hier zou je dat ook wel denken. Maar zal puur voor afleiding zijn.. Dat je niet gelijk weet dat het een kandidaat is als je ziet dat de lift bezet is.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht ze vragen nog hoeveel verschillende vreemden er in die lift stonden oid
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:42 schreef Moira het volgende:
TT ff aangepast want 'kont missen' is intussen een synoniem voor 'Lakshmi missen' en dat is een beetje spoilerig in mensen hun AT's
En ook een beetje kleuterniveau zo'n TTquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:42 schreef Moira het volgende:
TT ff aangepast want 'kont missen' is intussen een synoniem voor 'Lakshmi missen' en dat is een beetje spoilerig in mensen hun AT's
TV programma he, dus dan mag het.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:43 schreef TLC het volgende:
Hebben ze bij moltalk allemaal een verklaring mee voordat ze naar buiten gaan ?
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:44 schreef golfer het volgende:
Ben nu maar geswitched naar Renée als mol.
quote:
Oh dat was ook wel een mooie geweest jaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:46 schreef Joosie200 het volgende:
Geen showpony als tt?
Met zo’n beeld van een paard + link naar Joshua.
Ja die setting voor die laatste proefquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:46 schreef RedFever007 het volgende:
Die laatste opdracht was wel tof zeg! Marije is 100% de mol.
Leuk seizoen verder, prachtige omgeving
Ze was sws op dreef deze aflevering. Ook bij de andere opdrachten heeft ze veel verdiend en goede input gegevenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:52 schreef Moira het volgende:
Al vond ik Marije bij die foto's dus juist (bijna) helemaal niet verdacht. Bijna omdat ze ergens zegt 'dat het toch gratis is', maar verder geeft ze uit zichzelf een aantal onnodige goede antwoorden waardoor ze weinig nieuwe foto's hoeven om te draaien
Je zou inderdaad denken dat daar de mol niet staat. Al was Marije daar wel wat makkelijk soms. Als mol zou je daar toch meer verwarring willen veroorzaken. Vooral proberen om een verkeerde naam in te vullen. Dat deden ze beiden totaal niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:52 schreef Moira het volgende:
Al vond ik Marije bij die foto's dus juist (bijna) helemaal niet verdacht. Bijna omdat ze ergens zegt 'dat het toch gratis is', maar verder geeft ze uit zichzelf een aantal onnodige goede antwoorden waardoor ze weinig nieuwe foto's hoeven om te draaien
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:58 schreef golfer het volgende:
Zagen jullie dit ook?
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:58 schreef golfer het volgende:
Zagen jullie dit ook?
[ link | afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:58 schreef golfer het volgende:
Zagen jullie dit ook?
[ link | afbeelding ]
Via verschillende berekeningen (zowel die van XMN8R hier als die van gastjes op Youtube) kom je dan op Renée uitquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:59 schreef Redefine het volgende:
Afhankelijk of er nog (veel) geld uit de pot gaat, wat er de laatste jaren gelukkig niet inzat. Is het dit seizoen toch vooral extra letten op Follow the money, en de Mol is te achterhalen door te elimineren wie het vooral niet zijn. Dat is meestal wel al zo, maar dit seizoen lijkt dat nog meer het geval.
Mooiste kontje ever bij WIDM, jammer we zullen het op googlen moeten houden vanaf nuquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:58 schreef golfer het volgende:
Zagen jullie dit ook?
[ link | afbeelding ]
Renee als Mol over het hele seizoen gezien zou nog best plausibel zijn. Vorige week dat ik dat ze eerder wel wat geld had gepakt, maar dat is inderdaad niet echt zo. Deze aflevering had ze i.i.g. nog wel wat gekke dingen en eerder ook wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:00 schreef Moira het volgende:
[..]
Via verschillende berekeningen (zowel die van XMN8R hier als die van gastjes op Youtube) kom je dan op Renée uit
Ja heerlijk programmaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik denk dat die fanschare nogal overlapt![]()
Ik weet dat sowieso @:molloot200 dat ook heel tof vind! En zie wel meerdere bekende namen daar in het livetopic
Zeggen dat tweede foto niks kost, en ook een keertje haastig een tweede foto willen omdraaien. Hoeveel kan je verder doen als mol in die situatie met 1 andere kandidaat en de camera in je snuffert?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:54 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ze was sws op dreef deze aflevering. Ook bij de andere opdrachten heeft ze veel verdiend en goede input gegeven
Ik had deze week in de app m'n punten voor het eerst op Marije gezet, maar ze heeft wel echt die hele foto-opdracht volledig gestuurd. Ze had echt de overhand op Charlotte en dan alleen maar met juiste antwoorden. Vind het een beetje een zwaktebod als de mol voor zo'n groot deel verantwoordelijk is voor ¤1200.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Renee als Mol over het hele seizoen gezien zou nog best plausibel zijn. Vorige week dat ik dat ze eerder wel wat geld had gepakt, maar dat is inderdaad niet echt zo. Deze aflevering had ze i.i.g. nog wel wat gekke dingen en eerder ook wel.
Voor Marije geldt ook nog dat ze bij de laatste opdracht meer had kunnen doen om het te laten mislukken (als ze mol zou zijn). Dus dat zou bij elkaar wel heel vreemd zijn voor de mol.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had deze week in de app m'n punten voor het eerst op Marije gezet, maar ze heeft wel echt die hele foto-opdracht volledig gestuurd. Ze had echt de overhand op Charlotte en dan alleen maar met juiste antwoorden. Vind het een beetje een zwaktebod als de mol voor zo'n groot deel verantwoordelijk is voor ¤1200.
Renée was ik een beetje van af gestapt na vorige week maar ben ik wel geneigd terug naartoe te gaan. Had naar mijn idee echt vage foto's bij de foto-opdracht (op een paar na) en ik heb het idee dat ze heeft vertraagd bij de in de knoop zittende touwen.
Eensquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:18 schreef molloot200 het volgende:
Het seizoen kijkt trouwens heerlijk weg! Ik mis de locals echt totaal niet. Ik vind het juist tof dat de makers nu genoodzaakt zijn creatiever om te gaan met verschillende soorten opdrachten. Ook leuk dat er wat meer fysiek in zit. Zoals die Expeditie Robinson-achtige opdracht van vandaag. En die liftopdracht was in zijn eenvoud gewoon goed. Net als die foto-opdracht, die regelrecht uit een seizoen 6-7-8 had kunnen komen. Back to the roots. Het doet het programma echt goed. Seizoen 21 is echt vele malen beter dan het prutswerk wat seizoen 20 en 19 waren.
Inderdaad. En mooie fotogenieke lokaties uitgezocht.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:18 schreef molloot200 het volgende:
Het seizoen kijkt trouwens heerlijk weg! Ik mis de locals echt totaal niet. Ik vind het juist tof dat de makers nu genoodzaakt zijn creatiever om te gaan met verschillende soorten opdrachten. Ook leuk dat er wat meer fysiek in zit. Zoals die Expeditie Robinson-achtige opdracht van vandaag. En die liftopdracht was in zijn eenvoud gewoon goed. Net als die foto-opdracht, die regelrecht uit een seizoen 6-7-8 had kunnen komen. Back to the roots. Het doet het programma echt goed. Seizoen 21 is echt vele malen beter dan het prutswerk wat seizoen 20 en 19 waren.
Dat zeker. Al is dat wel iets wat ze altijd wel hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad. En mooie fotogenieke lokaties uitgezocht.
Marije, Splinter en Joshua zitten er nog inquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:31 schreef molloot200 het volgende:
Ze zijn nu overigens wel de leukste kandidaat van dit seizoen kwijt
En de slechtste en saaiste.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:02 schreef Koen66 het volgende:
Als het Renee is dan is het geheid de oudste mol ooit
Vorige week pakte ze samen met Charlotte in de kamer veel geld en zorgde ze er samen met Rocky voor dat er 2000 euro gepakt werd. Vind ik best wel veel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Renee als Mol over het hele seizoen gezien zou nog best plausibel zijn. Vorige week dat ik dat ze eerder wel wat geld had gepakt, maar dat is inderdaad niet echt zo. Deze aflevering had ze i.i.g. nog wel wat gekke dingen en eerder ook wel.
Bij dat tweede wel ja. Bij het eerste was het vooral Charlotte die daarvoor verantwoordelijk was.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vorige week pakte ze samen met Charlotte in de kamer veel geld en zorgde ze er samen met Rocky voor dat er 2000 euro gepakt werd. Vind ik best wel veel.
Renee gaf alleen maar goede antwoorden waardoor dat mogelijk was.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:03 schreef Redefine het volgende:
Bij dat tweede wel ja. Bij het eerste was het vooral Charlotte die daarvoor verantwoordelijk was.
Ze kwam zelf actief met goede namen. Ze had makkelijk andere namen kunnen roepen. Daarnaast had ze veel verdiend bij de liftopdracht. Daarin had ze ook makkelijk een black-out oid kunnen voorwendenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:12 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zeggen dat tweede foto niks kost, en ook een keertje haastig een tweede foto willen omdraaien. Hoeveel kan je verder doen als mol in die situatie met 1 andere kandidaat en de camera in je snuffert?
Daarnaast wilde ze wel heel makkelijk de kokertjes in het water laten gooien, of een extra compensatie kokertje willen pakken, toen Charlotte zei dat het verkeerd was. Dat terwijl ze zelf de kaart had gezien. Een mol speelt in op de fouten van anderen, om niet op te vallen, door ze kracht bij te zetten.
Lakshmi had al aangegeven in het molboekje dat ze gezond verstand was vergeten in te pakken (in haar koffer). Dus als ze niet de mol was dan wist je eigenlijk al dat ze niet in de finale zat.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:12 schreef bianconeri het volgende:
Echt heel jammer dat Lakhsmi eruit is. Toch wel een smaak maker voor deze groep (en nee niet alleen qua looks).
Ik zat niet op haar als mol, maar ze leek er wel goed in te zitten en deed het gewoon leuk.
Charlotte vind ik ook niet mollen.
Rocky was voor mij al afgevallen met wat ze constant binnenhaalt.
Renee ook. Verdiende de afgelopen afleveringen ook veel geld. Gaat nergens tegenin, is nergens actief bij betrokken. Zou ook echt by far de saaiste mol ooit zijn (ook de saaiste kandidaat ooit overigens).
Ook al zie je natuurlijk niet de molacties echt maar ook de slechtste mol, al geldt dat praktisch voor allemaal.
Joshua blijft in alles wel vrij mol-achtig. Alleen haalt hij nu samen met Marije wel echt die 2000 euro binnen.
Alhoewel zowel Joshua als Marije daar ook weinig tegenin kon gaan vanwege de grote controle.
Ik vind het er ook te erg bovenop liggen bij Joshua.
Splinter tja. Is actief aanwezig, staat op goede posities. Maar wat doet hij nou echt?
Heb follow the money nog steeds niet gezien, maar in mijn geheugen haalt hij in elk geval niet echt wat binnen.
Marije gewoon heel actief, bij alles betrokken. Goede posities. Soms ook wat saboterend. Maar doet het vrij goed.
Oftewel met eliminatie principe blijft bij mij alleen Splinter over
En mondkapjes ook lekker in beeld gebracht lol.
Of half op de kin, of je ziet Laksmi er mee naar buiten op en de rest gewoon helemaal niet. En tijdens opdracht alleen Renee verder niemand gewoon midden in de stad. Beetje gek gezicht.
Nee, wat dat zou in strijd zijn met hoe ze zich normaal gedraagt, dan had ze zichzelf te verdacht gemaakt. Ik sluit haar nog niet uit in ieder geval. Kreeg hoe dan ook het idee, dat de mol (wie het ook is) in deze aflevering totaal niet wist wat te doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:40 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ze kwam zelf actief met goede namen. Ze had makkelijk andere namen kunnen roepen. Daarnaast had ze veel verdiend bij de liftopdracht. Daarin had ze ook makkelijk een black-out oid kunnen voorwenden
Zeker.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:28 schreef zorro28 het volgende:
Ik vind het een leuk seizoen tot nu toe. En ook fijn een groep te hebben die ook echt moeite doet om geld binnen te halen ipv 9 nepmollen.
Met wat ze in biechts noemen zeker rond de test zou ik niet teveel op uitgaan. Daar is niet rechtstreeks wat uit te halen meestal.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Rocky is opvallend omdat ze aangeeft dat ze vol op Florentijn zat (maar we hebben haar niemand horen noemen in de testbiecht vorige week) en nu gaat ze schijnbaar op Renée terwijl uit haar bondje voornamelijk Joshua en Marije als hoofdverdachten genoemd werden.
Precies. Nou weten ze natuurlijk nooit precies hoe iemand die voor die tijd misschien een prima mol lijkt in de praktijk zal zijn.quote:Renée (als mol) zou wel verklaren waarom er zoveel geld in de pot zit. Het is ook niet echt handig van de makers in dit geval aangezien ze wisten dat dit een fysieke editie zou gaan worden.
Wel een podium achtergrond natuurlijk.quote:Joshua is de enige kandidaat die ik echt volledig afstreep. Weet dat ik het destijds ook bij Jan deed, maar zover ik weet heeft Joshua geen acteerachtergrond.
Toch zal hij wel fysiek prima in vorm zijn als jonge zo te zien fit genoeg achtig persoon.quote:Splinter heb ik in de app veel op ingevuld, meer uit zekerheid, maar ook hier zou weer gelden dat hij niet echt in het profiel van de opdrachten van dit seizoen zou passen (ook die laatste opdracht staat hij toch een beetje buitenspel).
Ik denk nog steeds dat ze als mol makkelijk verkeerde namen had kunnen opnoemen. Ik zat voor deze aflevering op Marije, maar die is een eind gedaald. Verder zie ik Rocky en Joshua inderdaad ook als kandidaat. De rest staat openquote:Op zondag 24 januari 2021 00:56 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee, wat dat zou in strijd zijn met hoe ze zich normaal gedraagt, dan had ze zichzelf te verdacht gemaakt. Ik sluit haar nog niet uit in ieder geval. Kreeg hoe dan ook het idee, dat de mol (wie het ook is) in deze aflevering totaal niet wist wat te doen.
Ik vind het dit jaar wel pittig, maar dat komt vooral doordat naar mijn gevoel de mol niet bijzonder veel invloed uitoefent op de opdrachten.
De enige die ik echt 100% uitsluit is Joshua.
Hoofdverdachten bij mij Charlotte en Marije.
Ja precies. Als de Mol tussen die twee zat, werd daar veel te weinig gedaan door de Mol. Ook al ben je gebonden aan hoe goed de ander het doet. Er werd door beiden veel te weinig verwarring gezaaid om ook maar een kans te maken op foute antwoorden. Dat zou voor een Mol wel heel raar zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:19 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze als mol makkelijk verkeerde namen had kunnen opnoemen. Ik zat voor deze aflevering op Marije, maar die is een eind gedaald. Verder zie ik Rocky en Joshua inderdaad ook als kandidaat. De rest staat open
Voor mij is Marije vooral nog een optie door de laatste opdracht. Ze ging zo makkelijk mee in Charlottes 'vergissing'...quote:Op zondag 24 januari 2021 13:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. Als de Mol tussen die twee zat, werd daar veel te weinig gedaan door de Mol. Ook al ben je gebonden aan hoe goed de ander het doet. Er werd door beiden veel te weinig verwarring gezaaid om ook maar een kans te maken op foute antwoorden. Dat zou voor een Mol wel heel raar zijn.
Super leuk inderdaadquote:Op zondag 24 januari 2021 17:10 schreef Moira het volgende:
Check OP voor mooie nieuwe topicbanner dankzij @:CeeVond 't wel zo leuk om dan ook de SC zo te noemen in de TT
Alsof het de naam is van ons huiskamercafé ofzo
Hartstikke leuk!quote:Op zondag 24 januari 2021 17:10 schreef Moira het volgende:
Check OP voor mooie nieuwe topicbanner dankzij @:CeeVond 't wel zo leuk om dan ook de SC zo te noemen in de TT
Alsof het de naam is van ons huiskamercafé ofzo
Dat had ik de afgelopen seizoenen jaquote:Op zondag 24 januari 2021 20:00 schreef Yesse het volgende:
Waar ik normaal een tunnel in ren en deze dan instort heb ik dit seizoen dat ik van tunnel naar tunnel ren waardoor ik ergens in het midden als een kip zonder kop rondrenMaar wat een toffe opdrachten en groep tot nu toe.
Als ik naar de app-verdenkingen kijk, zijn we massaal de tunnel kwijt.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:00 schreef Yesse het volgende:
Waar ik normaal een tunnel in ren en deze dan instort heb ik dit seizoen dat ik van tunnel naar tunnel ren waardoor ik ergens in het midden als een kip zonder kop rondrenMaar wat een toffe opdrachten en groep tot nu toe.
quote:Het team dat Wie is de Mol? (WIDM) in Nederland startte, is momenteel bezig met de opnames van De Verraders. In het nieuwe RTL-programma, gepresenteerd door Tijl Beckand, gaan achttien bekende Nederlanders de strijd met elkaar aan met als doel een gezamenlijke zilverschat te verkrijgen.
Om de schat te kunnen vinden, gaan de kandidaten diverse uitdagingen aan en spelen ze spellen. Tussen de deelnemers zitten echter drie 'verraders', die de prijs niet willen delen en de overige deelnemers, de 'getrouwen', tegen elkaar opzetten.
Hiertoe 'vermoorden' zij elke nacht een medekandidaat. De 'getrouwen' proberen te ontdekken welke medekandidaten niet te vertrouwen zijn en proberen hen in een dagelijkse 'raad' weg te stemmen
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe het zou zijn als ze een "omgekeerd WIDM" zouden makenDat je vanaf het begin weet wie de Mol is en júist alle voorbereidingen en molacties en alles eerlijk zou zien. En dan ook heel eerlijk hoe iedereen de test invult enzo
![]()
Of zoiets als een soort documentaire, als ze ooit een aller-, aller-, allerlaatste seizoen maken, dat ze dan gewoon alles prijsgeven
quote:De kijkers zullen, in tegenstelling tot het soortgelijke programma WIDM, al vanaf de eerste aflevering op de hoogte zijn welke BN'ers de 'verraders' zijn. Beckand: "Met die kennis kijk je op een totaal nieuwe manier naar menselijk gedrag, naar smerige spelletjes, naar sluwe tactieken en valse beschuldigingen en beleef je het spel in meerdere lagen tegelijk."
Voor een kandidaat zou ik dat ook geen rare reactie vinden eigenlijk, zeker als iemand het zo stellig zegt en niemand Joshua vertrouwtquote:Op zondag 24 januari 2021 14:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Voor mij is Marije vooral nog een optie door de laatste opdracht. Ze ging zo makkelijk mee in Charlottes 'vergissing'...
Daar hebben ze vast veel moeite voor moeten doen om dat te verzinnenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:03 schreef usagi414 het volgende:
Tijl Beckand presenteert nieuw programma van WIDM-makers bij RTL
Wie is de Mol meets expeditie Robinson
[..]
[..]
[..]
Klinkt als weerwolvenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:03 schreef usagi414 het volgende:
Tijl Beckand presenteert nieuw programma van WIDM-makers bij RTL
Wie is de Mol meets expeditie Robinson
[..]
[..]
[..]
Dit iddquote:
Je vergeet 'de kroongetuige'quote:Op maandag 25 januari 2021 14:56 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit idd
Het lijkt me wel een leuk concept om op grote schaal op tv te zien, maar ik ben haast een beetje bang dat het veld te verzadigd raakt met al die programma’s als De Mol, The Big Escape, Hunted, Jachtseizoen, Saboteur & De Verraders.
Dat ik in 1 adem nu al 6 programma’s binnen dit genre kan noemen zegt al wat
Of het nu kneiterpopulaire 'Among Us' spel..quote:
Heb de aflevering nog een keer bekeken en die Charlotte en Marije liggen elkaar echt nietquote:Op maandag 25 januari 2021 13:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor een kandidaat zou ik dat ook geen rare reactie vinden eigenlijk, zeker als iemand het zo stellig zegt en niemand Joshua vertrouwt
Worden die 2 daar echt veel verdacht?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Vooral benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen de komende weken aangezien die twee in de Fok app verreweg het meest verdacht worden.
En ik durf hier wel te stellen dat 1 van de 2 (in elk geval) in de finale zal staan.
Nou je beleeft in elk geval wat met die 2.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:35 schreef TLC het volgende:
Voor een nieuw seizoen WIDM pleit ik voor die zanger van de Snollebollekes die De slimte mens gewonnen heeft plus Emma Wortelboerdat lijken me erg leuke kandidaten voor dit programma
![]()
Leuk bedacht, maar lijkt mij niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:47 schreef TLC het volgende:
bedoelt ze daarmee alles tot en met de finale omdat ze weet dat ze t allemaal gaat meemaken ?
Dat is van hetzelfde niveau de de laatste opdracht bij een rocky oever was en daarom rocky de mol kan zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:47 schreef TLC het volgende:
Het is vast niks maar toch :
Bij het voorstellen van de kandidaten zegt Charlotte (minuut 18.11) 'het hele avontuur' ....
bedoelt ze daarmee alles tot en met de finale omdat ze weet dat ze t allemaal gaat meemaken ?
En Maartenquote:Op maandag 25 januari 2021 23:35 schreef TLC het volgende:
Voor een nieuw seizoen WIDM pleit ik voor die zanger van de Snollebollekes die De slimte mens gewonnen heeft plus Emma Wortelboerdat lijken me erg leuke kandidaten voor dit programma
![]()
Ja, als 1 van beide eruit zou vliegen dan kijken we wel naar minstens een halvering (van deelnemers met een 100% score). Ook op de website staan die bovenaan. Zou me echt helpen als 1 van die dames eruit zou gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Worden die 2 daar echt veel verdacht?![]()
Marije denk ik ook nog wel, Charlotte verwacht ik eigenlijk niet zo veel van.
[..]
Als er op sites veel stemmen zijn op iemand dan is het dus niet de mol hahaquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, als 1 van beide eruit zou vliegen dan kijken we wel naar minstens een halvering (van deelnemers met een 100% score). Ook op de website staan die bovenaan. Zou me echt helpen als 1 van die dames eruit zou gaan.
Heb zelf al ingeschat wie er zou dienen af te vallen (zeker als ze allemaal nog meer gaan tunnelen vanaf nu) afhankelijk van wie de mol is.
Logica zegt eigenlijk dat er nog maar twee kandidaten de mol kunnen zijn, maar ik geloof er niet echt in.
Mijn app punten zouden veilig moeten zijn deze week, als er al een afvaller is dan ga ik voor een bepaalde abseiler (wie van de drie?).
De montage bepaalt wat we te zien krijgen. Dus ik verwacht dat bepaalde kandidaten erin te blijven vanwege hun verdenkingen. Daarentegen vallen kandidaten die nogal vaag zijn over hun verdenkingen eerder af omdat je daaruit niet kunt afleiden wie wel/niet de mol is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Er wordt niet bepaald wie er af gaat vallen? Dat is geen automatisch systeem.
Anders zou Rocky er uit gaan komende aflevering.
Die valt echt buiten alle verdenkingen.
Splinter, Marije en Joshua zijn de enige 3 bij mij die nog ergens een verdenking hebben.
Zouden voor mij ook de 3 leukste finalisten zijn van die er nog zijn.
Klopt idd vaak. Aantal dachten dan ook dat Rocky eruit zou gaan omdat het bij haar niet duidelijk was.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De montage bepaalt wat we te zien krijgen. Dus ik verwacht dat bepaalde kandidaten erin te blijven vanwege hun verdenkingen. Daarentegen vallen kandidaten die nogal vaag zijn over hun verdenkingen eerder af omdat je daaruit niet kunt afleiden wie wel/niet de mol is.
Beetje koffiedik kijken.quote:Dat zou inderdaad een leuke finale zijn, maar voor mij onwaarschijnlijk. Ook aangezien Splinter geen verdenkingen op hun heeft en Joshua eigenlijk hetzelfde (die zit op Renée).
Er zit meestal 1 persoon in de finale die niet verdacht is en twee kandidaten die juist heel verdacht zijn (en 9 van de 10 keer op elkaar de laatste test invullen). In het eerste geval zouden Splinter en Rocky aan dat profiel voldoen (als Charlotte de finale niet haalt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ het is een beetje raar vind ik dat ze tijdens de eerste opdracht -als ze het geld in de kamer ziet- 'bonus' roept.
Oh ja, en ze noemde in die kamer de mol ook letterlijk 'vriend'![]()
![]()
En om haar te quoten na de lasergame opdracht :
''met deze opdracht hebben we 450 Euro verdiend in plaats van 1500 Euro, uhm ja dat is toch mooi ?''
[ Bericht 5% gewijzigd door TLC op 28-01-2021 22:19:22 ]"You can call me Susan if it makes you happy"
(ohja geef al die topics nog ff een TVP'tje als je dat niet al had gedaan)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:32 schreef Moira het volgende:
In dit topic, dat toch al voornamelijk als forumdagboek fungeert, wil ik even nadrukkelijk @Cee bedanken die ons forum de afgelopen week van mooie nieuwe banners heeft voorzien
Overal in MOL staat helemaal bovenaan nu een eigen heuse forumheader, en ook al onze vaste topics hebben nu mooie banners in Cee-style!
MOL / FAQ & Feedback-topic - Wie is de mod?
MOL / [WIDM] Algemeen & nieuwtjes - Waar seizoen 21 op gang is!
MOL / [SC] 'De Biecht': Livetopic & kletspraat - 'hol'bewoners hihi
MOL / Het grote hints & theorieën topic! < deze is mijn favoriet![]()
MOL / De pot - Follow the money..
MOL / FOK! Wie is de Mol? Prono
MOL / De WIDM-app (met FOK!poule)
MOL / [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol #15: Wachten op 2021
MOL / FOK! De Mol Prono 2021
ESF-godin is zijdelings ook een MOL-godinNogmaals veren in je reet en thanks Cee
![]()
Ik denk dat ze hun scherm kunnen afkopen voor geld uit de pot. Enige reden waarom de mol een offday had de laatste twee afleveringen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:11 schreef TLC het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat zit met die voortrazende trein en Rik met zijn schermpje voor lege stoeltjes
Zou kunnen ja. Daardoor dan ook mogelijk de aflevering waarin niemand er uit gaat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun scherm kunnen afkopen voor geld uit de pot. Enige reden waarom de mol een offday had de laatste twee afleveringen.
Zulke shit is zo goedkoop altijdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun scherm kunnen afkopen voor geld uit de pot. Enige reden waarom de mol een offday had de laatste twee afleveringen.
Eenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:26 schreef Moira het volgende:
Deze week moet er ff niemand uit gaan wil ik pronopunten vangen
Zouden mijn eerste zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:26 schreef Moira het volgende:
Deze week moet er ff niemand uit gaan wil ik pronopunten vangen
Als je nu oplet, nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:30 schreef Moira het volgende:
Heb ik nou alweer de afleveringstitel gemist?
"TOT DRIE TELLEN"quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:30 schreef Moira het volgende:
Heb ik nou alweer de afleveringstitel gemist?
Ja. Waarbij Rik en Marlijn niet de Mol waren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:33 schreef Joosie200 het volgende:
Joshua/Splinter komt wel erg dik naar voren. Beetje Patrick/Art, Rik/Marlijn.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Echt he, zo snel opgefokt die vrouw
Ja, dat is een gevalletje redactie-mollen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:39 schreef Redefine het volgende:
Bijna niet te doen om liegen te tekenen.
Ik vind dit voor het eerst sinds tijden weer een opdracht die zonder Mol amper te doen is. Teveel geld in de pot natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is een gevalletje redactie-mollen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:44 schreef Pino112 het volgende:
Rood poppetje -> Marije.
Ja zo wordt dit een flopsjow.
Ja, je wilt toch beiden het zien.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waarom pak je hem die verrekijker niet af?
Van het niveau SBS.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:46 schreef Redefine het volgende:
Charlotte heeft echt een apart brein he.
Waarbij er dan nog serieus mensen zijn die 'Charlotte Nijs sloopt Mark Rutte' durven te zeggen na die ene persconferentiequote:
Misschien was het wel de bedoeling. Maar was dit de achter de hand opdracht, om even geen geld in de pot te krijgen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:50 schreef Joosie200 het volgende:
Ze hadden die omgeving heel anders kunnen inpassen. Voor een hoogte opdracht bijvoorbeeld.
10000 bedoel je denk ik. 1000 is nog niet zoveelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:56 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
En nu zit er een gek tussen die ¤1000 ofzo biedt
De mol krijgt natuurlijk te horen wat de rest bood.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:56 schreef Redefine het volgende:
En dan zal natuurlijk aan het eind van het seizoen blijken dat de mol niet het hoogste bedrag geboden heeft, maar een kandidaat wel. Om dan natuurlijk aan het einde weer heel hard te roepen hoe geweldig de mol het gedaan heeft
Ja waarbij ze aangeeft dat ze de aanwijzing wel veel waard vindt. Terwijl dit helemaal nog niet direct een vrijstelling of joker kopen is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:56 schreef Joosie200 het volgende:
Rocky vindt dat ze wel wat mag uitgeven want veel verdiend.. Nieuwe moltactiek dit.
Nee ik vind 1.000 al veelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
10000 bedoel je denk ik. 1000 is nog niet zoveel
Ja precies. Als je al zoiets doet dan moet er wel wat meer bij komen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:57 schreef Fred_B het volgende:
Wel jammer dit. Zeker zo zonder dubbele laag/mindfuck zo te zien.
Ah ok. Nou ja voorheen werd er wel meer geboden, dus daarom vind ik het nog niet zo hoog.quote:
Ja mij ook. Verwacht minstens de helft van de pot eruit.quote:
Ja. Tenzij de Mol heeft kunnen meekijken. En dan denkt, ik maak anderen verdacht en 5000 is toch lekker veel geld.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Gevoelsmatig zou je zeggen dat de mol 1 van deze 3 is nu.
Ja of de mol zou toch wel weten dat er grof geboden gaat wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Gevoelsmatig zou je zeggen dat de mol 1 van deze 3 is nu.
Ja, dit verklaart een hoop m.b.t. de vorige aflevering(en)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:04 schreef noodgang het volgende:
Altijd een beetje zwak om zo laat in het spel zo'n opdracht te doen. Tot nu toe had de mol dus geen zak hoeven doen omdat er nu toch geld uit de pot gehaald kan worden
Ja dat vind ik ook het stomme. Voor een vrijstelling zelf 5K snap ik dan nog wel. Maar om 5K te bieden voor voorkennis waarvan je dan nog niet weet hoeveel je eraan hebt?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:03 schreef monkyyy het volgende:
Voorkennis bij één opdracht is wel 5k waard
?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:04 schreef KaBuf het volgende:
Echt kut dit. Waarom heb ik die vorige afleveringen gekeken dan
Dit. De mol zal als een van de laatsten naar binnen gegaan zijn. Als er dan al 5k is geboden kan de mol gewoon lekker laag bieden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:04 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja of de mol zou toch wel weten dat er grof geboden gaat worden
Dat. Plus dat de Mol hier zelf helemaal niks voor hoeft te doen. Het zegt helemaal niks of een Mol het goed of slecht doet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:04 schreef KaBuf het volgende:
Echt kut dit. Waarom heb ik die vorige afleveringen gekeken dan
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit. De mol zal als een van de laatsten naar binnen gegaan zijn. Als er dan al 5k is geboden kan de mol gewoon lekker laag bieden.
Wij weten de volgorde van bezoek niet, allemaal afhankelijk van de montage.
Ik ook eigenlijk. De mol heeft gewoon als laatste kunnen bieden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:06 schreef Legoblokje het volgende:
Ik neig ernaar dat de mol geen 5k geboden heeft, maar dit wel wist en lager geboden heeft...
Als de mol dit al vooraf weet, hoeft hij/zij eerder niet echt te mollen. Dus heb ik de vorige afleveringen voor niets gekeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |