abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 januari 2021 @ 23:03:18 #51
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197600472
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 23:02 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Vorige week pakte ze samen met Charlotte in de kamer veel geld en zorgde ze er samen met Rocky voor dat er 2000 euro gepakt werd. Vind ik best wel veel.
Bij dat tweede wel ja. Bij het eerste was het vooral Charlotte die daarvoor verantwoordelijk was.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_197600493
Het probleem is dat de mol niet echt meer te kiezen valt a.h.v. geld verdienen, want ze verdienen allemaal geld... :P
pi_197600681
Echt heel jammer dat Lakhsmi eruit is. Toch wel een smaak maker voor deze groep (en nee niet alleen qua looks).
Ik zat niet op haar als mol, maar ze leek er wel goed in te zitten en deed het gewoon leuk.

Charlotte vind ik ook niet mollen.
Rocky was voor mij al afgevallen met wat ze constant binnenhaalt.
Renee ook. Verdiende de afgelopen afleveringen ook veel geld. Gaat nergens tegenin, is nergens actief bij betrokken. Zou ook echt by far de saaiste mol ooit zijn (ook de saaiste kandidaat ooit overigens).
Ook al zie je natuurlijk niet de molacties echt maar ook de slechtste mol, al geldt dat praktisch voor allemaal.

Joshua blijft in alles wel vrij mol-achtig. Alleen haalt hij nu samen met Marije wel echt die 2000 euro binnen.
Alhoewel zowel Joshua als Marije daar ook weinig tegenin kon gaan vanwege de grote controle.
Ik vind het er ook te erg bovenop liggen bij Joshua.

Splinter tja. Is actief aanwezig, staat op goede posities. Maar wat doet hij nou echt?
Heb follow the money nog steeds niet gezien, maar in mijn geheugen haalt hij in elk geval niet echt wat binnen.

Marije gewoon heel actief, bij alles betrokken. Goede posities. Soms ook wat saboterend. Maar doet het vrij goed.

Oftewel met eliminatie principe blijft bij mij alleen Splinter over :{

En mondkapjes ook lekker in beeld gebracht lol.
Of half op de kin, of je ziet Laksmi er mee naar buiten op en de rest gewoon helemaal niet. En tijdens opdracht alleen Renee verder niemand gewoon midden in de stad. Beetje gek gezicht.
pi_197600736
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 23:03 schreef Redefine het volgende:

Bij dat tweede wel ja. Bij het eerste was het vooral Charlotte die daarvoor verantwoordelijk was.
Renee gaf alleen maar goede antwoorden waardoor dat mogelijk was.
Daarnaast deed Renee er ook helemaal niets aan om ervoor te zorgen dat Charlotte niet die 21 in zou gaan vullen.
Wat heel makkelijk mogelijk was want die 21 was heel ver gezocht.

Dat was al 2500 wat je gedeeltelijk kan toeschrijven aan Renee die zij eigenhandig had kunnen voorkomen.
Ok, beide enigszins alsnog afhankelijk van de ander maar Renee deed er alles aan om ervoor te zorgen dat het geld binnen zou komen.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 23:23:23 #55
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197600875
Weer de helft van mijn punten kwijt. Het gaat echt slecht dit seizoen. -O- ;(

Voordeel is wel dat ik nu nog maar 1 Mol over heb, dus die is het. :+ O-)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_197601006
Ik vind het een leuk seizoen tot nu toe. En ook fijn een groep te hebben die ook echt moeite doet om geld binnen te halen ipv 9 nepmollen.
pi_197601219
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:12 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Zeggen dat tweede foto niks kost, en ook een keertje haastig een tweede foto willen omdraaien. Hoeveel kan je verder doen als mol in die situatie met 1 andere kandidaat en de camera in je snuffert?

Daarnaast wilde ze wel heel makkelijk de kokertjes in het water laten gooien, of een extra compensatie kokertje willen pakken, toen Charlotte zei dat het verkeerd was. Dat terwijl ze zelf de kaart had gezien. Een mol speelt in op de fouten van anderen, om niet op te vallen, door ze kracht bij te zetten.
Ze kwam zelf actief met goede namen. Ze had makkelijk andere namen kunnen roepen. Daarnaast had ze veel verdiend bij de liftopdracht. Daarin had ze ook makkelijk een black-out oid kunnen voorwenden
  zondag 24 januari 2021 @ 00:13:12 #58
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_197601739
Jammer dat Lakshmi eruit is, leuke meid en kandidaat... En hele fijne dikke kont :~
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_197601865
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 23:12 schreef bianconeri het volgende:
Echt heel jammer dat Lakhsmi eruit is. Toch wel een smaak maker voor deze groep (en nee niet alleen qua looks).
Ik zat niet op haar als mol, maar ze leek er wel goed in te zitten en deed het gewoon leuk.

Charlotte vind ik ook niet mollen.
Rocky was voor mij al afgevallen met wat ze constant binnenhaalt.
Renee ook. Verdiende de afgelopen afleveringen ook veel geld. Gaat nergens tegenin, is nergens actief bij betrokken. Zou ook echt by far de saaiste mol ooit zijn (ook de saaiste kandidaat ooit overigens).
Ook al zie je natuurlijk niet de molacties echt maar ook de slechtste mol, al geldt dat praktisch voor allemaal.

Joshua blijft in alles wel vrij mol-achtig. Alleen haalt hij nu samen met Marije wel echt die 2000 euro binnen.
Alhoewel zowel Joshua als Marije daar ook weinig tegenin kon gaan vanwege de grote controle.
Ik vind het er ook te erg bovenop liggen bij Joshua.

Splinter tja. Is actief aanwezig, staat op goede posities. Maar wat doet hij nou echt?
Heb follow the money nog steeds niet gezien, maar in mijn geheugen haalt hij in elk geval niet echt wat binnen.

Marije gewoon heel actief, bij alles betrokken. Goede posities. Soms ook wat saboterend. Maar doet het vrij goed.

Oftewel met eliminatie principe blijft bij mij alleen Splinter over :{

En mondkapjes ook lekker in beeld gebracht lol.
Of half op de kin, of je ziet Laksmi er mee naar buiten op en de rest gewoon helemaal niet. En tijdens opdracht alleen Renee verder niemand gewoon midden in de stad. Beetje gek gezicht.
Lakshmi had al aangegeven in het molboekje dat ze gezond verstand was vergeten in te pakken (in haar koffer). Dus als ze niet de mol was dan wist je eigenlijk al dat ze niet in de finale zat.

Charlotte is een apart geval met die actie in de laatste opdracht. Als ze een kandidaat is dan zou je zeggen dat het binnenkort gaat tussen haar en Joshua qua afvallen (ivm Splinter).

Rocky is opvallend omdat ze aangeeft dat ze vol op Florentijn zat (maar we hebben haar niemand horen noemen in de testbiecht vorige week) en nu gaat ze schijnbaar op Renée terwijl uit haar bondje voornamelijk Joshua en Marije als hoofdverdachten genoemd werden.

Renée (als mol) zou wel verklaren waarom er zoveel geld in de pot zit. Het is ook niet echt handig van de makers in dit geval aangezien ze wisten dat dit een fysieke editie zou gaan worden.

Joshua is de enige kandidaat die ik echt volledig afstreep. Weet dat ik het destijds ook bij Jan deed, maar zover ik weet heeft Joshua geen acteerachtergrond.

Splinter heb ik in de app veel op ingevuld, meer uit zekerheid, maar ook hier zou weer gelden dat hij niet echt in het profiel van de opdrachten van dit seizoen zou passen (ook die laatste opdracht staat hij toch een beetje buitenspel).

Marije doet momenteel te veel goed om de mol te zijn. Net als Joshua is ze echt een stoorzender voor de mol omdat ze zo direct is en je als mol dus minder kansen hebt om zaken te beïnvloeden.

Het probleem is dat ik een vermoeden heb van hoe het in elkaar zit, maar dat zou bepaalde zaken totaal niet verklaren. Denk wel dat ik mijn punten op die kandidaat zal zetten de komende afleveringen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_197602129
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 23:40 schreef Zusje123 het volgende:

[..]

Ze kwam zelf actief met goede namen. Ze had makkelijk andere namen kunnen roepen. Daarnaast had ze veel verdiend bij de liftopdracht. Daarin had ze ook makkelijk een black-out oid kunnen voorwenden
Nee, wat dat zou in strijd zijn met hoe ze zich normaal gedraagt, dan had ze zichzelf te verdacht gemaakt. Ik sluit haar nog niet uit in ieder geval. Kreeg hoe dan ook het idee, dat de mol (wie het ook is) in deze aflevering totaal niet wist wat te doen.

Ik vind het dit jaar wel pittig, maar dat komt vooral doordat naar mijn gevoel de mol niet bijzonder veel invloed uitoefent op de opdrachten.

De enige die ik echt 100% uitsluit is Joshua.

Hoofdverdachten bij mij Charlotte en Marije.
pi_197603711
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 23:28 schreef zorro28 het volgende:
Ik vind het een leuk seizoen tot nu toe. En ook fijn een groep te hebben die ook echt moeite doet om geld binnen te halen ipv 9 nepmollen.
Zeker. :) Die tactiek lijkt ook te werken, ze halen veel geld binnen en de mol heeft weinig gesaboteerd. Of er moet straks nog zo'n laffe veiling komen waarmee de pot leeggetrokken wordt. :{ y over.
pi_197604164
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

Rocky is opvallend omdat ze aangeeft dat ze vol op Florentijn zat (maar we hebben haar niemand horen noemen in de testbiecht vorige week) en nu gaat ze schijnbaar op Renée terwijl uit haar bondje voornamelijk Joshua en Marije als hoofdverdachten genoemd werden.
Met wat ze in biechts noemen zeker rond de test zou ik niet teveel op uitgaan. Daar is niet rechtstreeks wat uit te halen meestal.
Ze haalt gewoon veel te veel binnen en is te fanatiek in alles om de mol te zijn wat mij betreft.

quote:
Renée (als mol) zou wel verklaren waarom er zoveel geld in de pot zit. Het is ook niet echt handig van de makers in dit geval aangezien ze wisten dat dit een fysieke editie zou gaan worden.
Precies. Nou weten ze natuurlijk nooit precies hoe iemand die voor die tijd misschien een prima mol lijkt in de praktijk zal zijn.
Misschien zakt ze echt totaal door het ijs. Maar dan zou de productie haar wel even een schop onder de kont geven.

Ze is nooit ergens bij betrokken. Ze doet niet met de groep mee. Ze staat niet in sleutelposities. Ze is gewoon nergens mee bezig. En natuurlijk kan het zijn dat alles wat ze wel doet een molactie is en wij dus niet gaan zien nu, maar dat zou ik wel heel slecht vinden.

Buiten dat is ze veel te betrokken bij geld binnenhalen vorige week. 2500 euro waar zijn gewoon echt bij betrokken was.

quote:
Joshua is de enige kandidaat die ik echt volledig afstreep. Weet dat ik het destijds ook bij Jan deed, maar zover ik weet heeft Joshua geen acteerachtergrond.
Wel een podium achtergrond natuurlijk.
Maar Jan werd in mijn ogen nooit zo gepusht door de productie. En hij haalt daadwerkelijk weinig binnen.
Maar veel zeggen op hem te zitten en vallen toch af.
Ik had hem ook al afgeschreven, echter door wat iedereen als anti mol acties doen staat hij er als toch in de verte zou kunnen mol weer op.

quote:
Splinter heb ik in de app veel op ingevuld, meer uit zekerheid, maar ook hier zou weer gelden dat hij niet echt in het profiel van de opdrachten van dit seizoen zou passen (ook die laatste opdracht staat hij toch een beetje buitenspel).
Toch zal hij wel fysiek prima in vorm zijn als jonge zo te zien fit genoeg achtig persoon.
En hij is altijd actief betrokken bij opdrachten. Doet mee met de groep. Staat op sleutelposities en haalt weinig geld binnen. Hoewel ik ook weinig kan aanwijzen wat echt molacties zijn (maar goed dat hoor je ook niet te zien) van hem staat hij bij mij door die eliminaties van de anderen wel bovenaan.
pi_197605732
Ik ben echt totaal clueless nu... Ging van Florentijn naar Lakshmi dus alle punten kwijt :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197606359
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:56 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nee, wat dat zou in strijd zijn met hoe ze zich normaal gedraagt, dan had ze zichzelf te verdacht gemaakt. Ik sluit haar nog niet uit in ieder geval. Kreeg hoe dan ook het idee, dat de mol (wie het ook is) in deze aflevering totaal niet wist wat te doen.

Ik vind het dit jaar wel pittig, maar dat komt vooral doordat naar mijn gevoel de mol niet bijzonder veel invloed uitoefent op de opdrachten.

De enige die ik echt 100% uitsluit is Joshua.

Hoofdverdachten bij mij Charlotte en Marije.
Ik denk nog steeds dat ze als mol makkelijk verkeerde namen had kunnen opnoemen. Ik zat voor deze aflevering op Marije, maar die is een eind gedaald. Verder zie ik Rocky en Joshua inderdaad ook als kandidaat. De rest staat open
  zondag 24 januari 2021 @ 13:26:20 #65
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197607510
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:19 schreef Zusje123 het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat ze als mol makkelijk verkeerde namen had kunnen opnoemen. Ik zat voor deze aflevering op Marije, maar die is een eind gedaald. Verder zie ik Rocky en Joshua inderdaad ook als kandidaat. De rest staat open
Ja precies. Als de Mol tussen die twee zat, werd daar veel te weinig gedaan door de Mol. Ook al ben je gebonden aan hoe goed de ander het doet. Er werd door beiden veel te weinig verwarring gezaaid om ook maar een kans te maken op foute antwoorden. Dat zou voor een Mol wel heel raar zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_197609387
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:26 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja precies. Als de Mol tussen die twee zat, werd daar veel te weinig gedaan door de Mol. Ook al ben je gebonden aan hoe goed de ander het doet. Er werd door beiden veel te weinig verwarring gezaaid om ook maar een kans te maken op foute antwoorden. Dat zou voor een Mol wel heel raar zijn.
Voor mij is Marije vooral nog een optie door de laatste opdracht. Ze ging zo makkelijk mee in Charlottes 'vergissing'...
pi_197609495
Ik zit vanaf het begin op Joshua, en ik blijf lekker in die tunnel :+
dag
  PR en moderator zondag 24 januari 2021 @ 17:10:09 #68
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197613117
Check OP voor mooie nieuwe topicbanner dankzij @Cee _O_ Vond 't wel zo leuk om dan ook de SC zo te noemen in de TT :D Alsof het de naam is van ons huiskamercafé ofzo :7
Fuck the EBU.
  zondag 24 januari 2021 @ 17:28:08 #69
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_197613711
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 17:10 schreef Moira het volgende:
Check OP voor mooie nieuwe topicbanner dankzij @:Cee _O_ Vond 't wel zo leuk om dan ook de SC zo te noemen in de TT :D Alsof het de naam is van ons huiskamercafé ofzo :7
Super leuk inderdaad ^O^
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator zondag 24 januari 2021 @ 17:50:34 #70
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197614368
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 17:10 schreef Moira het volgende:
Check OP voor mooie nieuwe topicbanner dankzij @:Cee _O_ Vond 't wel zo leuk om dan ook de SC zo te noemen in de TT :D Alsof het de naam is van ons huiskamercafé ofzo :7
Hartstikke leuk!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 24 januari 2021 @ 20:00:55 #71
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_197618080
Waar ik normaal een tunnel in ren en deze dan instort heb ik dit seizoen dat ik van tunnel naar tunnel ren waardoor ik ergens in het midden als een kip zonder kop rondren :X Maar wat een toffe opdrachten en groep tot nu toe.
Fuck the EBU
  PR en moderator zondag 24 januari 2021 @ 23:49:57 #72
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197624491
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:00 schreef Yesse het volgende:
Waar ik normaal een tunnel in ren en deze dan instort heb ik dit seizoen dat ik van tunnel naar tunnel ren waardoor ik ergens in het midden als een kip zonder kop rondren :X Maar wat een toffe opdrachten en groep tot nu toe.
Dat had ik de afgelopen seizoenen ja _O- ik lijk nu toch weer 'ouderwets' steeds steviger in 1 tunnel terecht te komen :D
Fuck the EBU.
  maandag 25 januari 2021 @ 02:38:46 #73
2651 svann
night-hawk
pi_197625454
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:00 schreef Yesse het volgende:
Als ik naar de app-verdenkingen kijk, zijn we massaal de tunnel kwijt.
Geen van de kandidaten op afstand op kop, geen duidelijk afgeschreven.
Zeer herkenbaar. ;(

Leuke opdrachten idd.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_197628224
Ben nu wel haast zeker van 2 finalisten. De derde finalist is iets lastiger, dus hoop dat volgende aflevering wel een afvaller heeft.

Met de huidige verdenkingen heb ik sterk het vermoeden dat Renée de Leonie van dit seizoen gaat zijn. Sowieso zet ik alles op haar als mol, als ik nog iets heb om in te zetten, wanneer ze de finale bereikt.

Er zijn nog steeds diverse scenario's mogelijk, dus blijven oppassen voor tunnelvisie. Al heb ik eigenlijk geen mol en is het meer een kwestie (in de app) om je punten niet op de afvaller te zetten. Moet nog even kijken deze week of ik toch niet ga spreiden (en in elk geval punten over zal houden, maar de kans vergroot dat ik punten verlies).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_197629194
Ik zit ook niet in een tunnel, in tegenstelling tot 2020.2, 2019 en 2018 waar ik zwaar tunnelde op Peggy ( :'( ), Merel en Jan. Maar voor mij blijven er nu nog 2 over die het kunnen zijn (Marije en Renée), waarbij Marije nog wel steeds mijn hoofdverdachte is, maar dat kan nog veranderen.

Zodra een van die twee afvalt, ga ik waarschijnlijk heel diep tunnelen op de ander :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')