Ja precies. Als je al zoiets doet dan moet er wel wat meer bij komen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:57 schreef Fred_B het volgende:
Wel jammer dit. Zeker zo zonder dubbele laag/mindfuck zo te zien.
Ah ok. Nou ja voorheen werd er wel meer geboden, dus daarom vind ik het nog niet zo hoog.quote:
Ja mij ook. Verwacht minstens de helft van de pot eruit.quote:
Ja. Tenzij de Mol heeft kunnen meekijken. En dan denkt, ik maak anderen verdacht en 5000 is toch lekker veel geld.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Gevoelsmatig zou je zeggen dat de mol 1 van deze 3 is nu.
Ja of de mol zou toch wel weten dat er grof geboden gaat wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Gevoelsmatig zou je zeggen dat de mol 1 van deze 3 is nu.
Ja, dit verklaart een hoop m.b.t. de vorige aflevering(en)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:04 schreef noodgang het volgende:
Altijd een beetje zwak om zo laat in het spel zo'n opdracht te doen. Tot nu toe had de mol dus geen zak hoeven doen omdat er nu toch geld uit de pot gehaald kan worden
Ja dat vind ik ook het stomme. Voor een vrijstelling zelf 5K snap ik dan nog wel. Maar om 5K te bieden voor voorkennis waarvan je dan nog niet weet hoeveel je eraan hebt?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:03 schreef monkyyy het volgende:
Voorkennis bij één opdracht is wel 5k waard
?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:04 schreef KaBuf het volgende:
Echt kut dit. Waarom heb ik die vorige afleveringen gekeken dan
Dit. De mol zal als een van de laatsten naar binnen gegaan zijn. Als er dan al 5k is geboden kan de mol gewoon lekker laag bieden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:04 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja of de mol zou toch wel weten dat er grof geboden gaat worden
Dat. Plus dat de Mol hier zelf helemaal niks voor hoeft te doen. Het zegt helemaal niks of een Mol het goed of slecht doet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:04 schreef KaBuf het volgende:
Echt kut dit. Waarom heb ik die vorige afleveringen gekeken dan
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit. De mol zal als een van de laatsten naar binnen gegaan zijn. Als er dan al 5k is geboden kan de mol gewoon lekker laag bieden.
Wij weten de volgorde van bezoek niet, allemaal afhankelijk van de montage.
Ik ook eigenlijk. De mol heeft gewoon als laatste kunnen bieden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:06 schreef Legoblokje het volgende:
Ik neig ernaar dat de mol geen 5k geboden heeft, maar dit wel wist en lager geboden heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |