Klopt idd vaak. Aantal dachten dan ook dat Rocky eruit zou gaan omdat het bij haar niet duidelijk was.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De montage bepaalt wat we te zien krijgen. Dus ik verwacht dat bepaalde kandidaten erin te blijven vanwege hun verdenkingen. Daarentegen vallen kandidaten die nogal vaag zijn over hun verdenkingen eerder af omdat je daaruit niet kunt afleiden wie wel/niet de mol is.
Beetje koffiedik kijken.quote:Dat zou inderdaad een leuke finale zijn, maar voor mij onwaarschijnlijk. Ook aangezien Splinter geen verdenkingen op hun heeft en Joshua eigenlijk hetzelfde (die zit op Renée).
Er zit meestal 1 persoon in de finale die niet verdacht is en twee kandidaten die juist heel verdacht zijn (en 9 van de 10 keer op elkaar de laatste test invullen). In het eerste geval zouden Splinter en Rocky aan dat profiel voldoen (als Charlotte de finale niet haalt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ het is een beetje raar vind ik dat ze tijdens de eerste opdracht -als ze het geld in de kamer ziet- 'bonus' roept.
Oh ja, en ze noemde in die kamer de mol ook letterlijk 'vriend'![]()
![]()
En om haar te quoten na de lasergame opdracht :
''met deze opdracht hebben we 450 Euro verdiend in plaats van 1500 Euro, uhm ja dat is toch mooi ?''
[ Bericht 5% gewijzigd door TLC op 28-01-2021 22:19:22 ]"You can call me Susan if it makes you happy"
(ohja geef al die topics nog ff een TVP'tje als je dat niet al had gedaan)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:32 schreef Moira het volgende:
In dit topic, dat toch al voornamelijk als forumdagboek fungeert, wil ik even nadrukkelijk @Cee bedanken die ons forum de afgelopen week van mooie nieuwe banners heeft voorzien
Overal in MOL staat helemaal bovenaan nu een eigen heuse forumheader, en ook al onze vaste topics hebben nu mooie banners in Cee-style!
MOL / FAQ & Feedback-topic - Wie is de mod?
MOL / [WIDM] Algemeen & nieuwtjes - Waar seizoen 21 op gang is!
MOL / [SC] 'De Biecht': Livetopic & kletspraat - 'hol'bewoners hihi
MOL / Het grote hints & theorieën topic! < deze is mijn favoriet![]()
MOL / De pot - Follow the money..
MOL / FOK! Wie is de Mol? Prono
MOL / De WIDM-app (met FOK!poule)
MOL / [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol #15: Wachten op 2021
MOL / FOK! De Mol Prono 2021
ESF-godin is zijdelings ook een MOL-godinNogmaals veren in je reet en thanks Cee
![]()
Ik denk dat ze hun scherm kunnen afkopen voor geld uit de pot. Enige reden waarom de mol een offday had de laatste twee afleveringen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:11 schreef TLC het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat zit met die voortrazende trein en Rik met zijn schermpje voor lege stoeltjes
Zou kunnen ja. Daardoor dan ook mogelijk de aflevering waarin niemand er uit gaat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun scherm kunnen afkopen voor geld uit de pot. Enige reden waarom de mol een offday had de laatste twee afleveringen.
Zulke shit is zo goedkoop altijdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun scherm kunnen afkopen voor geld uit de pot. Enige reden waarom de mol een offday had de laatste twee afleveringen.
Eenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:26 schreef Moira het volgende:
Deze week moet er ff niemand uit gaan wil ik pronopunten vangen
Zouden mijn eerste zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:26 schreef Moira het volgende:
Deze week moet er ff niemand uit gaan wil ik pronopunten vangen
Als je nu oplet, nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:30 schreef Moira het volgende:
Heb ik nou alweer de afleveringstitel gemist?
"TOT DRIE TELLEN"quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:30 schreef Moira het volgende:
Heb ik nou alweer de afleveringstitel gemist?
Ja. Waarbij Rik en Marlijn niet de Mol waren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:33 schreef Joosie200 het volgende:
Joshua/Splinter komt wel erg dik naar voren. Beetje Patrick/Art, Rik/Marlijn.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Echt he, zo snel opgefokt die vrouw
Ja, dat is een gevalletje redactie-mollen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:39 schreef Redefine het volgende:
Bijna niet te doen om liegen te tekenen.
Ik vind dit voor het eerst sinds tijden weer een opdracht die zonder Mol amper te doen is. Teveel geld in de pot natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is een gevalletje redactie-mollen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:44 schreef Pino112 het volgende:
Rood poppetje -> Marije.
Ja zo wordt dit een flopsjow.
Ja, je wilt toch beiden het zien.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waarom pak je hem die verrekijker niet af?
Van het niveau SBS.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:46 schreef Redefine het volgende:
Charlotte heeft echt een apart brein he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |