abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2021 @ 12:18:26 #76
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_197629491
Afgaand op de laatste aflevering is er geen mol. Lang geleden dat ik kandidaten zoveel geld bij elkaar heb zien sprokkelen. Wel leuke opdrachten, echt een verademing ten opzichte van China.

Voorlopig heb ik vooral op Joshua ingezet, maar meer omdat ik verwacht dat hij de finale haalt. Wie de mol is? Heb werkelijk geen idee. Ook omdat er, zoals ik al aangaf, nauwelijks gemold lijkt te zijn.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_197630105
Leuk met die titel en banner zo ^O^
  maandag 25 januari 2021 @ 13:03:54 #78
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_197630160
Tijl Beckand presenteert nieuw programma van WIDM-makers bij RTL

Wie is de Mol meets expeditie Robinson

quote:
Het team dat Wie is de Mol? (WIDM) in Nederland startte, is momenteel bezig met de opnames van De Verraders. In het nieuwe RTL-programma, gepresenteerd door Tijl Beckand, gaan achttien bekende Nederlanders de strijd met elkaar aan met als doel een gezamenlijke zilverschat te verkrijgen.

Om de schat te kunnen vinden, gaan de kandidaten diverse uitdagingen aan en spelen ze spellen. Tussen de deelnemers zitten echter drie 'verraders', die de prijs niet willen delen en de overige deelnemers, de 'getrouwen', tegen elkaar opzetten.

Hiertoe 'vermoorden' zij elke nacht een medekandidaat. De 'getrouwen' proberen te ontdekken welke medekandidaten niet te vertrouwen zijn en proberen hen in een dagelijkse 'raad' weg te stemmen
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 16:01 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe het zou zijn als ze een "omgekeerd WIDM" zouden maken :P Dat je vanaf het begin weet wie de Mol is en júist alle voorbereidingen en molacties en alles eerlijk zou zien. En dan ook heel eerlijk hoe iedereen de test invult enzo :P

Of zoiets als een soort documentaire, als ze ooit een aller-, aller-, allerlaatste seizoen maken, dat ze dan gewoon alles prijsgeven O+
quote:
De kijkers zullen, in tegenstelling tot het soortgelijke programma WIDM, al vanaf de eerste aflevering op de hoogte zijn welke BN'ers de 'verraders' zijn. Beckand: "Met die kennis kijk je op een totaal nieuwe manier naar menselijk gedrag, naar smerige spelletjes, naar sluwe tactieken en valse beschuldigingen en beleef je het spel in meerdere lagen tegelijk."
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_197630379
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:55 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Voor mij is Marije vooral nog een optie door de laatste opdracht. Ze ging zo makkelijk mee in Charlottes 'vergissing'...
Voor een kandidaat zou ik dat ook geen rare reactie vinden eigenlijk, zeker als iemand het zo stellig zegt en niemand Joshua vertrouwt ;)
pi_197630399
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:03 schreef usagi414 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Daar hebben ze vast veel moeite voor moeten doen om dat te verzinnen :D

Wel opvallend dat zoiets dan weer wel bij de commerciëlen te zien is.
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 13:53:55 #81
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_197631081
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:03 schreef usagi414 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Klinkt als weerwolven :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  maandag 25 januari 2021 @ 14:41:19 #82
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_197631775
Ik ben benieuwd naar dat nieuw programma op RTL 4.
  PR en moderator maandag 25 januari 2021 @ 14:56:07 #83
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197632026
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:53 schreef Meke het volgende:

[..]

Dit idd :D

Het lijkt me wel een leuk concept om op grote schaal op tv te zien, maar ik ben haast een beetje bang dat het veld te verzadigd raakt met al die programma’s als De Mol, The Big Escape, Hunted, Jachtseizoen, Saboteur & De Verraders.
Dat ik in 1 adem nu al 6 programma’s binnen dit genre kan noemen zegt al wat :o
Fuck the EBU.
pi_197633250
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:56 schreef Moira het volgende:

[..]

Dit idd :D

Het lijkt me wel een leuk concept om op grote schaal op tv te zien, maar ik ben haast een beetje bang dat het veld te verzadigd raakt met al die programma’s als De Mol, The Big Escape, Hunted, Jachtseizoen, Saboteur & De Verraders.
Dat ik in 1 adem nu al 6 programma’s binnen dit genre kan noemen zegt al wat :o
Je vergeet 'de kroongetuige' :)
pi_197634873
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:53 schreef Meke het volgende:

[..]

Of het nu kneiterpopulaire 'Among Us' spel..

Hopelijk 'vermoorden' ze Tijl als eerste. Kan die man niet uitstaan.
dag
  maandag 25 januari 2021 @ 17:36:28 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197634923
Over dat andere programma is al een eigen topic. TV / [RTL4] De Verraders - Weerwolven met BN'ers
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_197635312
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:16 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Voor een kandidaat zou ik dat ook geen rare reactie vinden eigenlijk, zeker als iemand het zo stellig zegt en niemand Joshua vertrouwt ;)
Heb de aflevering nog een keer bekeken en die Charlotte en Marije liggen elkaar echt niet _O-

Vooral benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen de komende weken aangezien die twee in de Fok app verreweg het meest verdacht worden.

En ik durf hier wel te stellen dat 1 van de 2 (in elk geval) in de finale zal staan.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_197635442
aan de vooruitblikken te zien kan er in de volgende aflevering iets worden gekocht waardoor de pot flink zal zakken. De mol weet dit en daarom heeft zij niet zoveel gedaan.
Renee is nog altijd het minst in beeld... ze kan er dus uitgeknipt zijn, wat met molacties ook gebeurd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197643426
Voor een nieuw seizoen WIDM pleit ik voor die zanger van de Snollebollekes die De slimte mens gewonnen heeft plus Emma Wortelboer :D dat lijken me erg leuke kandidaten voor dit programma *O* *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197643603

Het is vast niks maar toch :

Bij het voorstellen van de kandidaten zegt Charlotte (minuut 18.11) 'het hele avontuur' ....

bedoelt ze daarmee alles tot en met de finale omdat ze weet dat ze t allemaal gaat meemaken ? :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197657718
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 18:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

Vooral benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen de komende weken aangezien die twee in de Fok app verreweg het meest verdacht worden.

En ik durf hier wel te stellen dat 1 van de 2 (in elk geval) in de finale zal staan.
Worden die 2 daar echt veel verdacht? :o
Marije denk ik ook nog wel, Charlotte verwacht ik eigenlijk niet zo veel van.

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:35 schreef TLC het volgende:
Voor een nieuw seizoen WIDM pleit ik voor die zanger van de Snollebollekes die De slimte mens gewonnen heeft plus Emma Wortelboer :D dat lijken me erg leuke kandidaten voor dit programma *O* *O*
Nou je beleeft in elk geval wat met die 2.
Maar of dat dan op een leuke manier is of zeer ergerlijk weet ik niet :? :?

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:47 schreef TLC het volgende:

bedoelt ze daarmee alles tot en met de finale omdat ze weet dat ze t allemaal gaat meemaken ? :D
Leuk bedacht, maar lijkt mij niet.
Elke kandidaat zou voor die tijd zeggen op naar het hele avontuur. Misschien niet speciaal zo, maar goed.
Ik zou het ook wel zeggen denk ik. Moet je toch vanuit gaan.
pi_197664414
Ik lurk eigenlijk altijd alleen maar in MOL, maar nu er een SC is toch maar even melden denk ik :D

In de app ben ik inmiddels al punten kwijt geraakt op Florentijn en Lakshmi, maar waar ik normaal in de app altijd all-in op 1 kandidaat ga, heb ik dat dit seizoen niet gedaan omdat ik het totaal niet weet, dus ik heb nog steeds punten over :D En ook dat overgebleven klutsje punten heb ik over drie kandidaten gespreid :') Renee als hoofdverdachte, met ook kleine beetjes op Charlotte en Joshua. Al heb ik Charlotte eerder nooit verdacht en is dat puur op basis van die actie bij de opdracht met het vlot en Joshua is denk ik te obvious. Misschien dat ik 1 van hun (of allebei) nog inruil voor Splinter, maar dat weet ik nog niet zeker.

Tevens jammer van Lakshmi! Ik dacht van te voren dat ik haar heel irritant zou vinden :') maar ik vond haar echt heel leuk!
Alleen niet qua uiterlijk en ik vond de billen ook niks :6
pi_197666854
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:47 schreef TLC het volgende:

Het is vast niks maar toch :

Bij het voorstellen van de kandidaten zegt Charlotte (minuut 18.11) 'het hele avontuur' ....

Dat is van hetzelfde niveau de de laatste opdracht bij een rocky oever was en daarom rocky de mol kan zijn.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:29:29 #95
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_197667909
Wel lief dat Splinter en Joshua naar Renee gingen opzoeken.
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:36:11 #96
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_197668000
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:35 schreef TLC het volgende:
En Maarten *O*
pi_197670941
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 20:25 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Worden die 2 daar echt veel verdacht? :o
Marije denk ik ook nog wel, Charlotte verwacht ik eigenlijk niet zo veel van.
[..]

Ja, als 1 van beide eruit zou vliegen dan kijken we wel naar minstens een halvering (van deelnemers met een 100% score). Ook op de website staan die bovenaan. Zou me echt helpen als 1 van die dames eruit zou gaan.

Heb zelf al ingeschat wie er zou dienen af te vallen (zeker als ze allemaal nog meer gaan tunnelen vanaf nu) afhankelijk van wie de mol is.

Logica zegt eigenlijk dat er nog maar twee kandidaten de mol kunnen zijn, maar ik geloof er niet echt in.

Mijn app punten zouden veilig moeten zijn deze week, als er al een afvaller is dan ga ik voor een bepaalde abseiler (wie van de drie?).
pi_197671836
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Ja, als 1 van beide eruit zou vliegen dan kijken we wel naar minstens een halvering (van deelnemers met een 100% score). Ook op de website staan die bovenaan. Zou me echt helpen als 1 van die dames eruit zou gaan.

Heb zelf al ingeschat wie er zou dienen af te vallen (zeker als ze allemaal nog meer gaan tunnelen vanaf nu) afhankelijk van wie de mol is.

Logica zegt eigenlijk dat er nog maar twee kandidaten de mol kunnen zijn, maar ik geloof er niet echt in.

Mijn app punten zouden veilig moeten zijn deze week, als er al een afvaller is dan ga ik voor een bepaalde abseiler (wie van de drie?).
Als er op sites veel stemmen zijn op iemand dan is het dus niet de mol haha :P
Charlotte en Marije staan bij mij laag.

Er wordt niet bepaald wie er af gaat vallen? Dat is geen automatisch systeem.
Anders zou Rocky er uit gaan komende aflevering.
Die valt echt buiten alle verdenkingen.

Splinter, Marije en Joshua zijn de enige 3 bij mij die nog ergens een verdenking hebben.
Zouden voor mij ook de 3 leukste finalisten zijn van die er nog zijn.
pi_197672258
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:36 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

En Maarten *O*
Doe dan Erica er ook maar bij :+
De Mol goes (omroep) Max!
dag
pi_197672301
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:13 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Er wordt niet bepaald wie er af gaat vallen? Dat is geen automatisch systeem.
Anders zou Rocky er uit gaan komende aflevering.
Die valt echt buiten alle verdenkingen.

Splinter, Marije en Joshua zijn de enige 3 bij mij die nog ergens een verdenking hebben.
Zouden voor mij ook de 3 leukste finalisten zijn van die er nog zijn.
De montage bepaalt wat we te zien krijgen. Dus ik verwacht dat bepaalde kandidaten erin te blijven vanwege hun verdenkingen. Daarentegen vallen kandidaten die nogal vaag zijn over hun verdenkingen eerder af omdat je daaruit niet kunt afleiden wie wel/niet de mol is.

Dat zou inderdaad een leuke finale zijn, maar voor mij onwaarschijnlijk. Ook aangezien Splinter geen verdenkingen op hun heeft en Joshua eigenlijk hetzelfde (die zit op Renée).

Er zit meestal 1 persoon in de finale die niet verdacht is en twee kandidaten die juist heel verdacht zijn (en 9 van de 10 keer op elkaar de laatste test invullen). In het eerste geval zouden Splinter en Rocky aan dat profiel voldoen (als Charlotte de finale niet haalt).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')