quote:Het team dat Wie is de Mol? (WIDM) in Nederland startte, is momenteel bezig met de opnames van De Verraders. In het nieuwe RTL-programma, gepresenteerd door Tijl Beckand, gaan achttien bekende Nederlanders de strijd met elkaar aan met als doel een gezamenlijke zilverschat te verkrijgen.
Om de schat te kunnen vinden, gaan de kandidaten diverse uitdagingen aan en spelen ze spellen. Tussen de deelnemers zitten echter drie 'verraders', die de prijs niet willen delen en de overige deelnemers, de 'getrouwen', tegen elkaar opzetten.
Hiertoe 'vermoorden' zij elke nacht een medekandidaat. De 'getrouwen' proberen te ontdekken welke medekandidaten niet te vertrouwen zijn en proberen hen in een dagelijkse 'raad' weg te stemmen
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe het zou zijn als ze een "omgekeerd WIDM" zouden makenDat je vanaf het begin weet wie de Mol is en júist alle voorbereidingen en molacties en alles eerlijk zou zien. En dan ook heel eerlijk hoe iedereen de test invult enzo
![]()
Of zoiets als een soort documentaire, als ze ooit een aller-, aller-, allerlaatste seizoen maken, dat ze dan gewoon alles prijsgeven
quote:De kijkers zullen, in tegenstelling tot het soortgelijke programma WIDM, al vanaf de eerste aflevering op de hoogte zijn welke BN'ers de 'verraders' zijn. Beckand: "Met die kennis kijk je op een totaal nieuwe manier naar menselijk gedrag, naar smerige spelletjes, naar sluwe tactieken en valse beschuldigingen en beleef je het spel in meerdere lagen tegelijk."
Voor een kandidaat zou ik dat ook geen rare reactie vinden eigenlijk, zeker als iemand het zo stellig zegt en niemand Joshua vertrouwtquote:Op zondag 24 januari 2021 14:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Voor mij is Marije vooral nog een optie door de laatste opdracht. Ze ging zo makkelijk mee in Charlottes 'vergissing'...
Daar hebben ze vast veel moeite voor moeten doen om dat te verzinnenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:03 schreef usagi414 het volgende:
Tijl Beckand presenteert nieuw programma van WIDM-makers bij RTL
Wie is de Mol meets expeditie Robinson
[..]
[..]
[..]
Klinkt als weerwolvenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:03 schreef usagi414 het volgende:
Tijl Beckand presenteert nieuw programma van WIDM-makers bij RTL
Wie is de Mol meets expeditie Robinson
[..]
[..]
[..]
Dit iddquote:
Je vergeet 'de kroongetuige'quote:Op maandag 25 januari 2021 14:56 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit idd
Het lijkt me wel een leuk concept om op grote schaal op tv te zien, maar ik ben haast een beetje bang dat het veld te verzadigd raakt met al die programma’s als De Mol, The Big Escape, Hunted, Jachtseizoen, Saboteur & De Verraders.
Dat ik in 1 adem nu al 6 programma’s binnen dit genre kan noemen zegt al wat
Of het nu kneiterpopulaire 'Among Us' spel..quote:
Heb de aflevering nog een keer bekeken en die Charlotte en Marije liggen elkaar echt nietquote:Op maandag 25 januari 2021 13:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor een kandidaat zou ik dat ook geen rare reactie vinden eigenlijk, zeker als iemand het zo stellig zegt en niemand Joshua vertrouwt
Worden die 2 daar echt veel verdacht?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Vooral benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen de komende weken aangezien die twee in de Fok app verreweg het meest verdacht worden.
En ik durf hier wel te stellen dat 1 van de 2 (in elk geval) in de finale zal staan.
Nou je beleeft in elk geval wat met die 2.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:35 schreef TLC het volgende:
Voor een nieuw seizoen WIDM pleit ik voor die zanger van de Snollebollekes die De slimte mens gewonnen heeft plus Emma Wortelboerdat lijken me erg leuke kandidaten voor dit programma
![]()
Leuk bedacht, maar lijkt mij niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:47 schreef TLC het volgende:
bedoelt ze daarmee alles tot en met de finale omdat ze weet dat ze t allemaal gaat meemaken ?
Dat is van hetzelfde niveau de de laatste opdracht bij een rocky oever was en daarom rocky de mol kan zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:47 schreef TLC het volgende:
Het is vast niks maar toch :
Bij het voorstellen van de kandidaten zegt Charlotte (minuut 18.11) 'het hele avontuur' ....
bedoelt ze daarmee alles tot en met de finale omdat ze weet dat ze t allemaal gaat meemaken ?
En Maartenquote:Op maandag 25 januari 2021 23:35 schreef TLC het volgende:
Voor een nieuw seizoen WIDM pleit ik voor die zanger van de Snollebollekes die De slimte mens gewonnen heeft plus Emma Wortelboerdat lijken me erg leuke kandidaten voor dit programma
![]()
Ja, als 1 van beide eruit zou vliegen dan kijken we wel naar minstens een halvering (van deelnemers met een 100% score). Ook op de website staan die bovenaan. Zou me echt helpen als 1 van die dames eruit zou gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Worden die 2 daar echt veel verdacht?![]()
Marije denk ik ook nog wel, Charlotte verwacht ik eigenlijk niet zo veel van.
[..]
Als er op sites veel stemmen zijn op iemand dan is het dus niet de mol hahaquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, als 1 van beide eruit zou vliegen dan kijken we wel naar minstens een halvering (van deelnemers met een 100% score). Ook op de website staan die bovenaan. Zou me echt helpen als 1 van die dames eruit zou gaan.
Heb zelf al ingeschat wie er zou dienen af te vallen (zeker als ze allemaal nog meer gaan tunnelen vanaf nu) afhankelijk van wie de mol is.
Logica zegt eigenlijk dat er nog maar twee kandidaten de mol kunnen zijn, maar ik geloof er niet echt in.
Mijn app punten zouden veilig moeten zijn deze week, als er al een afvaller is dan ga ik voor een bepaalde abseiler (wie van de drie?).
De montage bepaalt wat we te zien krijgen. Dus ik verwacht dat bepaalde kandidaten erin te blijven vanwege hun verdenkingen. Daarentegen vallen kandidaten die nogal vaag zijn over hun verdenkingen eerder af omdat je daaruit niet kunt afleiden wie wel/niet de mol is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Er wordt niet bepaald wie er af gaat vallen? Dat is geen automatisch systeem.
Anders zou Rocky er uit gaan komende aflevering.
Die valt echt buiten alle verdenkingen.
Splinter, Marije en Joshua zijn de enige 3 bij mij die nog ergens een verdenking hebben.
Zouden voor mij ook de 3 leukste finalisten zijn van die er nog zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |