Dat kan de besten overkomenquote:
Boh.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had teveel aioli bij mijn patatas bravas gedaan, nu #viesdik
Even het boekje gepakt, de achterkant van de andere oven is wel zelfreinigend.quote:
Ja een overdosis lijkt me vrij heftig daarvan inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had teveel aoibhin bij mijn patatas bravas gedaan, nu #viesdik
Ik had gisteren teveel saus op mijn patat oorlog. Heel lekker maar ook #viesdikquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had teveel aioli bij mijn patatas bravas gedaan, nu #viesdik
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even het boekje gepakt, de achterkant van de andere oven is wel zelfreinigend.
MAAR DAAR ZITTEN WEER GEEN VLEKKEN OP HE
Bij mij is het geen boekje maar een BOEK. Al helemaal doorgelezen, leek wel huiswerk.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even het boekje gepakt, de achterkant van de andere oven is wel zelfreinigend.
MAAR DAAR ZITTEN WEER GEEN VLEKKEN OP HE
Hallo mevrouw Koemanquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga echt met dingen gooien als deze het niet wordt
Ik heb het helemaal gemistquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:13 schreef Mandy040986 het volgende: [..] Dat ja. Ik vond de periode ervoor heel zwaar, en de dagen dat ze op sterven lag. Dat het nog komt zou kunnen, maar dat denk ik eigenlijk niet. Het is een beetje een raar gevoel.
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij mij is het geen boekje maar een BOEK. Al helemaal doorgelezen, leek wel huiswerk.
Ik zei tegen mijn vriend: lees jij het ook even door. Je moet het allemaal kennen en dan krijg je een onverwachte SO!
Het was ook echt een heerlijk receptquote:
Nou als ik mezelf op ga eten, dan blijft er juist minder van me overquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja een overdosis lijkt me vrij heftig daarvan inderdaad
Wel fijn om zoiets af te wisselen inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had gisteren teveel saus op mijn patat oorlog. Heel lekker maar ook #viesdik
Maar vandaag had ik dus een magere voedzame maaltijd
Hoe eet je soep met mozzarella?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel fijn om zoiets af te wisselen inderdaad![]()
Voor morgen staat er ook een wortel/tomatensoepe op het menu. Wel met buffelmozzarella, maar daar neem ik dan gewoon wat minder van
Met deze post heb je tenminste bevestigd dat je aan de juiste kant staat.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:48 schreef Guanabana het volgende:
En ja, ik heb expres 'patatje' uit de TT gelaten, want god weet dat we dan weer een vermoeiende discussie gaan krijgen.
quote:
Het is patatquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Met deze post heb je tenminste bevestigd dat je aan de juiste kant staat.
Waar is de tijd gebleven dat jij bisnacksueel was though?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Met deze post heb je tenminste bevestigd dat je aan de juiste kant staat.
Zo:quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe eet je soep met mozzarella?
Goed woord, bisnacksueelquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat jij bisnacksueel was though?
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ben niet bij jitsi. Ik ben sinds gisteren lichtelijk depri
Gewoon zomaar.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Vanwege je gezondheid? Of gewoon zomaar?
Sterktequote:
Oh WACHT! We hebben ovenreiniger erbij gekregenquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:50 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je geen kortingscode voor een ovenreiniger erbij gekregen ofzo?
Ja ik ben daarover van mening veranderd, in elk geval in het openbaarquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat jij bisnacksueel was though?
Hier ook een boek hoorquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij mij is het geen boekje maar een BOEK. Al helemaal doorgelezen, leek wel huiswerk.
Ik zei tegen mijn vriend: lees jij het ook even door. Je moet het allemaal kennen en dan krijg je een onverwachte SO!
We wonen niet allemaal in Gelderland (waterfiets komt uit jouw omgeving)quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waterfiets is friet met twee frikandellen, de lekke band slaat erop dat één van de frikandellen vervangen is voor een kroket.
Blijkbaar kent niemand het
Sterkte! Het is ook wel een donkere periode, letterlijk ook.quote:
Ik heb 3 verschillende boekjes over mijn oven in tig verschillende talen. Dus ik kan binnenkort een andere taal gaan lerenquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier ook een boek hoorMaar het grootste gedeelte gaat over hoe je welk product bereidt
Sending lovequote:Op woensdag 13 januari 2021 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ben niet bij jitsi. Ik ben sinds gisteren lichtelijk depri
Hij is nu overleden, wist je zeker al?quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:01 schreef H_T het volgende:
Ik heb weleens snacks gehaald bij de snackbarhouder die Guana quootteWas goedkoop, vaak heel druk en die kerel kon een behoorlijke hork zijn naar zijn personeel, maar onthield van zo'n beetje elke klant die binnen was precies wat ze hadden besteld. Bij vaste klanten wist hij ook precies wat ze normaal gesproken bestelden, en dan vond hij het niet altijd leuk als ze daar van afweken
Ja klopt, hier ook wel. Het is dan wel geen stoomoven maar er zit wel een 'slimme' functie op dat hij allerlei gerechten kan bereiden aan de hand van gewicht. Gaan we waarschijnlijk nooit doenquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier ook een boek hoorMaar het grootste gedeelte gaat over hoe je welk product bereidt
Ja, wist ik. Maar ook daarvoor had ik hem al jaren niet meer gezienquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij is nu overleden, wist je zeker al?
Mijn combimagnetron heeft een automatische pizzastand die best goed werkt. Pizza erin, automatische stand 7, start duwen en wachten tot hij gaat piepen. Geen idee waar die andere automatische standen goed voor zijn ookquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja klopt, hier ook wel. Het is dan wel geen stoomoven maar er zit wel een 'slimme' functie op dat hij allerlei gerechten kan bereiden aan de hand van gewicht. Gaan we waarschijnlijk nooit doen![]()
I know, het is Geert Wilders, maar zijn antwoordquote:
Ik heb nog een ESF-link gevonden ook!quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij is nu overleden, wist je zeker al?
Gisteravond schoot ineens in mijn hoofd dat mijn moeder vorig jaar 80 zou zijn geweest. En vorig jaar juni heb ik daar geen moment aan gedacht.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gemistIk ben er steeds meer mee bezig, omdat mijn ouders inmiddels 81 zijn. Ik zou gék worden als m’n ouders zouden overlijden. Ik weet niet wat ik met mezelf aan zou moeten. Ik probeer me ‘voor te bereiden’ op het verlies, maar dat kan natuurlijk helemaal niet en is ook stom
Ik zie er enorm tegenop, maar het is onvermijdelijk. Het is alleen maar mooi dat je er vrede mee hebt. Ze zit toch voor altijd in je hart
Ik vind Freek de Jonge bijna net zo vervelend als Greet dus ik moet eigenlijk wel lachen om de reactie van Wildersquote:
Wie noemt hij nou een wereldvreemde hippie, zichzelf of die persoon?quote:
Freek de Jonge, dus ik denk dat we in dezen allemaal wel achter GreetGod kunnen staan.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie noemt hij nou een wereldvreemde hippie, zichzelf of die persoon?
Ohh zie nu pas dat het Freek de Jonge isquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Freek de Jonge, dus ik denk dat we in dezen allemaal wel achter GreetGod kunnen staan.
Kijk daar ga je alquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh WACHT! We hebben ovenreiniger erbij gekregen![]()
Plottwistquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:21 schreef Guanabana het volgende:
Oke that's it, mijn stem heb je Geertje, ouwe reus.
Freek is een demente niet grappige verzuurde kerelquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind Freek de Jonge bijna net zo vervelend als Greet dus ik moet eigenlijk wel lachen om de reactie van Wilders
Ik dacht er pas aan toen jij het zeiquote:
Hij is dan ook 1.95.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:21 schreef Guanabana het volgende:
Geert, het redelijke alternatief op rechts.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij is dan ook 1.95.
In vergelijking met Thierry lijkt iedereen normaal
quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik dacht er pas aan toen jij het zei![]()
Jij gaf de voorzet, ik kopte hem in
Guaan dit gaat niet goed. Dosis verhogen, en snel!quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:21 schreef Guanabana het volgende:
Dit is allemaal heel erg waarquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Freek is een demente niet grappige verzuurde kerel
Ik geloof inmiddels dat jullie nog eerder voor het altaar staan dan @molloot200 en ikquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik dacht er pas aan toen jij het zei![]()
Jij gaf de voorzet, ik kopte hem in
Ik zou ook eerder met @Arizona willen trouwen dan met @molloot200 Maar dat ben ik.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geloof inmiddels dat jullie nog eerder voor het altaar staan dan @:molloot200 en ik
quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou ook eerder met @:Arizona willen trouwen dan met @:molloot200 Maar dat ben ik.
Knokploeg naar @:molloot200 sturen zodat hij in de trein naar Utrecht stapt om de ring te overhandigen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
quote:
Ik kan m’n ouders niet missenquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gisteravond schoot ineens in mijn hoofd dat mijn moeder vorig jaar 80 zou zijn geweest. En vorig jaar juni heb ik daar geen moment aan gedacht.
Zoals Prisha als zei het gemis blijft, maar de scherpe kanten gaan ervan af.
Het hangt er ook vanaf hoe het einde is. Als iemand ineens uit het leven wordt weggerukt is het anders dan als het als een soort van opluchting voelt.
Welke smaak had je?quote:
Pff, Ali.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gemistIk ben er steeds meer mee bezig, omdat mijn ouders inmiddels 81 zijn. Ik zou gék worden als m’n ouders zouden overlijden. Ik weet niet wat ik met mezelf aan zou moeten. Ik probeer me ‘voor te bereiden’ op het verlies, maar dat kan natuurlijk helemaal niet en is ook stom
Ik zie er enorm tegenop, maar het is onvermijdelijk. Het is alleen maar mooi dat je er vrede mee hebt. Ze zit toch voor altijd in je hart
Koude douche of koud badquote:
Ik dacht heel even dat je de tegelhandel van @Em31 en @Strani wou overnemen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:39 schreef Guanabana het volgende:
'Als je een Opel Astra in een ravijn flikkert is hij ook sneller dan een Ferrari, maarja, zet je het in de folder? Dacht het nie'.
Ik had ook een lekkere douche netquote:
Ik had Lavendel. No kiddingquote:
Wat vervelend. Heb je je onderzoeken al gehad? Hopelijk heb je straks een goede nachtrust en voel je je morgen weer iets beter.quote:
Ik hoop het welquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:42 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Je kunt je nooit helemaal voorbereiden, nee.
En 81 is nog een prima leeftijd toch. Dat kan nog wel een paar jaartjes.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Ronald Goedemondt was leuk@:H_T
Vond hem leuker dan sommige andere shows, vond dat hij na Dedication een beetje over zijn hoogtepunt heen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Goed zoquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo tandjes zijn gepoetst, nu tijd om naar bed te gaan.
Brave jongenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo tandjes zijn gepoetst, nu tijd om naar bed te gaan.
Ik schrik van al die mentions, jongens, jongensquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Neeee geen knokploeg, hij moet heel blijven! Maar een beetje druk zodat hij wat sneller is met die ring, dat is mooi meegenomen
Ik denk dat ik Dedication juist minder leuk vond dan Binnen de lijntjes bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Ronald Goedemondt was leuk@:H_T
Vond hem leuker dan sommige andere shows, vond dat hij na Dedication een beetje over zijn hoogtepunt heen was.
Ik ben hem nu aan het kijken en het is gewoon een prima aflevering inderdaad. Al vind ik die Sophie nog steeds niet echt leuk (maar dat ligt er misschien ook aan dat ik Rob Kemps het meer gun dan haar).quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:04 schreef koffieleuk het volgende:
De Slimste Mens is veel minder frustrerend dan gisteren
Wat een clickbait titel ditquote:
Nou ja.... vind ik eigenlijk nietquote:
Maar dat met hoofdletters en dat "HEFTIG !" op het eindquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja.... vind ik eigenlijk nietHet is ook daadwerkelijk een ruzie toch. Je ziet ze alleen niet vechten fysiek.
Ja op die manier, okequote:Op woensdag 13 januari 2021 21:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat met hoofdletters en dat "HEFTIG !" op het eindDat valt ook onder clickbait hè
Al klopt het natuurlijk wel dat er een ruzie is.
En is het heel vervelend, en verschilt het nog per keer?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
@:Guanabana ik ben 3 keer getest.
De eerste keer vanwege m’n zwager en daarna op verzoek van m’n werk. We hebben een heus crisisteam en alle afdelingen worden om de zoveel tijd getest.
Het verschilt wel. De eerste keer was trouwens een PCR test en de andere een sneltest.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En is het heel vervelend, en verschilt het nog per keer?
Oke. Ja ik zou banger zijn voor die staaf in mijn neus dan voor het kokhalzen denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het verschilt wel. De eerste keer was trouwens een PCR test en de andere een sneltest.
Ik ga snel kokhalzen, maar dat viel bij mij erg mee. Één keer vond ik de sneltest EEG meevallen, de andere keer wat minder fijn.
Ga nog binnenkort een afspraak voor inplannen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat vervelend. Heb je je onderzoeken al gehad? Hopelijk heb je straks een goede nachtrust en voel je je morgen weer iets beter.
En anders maar een extra knuffel bij Silke halen
Toch een geruststelling hoorquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik schrik van al die mentions, jongens, jongensDat huwelijk komt er heus wel. Rustig aan nou
Doe je aan sport of wandel je?quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga nog binnenkort een afspraak voor inplannen.
Silke was zonet mijn voeten aan het aanvallen.
Ik meer voor de keel, maar dat viel mee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke. Ja ik zou banger zijn voor die staaf in mijn neus dan voor het kokhalzen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 december 2020 14:08 wilde Jobi trouwen met Mollie: TIJDENS MAAN.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:14 schreef molloot200 het volgende:
Slimste MensJa, die was echt pittig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:14 schreef molloot200 het volgende:
Slimste MensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 december 2020 14:08 wilde Jobi trouwen met Mollie: TIJDENS MAAN.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:28 schreef molloot200 het volgende:
Slimste MensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Beat it, beat it!quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:02 schreef H_T het volgende:
Darkness falls across the land
The midnight hour is close at hand
Creatures crawl in search of blood
To terrorize y'alls neighborhood
Geen keelpijnquote:
Nee, die heb ik er nooit voorbij horen komen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 07:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
traanogen zijn geloof ik geen coronaverschijnsel
dan maak ik me nog maar geen zorgenquote:Op donderdag 14 januari 2021 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die heb ik er nooit voorbij horen komen.
Wil ik ook en dan de hele dag in blijven liggenquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:01 schreef Koen66 het volgende:
zou het liefste weer teruggaan naar bed
als ik niet zoveel afspraken had dan was ik zeker eea vanuit liggende houding gaan doenquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil ik ook en dan de hele dag in blijven liggen
Oh ja, goed dat je het zegt. Ik heb ook nog een meeting om 11:30.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik niet zoveel afspraken had dan was ik zeker eea vanuit liggende houding gaan doen
Maar heb meetings om 9:15-9:45, 11:00-12:00 en 12:30-14:30
Ik heb ook een aantal meetings vandaagquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik niet zoveel afspraken had dan was ik zeker eea vanuit liggende houding gaan doen
Maar heb meetings om 9:15-9:45, 11:00-12:00 en 12:30-14:30
goed plan welquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb wel besloten om vandaag niet te koken, maar eten te bestellen
Want ik woon niet dicht bij de kust.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:32 schreef Koen66 het volgende:
hier nietMja te dicht bij de kust he
owjaquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want ik woon niet dicht bij de kust.
Ja, volgens de weerkaarten wel inderdaad. Maar dat het dan ook echt zo zou zijn, had ik eigenlijk ook weer niet verwacht.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owjaMaar dat was volgens mij sowieso vandaag de enige sneeuwuitzondering toch
Blauwe lucht en zon hierquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het heeft gesneeuwd.De daken zijn wit.
Eerder een symptoom van uienquote:Op donderdag 14 januari 2021 07:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
traanogen zijn geloof ik geen coronaverschijnsel
Stoppen als lijsttrekker, twee maanden voor de verkiezingen.quote:
Eindelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Stoppen als lijsttrekker, twee maanden voor de verkiezingen.
Ik vind het juist goed. Timing minder.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Stoppen als lijsttrekker, twee maanden voor de verkiezingen.
het kabinet valt wellicht, Rutte stopt er echt niet meequote:Op donderdag 14 januari 2021 09:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Zal het tweetje ook even plaatsen.
Dan kan nu de heksenjacht op Rutte beginnen
Ik hooooop dat ze Ploumen gaan vragen nuquote:
om een of andere reden moest ik Googlen om te checken wie dat isquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hooooop dat ze Ploumen gaan vragen nu
Dat zou wel jammer zijn. Hij is eindverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het kabinetquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het kabinet valt wellicht, Rutte stopt er echt niet mee
Dat dus. Hoezeer hij ook gehaat (en geliefd is) her en der, ieder alternatief is van minder/lichter kaliberquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:39 schreef Momo het volgende:
Ik zou ook niet weten wie ik echt graag als minister president zou willen zien nu behalve Rutte (en ik ben geen VVD stemmer).
Wopkequote:Op donderdag 14 januari 2021 09:39 schreef Momo het volgende:
Ik zou ook niet weten wie ik echt graag als minister president zou willen zien nu behalve Rutte (en ik ben geen VVD stemmer).
het is toch redelijk standaard dat de grootste partij de premier levert...........quote:
Precies. Laat ze hun eigen broek maar eens ophouden daar.quote:
Dan blijft het dus Rutte.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:41 schreef Koen66 het volgende:
en wat voor ellende of crisis dan ook, dat zal toch echt wel de VVD worden
Wat je graag wilt hoeft niet per se realistisch te zijnquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is toch redelijk standaard dat de grootste partij de premier levert...........
ik was wel benieuwd hoe Wopke het zou doenquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat je graag wilt hoeft niet per se realistisch te zijn
Een nieuwe MP groeit ook wel weer in die rolquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:39 schreef Momo het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om een of andere reden moest ik Googlen om te checken wie dat is
Zo goed zit ik in de politiek
Dan nog is het in NL altijd redelijk de standaard dat de grootste partij de MP levert, dus die 2 zijn, competent of niet, redelijk kansloosquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een nieuwe MP groeit ook wel weer in die rol
Types als Hoekstra of Kaag lijken mij ook competent genoeg om het te doen
Sowieso (los van jouw opmerking) moeten we wat mij betreft eens stoppen met het idee dat we een minister president kiezen. Kies nou maar iemand die het best jou ideeën over Nederland vertegenwoordigt, dan volgt de rest vanzelf wel.
Ik vind die D66 campagne ook zo bijzonderquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Sowieso (los van jouw opmerking) moeten we wat mij betreft eens stoppen met het idee dat we een minister president kiezen. Kies nou maar iemand die het best jou ideeën over Nederland vertegenwoordigt, dan volgt de rest vanzelf wel.
En dan ook van het idee dat het kabinet dat er komt 'is wat de kiezers willen'. Zolang je vast zit aan een coalitie en maar op een partij kunt stemmen is het onmogelijk te zeggen welk kabinet de meeste stemmen krijgt/zou krijgenquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verkijk je niet hoe snel zoiets om kan slaan. Als het andere partijen eindelijk eens lukt om 10 jaar VVD-beleid te laten plakken aan de VVD, dan moet ik het nog maar zien, hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:41 schreef Koen66 het volgende:
en wat voor ellende of crisis dan ook, dat zal toch echt wel de VVD worden
Is toch 1 keer voorgekomen dat de grootste partij niet de premier leverdequote:Op donderdag 14 januari 2021 09:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan nog is het in NL altijd redelijk de standaard dat de grootste partij de MP levert, dus die 2 zijn, competent of niet, redelijk kansloos
gezien de huidige stemverhoudingen moet het dan wel heeeeeel snel omslaanquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verkijk je niet hoe snel zoiets om kan slaan. Als het andere partijen eindelijk eens lukt om 10 jaar VVD-beleid te laten plakken aan de VVD, dan moet ik het nog maar zien, hoor.
Toppiequote:Op donderdag 14 januari 2021 09:49 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
Keelpijn is een stuk minder vandaag
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:49 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
wanneer dan?quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is toch 1 keer voorgekomen dat de grootste partij niet de premier leverde
Den Uyl vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is toch redelijk standaard dat de grootste partij de premier levert...........
Het probleem is dat corona het nieuws beheerst. Als dat niet zo was, dan was het kabinet en de VVD veel harder aangepakt door de media. Niet dat ik corona wil bagatelliseren.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezien de huidige stemverhoudingen moet het dan wel heeeeeel snel omslaan
ahja, Den Uyl en Van Agt destijds.quote:
Eens, ook het idee van Wilders dat de grootste drie (?) partijen verplicht moeten praten met elkaar, of dat de grootste winnaars aan tafel zouden moeten komen:quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan ook van het idee dat het kabinet dat er komt 'is wat de kiezers willen'. Zolang je vast zit aan een coalitie en maar op een partij kunt stemmen is het onmogelijk te zeggen welk kabinet de meeste stemmen krijgt/zou krijgen
Greetjequote:Op donderdag 14 januari 2021 09:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
eens welquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het probleem is dat corona het nieuws beheerst. Als dat niet zo was, dan was het kabinet en de VVD veel harder aangepakt door de media. Niet dat ik corona wil bagatelliseren.
Dat kan in een paar weken tijd gebeuren. De campagne moet nog echt beginnen, hequote:Op donderdag 14 januari 2021 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezien de huidige stemverhoudingen moet het dan wel heeeeeel snel omslaan
Fijn nieuwsquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:49 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
Is hij dat niet dan?quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik had het competente politici
Liever sneeuw, maar vorst is ook fijnquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:58 schreef Arizona het volgende:
Hier is het gras ook wit
Maar dat komt omdat het gevroren heeft, niet vanwege sneeuw
Ik heb al een de fvd reclamespotjes al gehoord. Als ik die hoor, dan heb ik nog grotere hekel aan die partijquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat kan in een paar weken tijd gebeuren. De campagne moet nog echt beginnen, he
In ieder geval niet op inhoudelijke zaken. Dat verkiezingsprogramma is ook weer een gedrochtquote:
En in het versturen van vileine tweetsquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In ieder geval niet op inhoudelijke zaken. Dat verkiezingsprogramma is ook weer een gedrocht
Wel competent in het plucheplakken en anderen de schuld geven van alles
Ohhh hier is de bezorger ook onderwegquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:05 schreef Arizona het volgende:
En weer pakketjesdag
Vandaag komen mijn lila joggingbroek, zwarte hoodie en roze sneakers
quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohhh hier is de bezorger ook onderweg
Hier ookquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohhh hier is de bezorger ook onderweg
quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik viel rond middernacht in slaap, voor mijn doen wel echt redelijk vroegAlsnog om 10 uur wakker
ik denk dat de naam bol.com het in jouw regio niet echt doet als Lady Magnetquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:14 schreef Strani het volgende:
Ik zet voortal in al m'n online profielen dat ik bezorger ben voor Bol.com of zo. Lady magnet!
Ja ik sliep wel heel lekker!quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]Dan ben je wel heeel lekker wakker en uitgeslapen nu
Gelukkig niet voor HEMA gekozen, anders kwam je mij morgen tegenquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:14 schreef Strani het volgende:
Ik zet voortal in al m'n online profielen dat ik bezorger ben voor Bol.com of zo. Lady magnet!
Ploumen is een beter alternatief dan Asscher ja.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind die D66 campagne ook zo bijzonderAlsof de rest van de lijst er niet toe doet en Kaag het allemaal in haar eentje gaat cheffen
![]()
Maarja aan de andere kant zou Ploumen als lijsttrekker voor mij misschien wel een reden zijn om PvdA serieus te overwegen vanwege haar overtuigingen
Nee, in werkelijkheid wordt het Amazon, maar ik moest de grap even voor jullie vertalen naar het Nederlands.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat de naam bol.com het in jouw regio niet echt doet als Lady Magnet
Nou ja ik ben niet écht een bezorger hè, ik gebruik het als catfishmethode.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig niet voor HEMA gekozen, anders kwam je mij morgen tegen
Op welke manier is hij wel competent?quote:
naar de gesloten winkels?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik sliep wel heel lekker!Voel me erg uitgerust na die ruim 10 uur slaap
![]()
Vanmiddag nog even naar de stad lopen, want heb daar wat nodig
Heb jij dat nodig dan om Lady Magnet te zijnquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, in werkelijkheid wordt het Amazon, maar ik moest de grap even voor jullie vertalen naar het Nederlands.
Hij kan zonder begeleiding naar de WC. Maar of dat genoeg is om overwogen te worden als MP weet ik niet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op welke manier is hij wel competent?
Nou voel ik me ondanks m'n enorm verwarde haar op dit moment toch alweer een stuk beterquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij dat nodig dan om Lady Magnet te zijn
Emily in Paris? Daar zie ik nu af en toe stukjes van want m'n vrouw kent het.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:21 schreef ijs_beer het volgende:
Ik las het als Lady Man-geee eerst. (De laatste dagen een Franse serie gekeken op Netflix.)
Lupin.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Emily in Paris? Daar zie ik nu af en toe stukjes van want m'n vrouw kent het.
Levensmiddelenwinkel Koen!quote:
Vinden de dames vast niet ergquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:21 schreef ijs_beer het volgende:
Ik las het als Lady Man-geee eerst. (De laatste dagen een Franse serie gekeken op Netflix.)
Hema's zijn hartstikke dicht joh!quote:
Wat krijg jijquote:
tenzij ik iets nodig heb dat ze echt alleen bij de AH XL hebben hoef ik alleen 500m verderop te kijkenquote:
Voor elk pakketje wat zij bestellen moet hij langer wachtenquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat de dames allemaal maar over pakketjes die ze bezorgd gaan krijgen zitten te praten, terwijl Cyan niks ontvangt.
Het is allemaal weer 'eigen pakketje eerst' inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat de dames allemaal maar over pakketjes die ze bezorgd gaan krijgen zitten te praten, terwijl Cyan niks ontvangt.
Lijkt me een gevalletje de wens is de vader van de gedachtequote:Op donderdag 14 januari 2021 09:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verkijk je niet hoe snel zoiets om kan slaan. Als het andere partijen eindelijk eens lukt om 10 jaar VVD-beleid te laten plakken aan de VVD, dan moet ik het nog maar zien, hoor.
Het is niet eerlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor elk pakketje wat zij bestellen moet hij langer wachten
Boon nietquote:
Dan moet Cyan wat bestellen verdikkeme!quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*genoteerd voor het geval een carriereswitch nodig blijktquote:
"Een hele goede morgen, mag ik van u één levensmddel?"quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*genoteerd voor het geval een carriereswitch nodig blijkt
Je ziet ook heel veel mensen die geen echte VVD stemmers zijn die wel zeggen VVD te gaan stemmen vanwege Rutte. Terwijl de standpunten totaal niet passen bij die mensen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijkt me een gevalletje de wens is de vader van de gedachtedit speelt nu even en ze krijgen er juist zetels bij, gisteren een peiling met 23 zetels verschil op de nummer 2.
Denk dat er te weinig een ‘makkelijk’ alternatief is waar VVD-stemmers zo even naar overstappen. Ja het CDA misschien, maar als je deze affaire belangrijk vindt dan stem je ook niet op Hoekstra. Dus blijft men gewoon bij Rutte.
Dat is hard als je je er wel in verdiept, maar de meeste mensen doen dat niet.
neequote:
Ja inderdaad, hij zit maar te wachten en te wachten op dat éne pakje. Hij kan toch ook gewoon een ánder pakje bestellen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan moet Cyan wat bestellen verdikkeme!
Ja, daar hebben ze echt alles!quote:
Jij bent er altijd welkom hoor, de winkel is naar jou vernoemd!quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*genoteerd voor het geval een carriereswitch nodig blijkt
Mensen die vreemdgaan met andere pakjes.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij zit maar te wachten en te wachten op dat éne pakje. Hij kan toch ook gewoon een ánder pakje bestellen.
Welnee, jij wordt 120quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:34 schreef Strani het volgende:
Of maak er eigenlijk maar een half levensmiddel van, de eerste helft heb ik al achter de rug.
Precies!quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij zit maar te wachten en te wachten op dat éne pakje. Hij kan toch ook gewoon een ánder pakje bestellen.
Is het een cadeautje of voor uzelf?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:33 schreef Strani het volgende:
[..]
"Een hele goede morgen, mag ik van u één levensmddel?"
Zolang het ene pakje er nog niet is, is het ook nog niet aan!quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mensen die vreemdgaan met andere pakjes.
Ja die willen gewoon dat het gaat zoals het nu gaat.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je ziet ook heel veel mensen die geen echte VVD stemmers zijn die wel zeggen VVD te gaan stemmen vanwege Rutte. Terwijl de standpunten totaal niet passen bij die mensen.
De premier bonus is nog nooit zo groot geweest als nu.
Lekker bezigquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:38 schreef molloot200 het volgende:
Eén goedemorgen. Met mooi nieuws want ik heb zowaar mijn vierde hoofdstuk van mijn scriptie voltooidNog één te gaan, maar die hoeft pas over ruim twee weken in worden geleverd.
Mooi mooi, is dit nu al je masterscriptie?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:38 schreef molloot200 het volgende:
Eén goedemorgen. Met mooi nieuws want ik heb zowaar mijn vierde hoofdstuk van mijn scriptie voltooidNog één te gaan, maar die hoeft pas over ruim twee weken in worden geleverd.
Nee, bachelorscriptiequote:Op donderdag 14 januari 2021 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi mooi, is dit nu al je masterscriptie?
Jaaaaa toetertjes!quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:38 schreef molloot200 het volgende:
Dat vind ik een goeiequote:Op donderdag 14 januari 2021 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker bezigDan heb je wel even ene dagje rust verdiend.
Ja, het is een big if, maar bijvoorbeeld in 2012 werd rond deze periode (relatief ten opzichte van de verkiezingen) SP als de grootste partij gepeild. Vervolgens ging Roemer hard onderuit in de debatten en sloeg dat beeld om en kreeg je de tweestrijd tussen PvdA en VVD. Om maar aan te geven dat in een relatief korte periode het compleet om kan slaan. Verwacht ik het? Nee. Is het mogelijk? Lijkt mij welquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijkt me een gevalletje de wens is de vader van de gedachtedit speelt nu even en ze krijgen er juist zetels bij, gisteren een peiling met 23 zetels verschil op de nummer 2.
Denk dat er te weinig een ‘makkelijk’ alternatief is waar VVD-stemmers zo even naar overstappen. Ja het CDA misschien, maar als je deze affaire belangrijk vindt dan stem je ook niet op Hoekstra. Dus blijft men gewoon bij Rutte.
Dat is hard als je je er wel in verdiept, maar de meeste mensen doen dat niet.
dus zolang je je pakje niet kan aantrekken heb je niks aan?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zolang het ene pakje er nog niet is, is het ook nog niet aan!
Nou ja, de deadline staat morgenvroeg op 10:00quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa toetertjes!Een dag eerder dan de deadline ook toch? Netjes
Aha, toch wel lekker om die klaar te hebben hoor. Ik kan me herinneren dat dat bij mij maanden voortduurde, en ik uiteindelijk bijna meteen erna met mijn masterscriptie verder konquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, bachelorscriptieNiet te hard van stapel lopen hè
Als alles nu goed verloopt, start ik komend schooljaar met mijn master (net als Jobi toevallig
).
Ja, héél toevalligquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, bachelorscriptieNiet te hard van stapel lopen hè
Als alles nu goed verloopt, start ik komend schooljaar met mijn master (net als Jobi toevallig
).
Dat lijkt me ontzettend vervelend inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aha, toch wel lekker om die klaar te hebben hoor. Ik kan me herinneren dat dat bij mij maanden voortduurde, en ik uiteindelijk bijna meteen erna met mijn masterscriptie verder kon
Ja, klinkt logisch toch?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus zolang je je pakje niet kan aantrekken heb je niks aan?
klopt, het KAN op zich welquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, het is een big if, maar bijvoorbeeld in 2012 werd rond deze periode (relatief ten opzichte van de verkiezingen) SP als de grootste partij gepeild. Vervolgens ging Roemer hard onderuit in de debatten en sloeg dat beeld om en kreeg je de tweestrijd tussen PvdA en VVD. Om maar aan te geven dat in een relatief korte periode het compleet om kan slaan. Verwacht ik het? Nee. Is het mogelijk? Lijkt mij wel
En dan zit ik óók nog in de zelfde hoek als Jobi naar masters te zoekenquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, héél toevallig![]()
[ afbeelding ]
Verstandig!quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, de deadline staat morgenvroeg op 10:00Dus dan heb ik het liever vandaag af, maar met het doorlezen bleek dat ik er vandaag minder aan hoefde te doen dan verwacht, dus dat is wel een meevaller
Mijn hyaluronzuurquote:
Klopt. Al is dit nu ook niet echt de tijd ervoor. Door Corona is de invloed van politieke spotjes etc en stuk kleiner. Plus dat niemand het echt durft om een fel verhaal af te steken tegen de regering omdat dat averechts kan werken nu.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja die willen gewoon dat het gaat zoals het nu gaat.
En laten we eerlijk zijn, hoewel ik er uiteindelijk vast op ga stemmen, de oppositie is behoorlijk zwak. Je kan ook niet beweren dat er iemand is waarvan je denkt, zo ja, die komt nou echt met een inspirerend verhaal en zou alles de afgelopen tijd véél beter gedaan hebben. Ze staan daar af en toe meer voor hun filmpje op social media lijkt het.
hyaluronzuur klinkt als gevaarlijk spul dat ik niet op m'n gezicht zou willenquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn hyaluronzuur
Ik had zondag nog iets anders voor mijn gezicht besteld waar ik eigenlijk het meest op wacht, maar dat komt nog steeds niet
Nou ja, het is ook wel chill dat ik geen herkansingen heb van de vorige toetsperiode, want deze week is herkansingsweek en veel studiegenootjes kwamen daardoor wel in tijdstress/tijdgebrek.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verstandig!![]()
Mij kennende had ik vast een hele nacht doorgehaald om hem dan morgen vlak voor de deadline pas in te leveren
Hebben ze dat bij de Kruidvat?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:29 schreef Arizona het volgende:
Ik moet binnenkort ook nog naar het winkelcentrum want mijn hyaluronzuur is op. Ik wou maar gewoon een flesje bij het kruidvat halen want anders moet ik weer veel te veel bij de Douglas bestellen.
Oh nu denk ik ook weer te weten wat @:guanabana krijgt: haar skincare
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hyaluronzuur klinkt als gevaarlijk spul dat ik niet op m'n gezicht zou willen
Ja, mijn moeder zat ook al van 'zuurquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hyaluronzuur klinkt als gevaarlijk spul dat ik niet op m'n gezicht zou willen
Ik smeer ook altijd zuurkool op m'n gezicht, nooit problemen mee gehad behalve dan de gebruikelijke sociale bezwaren op openbare plekken.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder zat ook al van 'zuur', maar het is een heel hydraterend ingredient, heeft weinig met een eng zuur te maken
quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik smeer ook altijd zuurkool op m'n gezicht, nooit problemen mee gehad behalve dan de gebruikelijke sociale bezwaren op openbare plekken.
Wauw, ze hebben gewoon hyaluron-serum eigen merk Kruidvat. En ik maar denken dat het exclusief spul is dat je bij moeilijke merken moet bestellen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hebben ze dat bij de Kruidvat?
Dat gebeurt denk ik alleen nog als de PvdA met een hele goede lijsttrekker komt, waardoor links minder verspreid is. Maar VVD-stemmers gaan zich dan alsnog niet massaal verspreiden. Er is gewoon een mega rally round the flag effect nu en Corona is in maart nog niet weg. Ik dacht altijd dat alleen Hoekstra Rutte kon stoppen, maar zelfs daar is weinig effect te zien.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, het is een big if, maar bijvoorbeeld in 2012 werd rond deze periode (relatief ten opzichte van de verkiezingen) SP als de grootste partij gepeild. Vervolgens ging Roemer hard onderuit in de debatten en sloeg dat beeld om en kreeg je de tweestrijd tussen PvdA en VVD. Om maar aan te geven dat in een relatief korte periode het compleet om kan slaan. Verwacht ik het? Nee. Is het mogelijk? Lijkt mij wel
Ja is ook zo, de hele situatie is raar. Het is ook wel balen dat we net nu verkiezingen hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Al is dit nu ook niet echt de tijd ervoor. Door Corona is de invloed van politieke spotjes etc en stuk kleiner. Plus dat niemand het echt durft om een fel verhaal af te steken tegen de regering omdat dat averechts kan werken nu.
Het moest zo zijnquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dan zit ik óók nog in de zelfde hoek als Jobi naar masters te zoeken
En dan heb je ook mensen die zich in geen van beide gesprekken mengen maar af en toe een flauw grapje makenquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:54 schreef Guanabana het volgende:
Anderen hebben het gewoon netjes over politiek, verschil moet er zijn.
Ik heb dan weer liever niet zulke spannende verkiezingen met een grote VVD dan spannende verkiezingen met een grote VVD en FVDquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat gebeurt denk ik alleen nog als de PvdA met een hele goede lijsttrekker komt, waardoor links minder verspreid is. Maar VVD-stemmers gaan zich dan alsnog niet massaal verspreiden. Er is gewoon een mega rally round the flag effect nu en Corona is in maart nog niet weg. Ik dacht altijd dat alleen Hoekstra Rutte kon stoppen, maar zelfs daar is weinig effect te zien.
Als Baudet zichzelf niet in de voet had geschoten, dan was het nog spannend geweest.![]()
Als Baudet 'heel' gebleven was dan was PVV kleiner geweest, en wellicht wat stemmen van VVD af voornamelijk I guess. VVD had wellicht een wat rechtsere koers gaan varen, maar verwacht niet dat er een rechts kabinet van VVD-FvD-CDA was gekomen ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat gebeurt denk ik alleen nog als de PvdA met een hele goede lijsttrekker komt, waardoor links minder verspreid is. Maar VVD-stemmers gaan zich dan alsnog niet massaal verspreiden. Er is gewoon een mega rally round the flag effect nu en Corona is in maart nog niet weg. Ik dacht altijd dat alleen Hoekstra Rutte kon stoppen, maar zelfs daar is weinig effect te zien.
Als Baudet zichzelf niet in de voet had geschoten, dan was het nog spannend geweest.![]()
Heb jij je oproepbrief om te stemmen al binnen? Hier lag die vorige week op de mat.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:56 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan heb je ook mensen die zich in geen van beide gesprekken mengen maar af en toe een flauw grapje maken
Voor ín je ogen?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:57 schreef Em31 het volgende:
Ik heb gisteren ook net nieuwe oogcrème gekocht!
Ah, kijk!quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:57 schreef Em31 het volgende:
Ik heb gisteren ook net nieuwe oogcrème gekocht!
Dat komt dan wel goed uit ja!quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook wel chill dat ik geen herkansingen heb van de vorige toetsperiode, want deze week is herkansingsweek en veel studiegenootjes kwamen daardoor wel in tijdstress/tijdgebrek.
Ik zag het op de website van Kruidvat en wordt ook goed beoordeeld, dus ik ga die maar proberen. Mijn oude flesje heb ik in Duitsland gekocht maar is nu bijna leeg.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wauw, ze hebben gewoon hyaluron-serum eigen merk Kruidvat. En ik maar denken dat het exclusief spul is dat je bij moeilijke merken moet bestellen.
Oh echt?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb jij je oproepbrief om te stemmen al binnen? Hier lag die vorige week op de mat.