Ja is ook zo, de hele situatie is raar. Het is ook wel balen dat we net nu verkiezingen hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Al is dit nu ook niet echt de tijd ervoor. Door Corona is de invloed van politieke spotjes etc en stuk kleiner. Plus dat niemand het echt durft om een fel verhaal af te steken tegen de regering omdat dat averechts kan werken nu.
Het moest zo zijnquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dan zit ik óók nog in de zelfde hoek als Jobi naar masters te zoeken
En dan heb je ook mensen die zich in geen van beide gesprekken mengen maar af en toe een flauw grapje makenquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:54 schreef Guanabana het volgende:
Anderen hebben het gewoon netjes over politiek, verschil moet er zijn.
Ik heb dan weer liever niet zulke spannende verkiezingen met een grote VVD dan spannende verkiezingen met een grote VVD en FVDquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat gebeurt denk ik alleen nog als de PvdA met een hele goede lijsttrekker komt, waardoor links minder verspreid is. Maar VVD-stemmers gaan zich dan alsnog niet massaal verspreiden. Er is gewoon een mega rally round the flag effect nu en Corona is in maart nog niet weg. Ik dacht altijd dat alleen Hoekstra Rutte kon stoppen, maar zelfs daar is weinig effect te zien.
Als Baudet zichzelf niet in de voet had geschoten, dan was het nog spannend geweest.![]()
Als Baudet 'heel' gebleven was dan was PVV kleiner geweest, en wellicht wat stemmen van VVD af voornamelijk I guess. VVD had wellicht een wat rechtsere koers gaan varen, maar verwacht niet dat er een rechts kabinet van VVD-FvD-CDA was gekomen ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat gebeurt denk ik alleen nog als de PvdA met een hele goede lijsttrekker komt, waardoor links minder verspreid is. Maar VVD-stemmers gaan zich dan alsnog niet massaal verspreiden. Er is gewoon een mega rally round the flag effect nu en Corona is in maart nog niet weg. Ik dacht altijd dat alleen Hoekstra Rutte kon stoppen, maar zelfs daar is weinig effect te zien.
Als Baudet zichzelf niet in de voet had geschoten, dan was het nog spannend geweest.![]()
Heb jij je oproepbrief om te stemmen al binnen? Hier lag die vorige week op de mat.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:56 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan heb je ook mensen die zich in geen van beide gesprekken mengen maar af en toe een flauw grapje maken
Voor ín je ogen?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:57 schreef Em31 het volgende:
Ik heb gisteren ook net nieuwe oogcrème gekocht!
Ah, kijk!quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:57 schreef Em31 het volgende:
Ik heb gisteren ook net nieuwe oogcrème gekocht!
Dat komt dan wel goed uit ja!quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook wel chill dat ik geen herkansingen heb van de vorige toetsperiode, want deze week is herkansingsweek en veel studiegenootjes kwamen daardoor wel in tijdstress/tijdgebrek.
Ik zag het op de website van Kruidvat en wordt ook goed beoordeeld, dus ik ga die maar proberen. Mijn oude flesje heb ik in Duitsland gekocht maar is nu bijna leeg.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wauw, ze hebben gewoon hyaluron-serum eigen merk Kruidvat. En ik maar denken dat het exclusief spul is dat je bij moeilijke merken moet bestellen.
Oh echt?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb jij je oproepbrief om te stemmen al binnen? Hier lag die vorige week op de mat.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zag het op de website van Kruidvat en wordt ook goed beoordeeld, dus ik ga die maar proberen. Mijn oude flesje heb ik in Duitsland gekocht maar is nu bijna leeg.
En om even de link naar de politiek te leggen: ik denk dat Baudet ook hyalorunzuur gebruikt en Hiddema niet.
Oh jee, straks stemt één of andere Spanjool uit jouw naamquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh echt?Nee maar dan zou het wel eens bij m'n vorige adres aangekomen kunnen zijn. Had ik niet over nagedacht. Even achteraan gaan.
Dat bedoel ik ook niet, maar als Baudet heel was gebleven was VVD iets kleiner geweest, FvD nogal wat groter, en PVV ook iets kleiner vermoed ikquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:59 schreef Em31 het volgende:
@:Hamlapjes @:Koen66 oh nee ik bedoel eigenlijk meer dat meerdere partijen dan rond 20 zetels hadden gestaankleinere verschillen, niet specifiek FvD als winnaar.
Ik vind het wel gek dat de deadline voor masters overal zo laat ligt. Mijn broertje zit nu in de zesde van het vwo, en is dus op zoek naar een bachelor en die moet eind deze maand ingeschreven hebben en ik heb nog zo langquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, maar als Baudet heel was gebleven was VVD iets kleiner geweest, FvD nogal wat groter, en PVV ook iets kleiner vermoed ik
Niks geen sorry, ik heb er net een op mijn kop gesmeerdquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:53 schreef Guanabana het volgende:
Sorry mens0n, nu gaat het toch weer over gezichtscrèmpjes!
Oh nee, ik ook niet per se als winnaarquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:59 schreef Em31 het volgende:
@:Hamlapjes @:Koen66 oh nee ik bedoel eigenlijk meer dat meerdere partijen dan rond 20 zetels hadden gestaankleinere verschillen, niet specifiek FvD als winnaar.
Welke?quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks geen sorry, ik heb er net een op mijn kop gesmeerd
quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks geen sorry, ik heb er net een op mijn kop gesmeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |