Lijkt me een gevalletje de wens is de vader van de gedachtequote:Op donderdag 14 januari 2021 09:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verkijk je niet hoe snel zoiets om kan slaan. Als het andere partijen eindelijk eens lukt om 10 jaar VVD-beleid te laten plakken aan de VVD, dan moet ik het nog maar zien, hoor.
Het is niet eerlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor elk pakketje wat zij bestellen moet hij langer wachten
Boon nietquote:
Dan moet Cyan wat bestellen verdikkeme!quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat de dames allemaal maar over pakketjes die ze bezorgd gaan krijgen zitten te praten, terwijl Cyan niks ontvangt.
*genoteerd voor het geval een carriereswitch nodig blijktquote:
"Een hele goede morgen, mag ik van u één levensmddel?"quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*genoteerd voor het geval een carriereswitch nodig blijkt
Je ziet ook heel veel mensen die geen echte VVD stemmers zijn die wel zeggen VVD te gaan stemmen vanwege Rutte. Terwijl de standpunten totaal niet passen bij die mensen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijkt me een gevalletje de wens is de vader van de gedachtedit speelt nu even en ze krijgen er juist zetels bij, gisteren een peiling met 23 zetels verschil op de nummer 2.
Denk dat er te weinig een ‘makkelijk’ alternatief is waar VVD-stemmers zo even naar overstappen. Ja het CDA misschien, maar als je deze affaire belangrijk vindt dan stem je ook niet op Hoekstra. Dus blijft men gewoon bij Rutte.
Dat is hard als je je er wel in verdiept, maar de meeste mensen doen dat niet.
neequote:
Ja inderdaad, hij zit maar te wachten en te wachten op dat éne pakje. Hij kan toch ook gewoon een ánder pakje bestellen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan moet Cyan wat bestellen verdikkeme!
Ja, daar hebben ze echt alles!quote:
Jij bent er altijd welkom hoor, de winkel is naar jou vernoemd!quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*genoteerd voor het geval een carriereswitch nodig blijkt
Mensen die vreemdgaan met andere pakjes.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij zit maar te wachten en te wachten op dat éne pakje. Hij kan toch ook gewoon een ánder pakje bestellen.
Welnee, jij wordt 120quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:34 schreef Strani het volgende:
Of maak er eigenlijk maar een half levensmiddel van, de eerste helft heb ik al achter de rug.
Precies!quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij zit maar te wachten en te wachten op dat éne pakje. Hij kan toch ook gewoon een ánder pakje bestellen.
Is het een cadeautje of voor uzelf?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:33 schreef Strani het volgende:
[..]
"Een hele goede morgen, mag ik van u één levensmddel?"
Zolang het ene pakje er nog niet is, is het ook nog niet aan!quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mensen die vreemdgaan met andere pakjes.
Ja die willen gewoon dat het gaat zoals het nu gaat.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je ziet ook heel veel mensen die geen echte VVD stemmers zijn die wel zeggen VVD te gaan stemmen vanwege Rutte. Terwijl de standpunten totaal niet passen bij die mensen.
De premier bonus is nog nooit zo groot geweest als nu.
Lekker bezigquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:38 schreef molloot200 het volgende:
Eén goedemorgen. Met mooi nieuws want ik heb zowaar mijn vierde hoofdstuk van mijn scriptie voltooidNog één te gaan, maar die hoeft pas over ruim twee weken in worden geleverd.
Mooi mooi, is dit nu al je masterscriptie?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:38 schreef molloot200 het volgende:
Eén goedemorgen. Met mooi nieuws want ik heb zowaar mijn vierde hoofdstuk van mijn scriptie voltooidNog één te gaan, maar die hoeft pas over ruim twee weken in worden geleverd.
Nee, bachelorscriptiequote:Op donderdag 14 januari 2021 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi mooi, is dit nu al je masterscriptie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |