quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:25 schreef Caland het volgende:
Kansloze TT
Kansloze OP
Waardeloze TS
0.5/10
Ik ga NU naar twitter voor de: JA HOOR HULLIE KRIJGEN WEER VOORRANG WAT EEN LINKS TERINGLAND IS DIT TOCH reactiesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:30 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws :
https://www.ad.nl/binnenl(...)ronavaccin~a5c153ac/
Reken erop dat je met een pakkende tweet weer de nodige likes weet binnen te slepen maat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga NU naar twitter voor de: JA HOOR HULLIE KRIJGEN WEER VOORRANG WAT EEN LINKS TERINGLAND IS DIT TOCH reacties
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Tering, ik had niet eens ongelijk. Wat een intens treurige reacties zeg.
Snapchatfiltertje.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die Sanna heeft hetzelfde opgedirkte koppie als @:Charrell, om even een duit in het zakje te doen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:
Dit is wat het vaccin met je doet!!!!!!!!!!!1!!!! Open je ogen±!!!!!quote:
als ze slim zijn draaien ze het om maar dat grapje heb ik al gemaakt in CORquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
je zou het wel denken.
[..]
Dit is wat het vaccin met je doet!!!!!!!!!!!1!!!! Open je ogen±!!!!!
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze slim zijn draaien ze het om maar dat grapje heb ik al gemaakt in COR
Jij hebt geen standaarden toch.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga NU naar twitter voor de: JA HOOR HULLIE KRIJGEN WEER VOORRANG WAT EEN LINKS TERINGLAND IS DIT TOCH reacties
Echt bizar wat voor riool Twitter is. Een hoop mensen zouden ze gewoon moeten ruimen. Kneuzen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
ik snap die twitter haat nooit zo maar over dat laatste ben ik het wel met je eensquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt bizar wat voor riool Twitter is. Een hoop mensen zouden ze gewoon moeten ruimen. Kneuzen.
Geen prettig vooruitzicht dat het een kwestie van tijd is voor China het machtigste land is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al een paar weken las ik.
@:Elan China doet het weerWat een fijn land is het toch
Nee, niet echt. Maar he, wat doe je er tegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen prettig vooruitzicht dat het een kwestie van tijd is voor China het machtigste land is.
Een revolutie of iets in die trant maar zal niet meevallen, ik had wel hoop op een normaler China toen Deng de boel open gooide, helaas zit er nu met Xi een dictator die eigenlijk nog erger is dan Mao.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar he, wat doe je er tegen.
Excuses. Laatste dagje vrijquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje laat hoor.
Maar goedemorgen.
Dat wist ik niet. Hij is mij vooral bekend als eigenaar van Alibabaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Jack Ma is de oprichter van bitcoin, hoe kun je dat nou hebben gemist.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Jack Ma is de oprichter van bitcoin, hoe kun je dat nou hebben gemist.
Dat is fake news.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Hij is mij vooral bekend als eigenaar van Alibaba
Niet geklikt.quote:
Niet geklikt.quote:
Niet geklikt.quote:
Overwogen te klikken, uiteindelijk niet geklikt.quote:
Geklikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Geklikt.Stream al aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik deze week de uitzendingen kijk en dan zie ik wel weer verder.quote:
Vanavond even kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze week de uitzendingen kijk en dan zie ik wel weer verder.
Jij wel?
#teamThomas
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze week de uitzendingen kijk en dan zie ik wel weer verder.
Jij wel?
#teamThomas
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond even kijken.
Sowieso #TeamThomas
Hopelijk krijgen we user @:maxi-mus ook aan boord voor #TeamThomas
Ik sluit me hierbij aanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:53 schreef Coco het volgende:
@:GGMM en ik hebben een meer dan pittige mening over mensen die Big Brother kijken.
En @Buitendam dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:53 schreef Coco het volgende:
@:GGMM en ik hebben een meer dan pittige mening over mensen die Big Brother kijken.
Nu pas?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan moderator @:onlogisch vanaf heden echt niet meer serieus nemen.
Fijn om te zien dat @El-Stinho je over zijn duim heeft zittenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:55 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat ik van @:El-Stinho niet meer mag zeggen dat je op moet rotten met gelul over een onderwerp.
Rot op met je gejank hieroverquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:55 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat ik van @:El-Stinho niet meer mag zeggen dat je op moet rotten met gelul over een onderwerp.
Voor mij is Stijn nog altijd een beetje de opper moderator van VBL, dus ja, ik neem hem zeer serieus!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat @:el-stinho je over zijn duim heeft zitten
Wow kalm!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rot op met je gejank hierover
Ziedend.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wowquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet verklappen dat @Caland @Zipportal @Wereldgozer ook stiekem mee zaten te kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan user @:fetx en moderator @:onlogisch vanaf heden echt niet meer serieus nemen.
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet verklappen dat @:caland @:zipportal @:wereldgozer ook stiekem mee zaten te kijken.
Tering. Even kalm user @Frozen-assassin anders moet ik ingrijpen (quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@Zipportal kijkt nog naar AstroTVquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet verklappen dat @:caland @:zipportal @:wereldgozer ook stiekem mee zaten te kijken.
Wtf.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Je vergeet user @maxi-musquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met je awardquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering. Even kalm user @:Frozen-Assassin anders moet ik ingrijpen () en je een note geven.
Dit was de EERSTE EN LAATSTE keer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee hoor. BB is een warm badquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:02 schreef Scrummie het volgende:
@:onlogisch probeert de SC in twee kampen op te splitsen.
Woedend.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tyfstraal dan op met je geouwehoer. Ga je daar toch zitten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tyfstraal dan op met je geouwehoer. Ga je daar toch zitten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kunnen we er dus van uitgaan dat je daar actiever zal zijn dan hier.
Je moet godverdomme je vieze bek houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je aan Big Brother komt kom je aan onlogisch, caland, maxi-mus en zipportal
Blijkbaar
En ik dacht dat 2020 een raar jaar was!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik had veel verwacht, maar niet dat Big Brother de oorzaak zou zijn van een hoog oplopend conflict in deze VBL SC.
Stokerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:02 schreef onlogisch het volgende:
Dus ja dat is :
@:Caland
@:onlogisch
@:Zipportal
@:fetx
@:maxi-mus
@:wereldgozer
vs
@:GGMM
@:Scrummie
@:Coco
@:buitendam
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:
Maar zo leren we onze 'vrienden' @:Caland @:Onlogisch @:Wereldgozer @:Zipportal en @:maxi-mus pas echt kennen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:
Maar zo leren we onze 'vrienden' @:Caland @:Onlogisch @:Wereldgozer @:Zipportal en @:maxi-mus pas echt kennen.
Geen like.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar toe in staat zijn in dat huis.
Hij begon nog wel met een vriendelijke opmerking naar Robo Jetten.quote:
Jetten ging compleet af met dat eerste interview van hem toen hij net kwam kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:15 schreef fetX het volgende:
Bedankt Jetten.
Wat een non-politicus is dat toch. Gaat ook helemaal niks worden met die Kaag trouwens.
Ik zie dat het nog niet heeft uitgenodigd tot zelfreflectie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan me ook nog een interview over stikstof herinneren waar hij compleet af ging.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jetten ging compleet af met dat eerste interview van hem toen hij net kwam kijken.
Dan verwacht je ook wel heel veel hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie dat het nog niet heeft uitgenodigd tot zelfreflectie.
Heb jij Big Brother gekeken?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie dat het nog niet heeft uitgenodigd tot zelfreflectie.
huh?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar
Er wordt schijtlollig gedaan omdat wij gisteren naar BB hebben gekeken. Trek het je niet teveel aan makkerquote:
Gaat dit over Big Brother?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:26 schreef Caland het volgende:
Hey Lilian kijk eens een beetje dom
JA HO MAAR
Ik heb gister voor het eerst gekeken ja (BB als geheel), ik vind dat je dingen een kans moet geven.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch heeft me verteld dat jij big brother kijkt
Men maakt zich hier vooral erg druk dat wij dat hebben gekeken. Dat mag.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst gekeken ja (BB als geheel), ik vind dat je dingen een kans moet geven.
Maar van mij mag je er alles over zeggen, het was niet heel best. (goh)
Oh dat is onlogisch wat gepassioneerder dan jij. Die werd nogal boos en probeerde gelijk de hele SC in kampen te verdelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst gekeken ja (BB als geheel), ik vind dat je dingen een kans moet geven.
Maar van mij mag je er alles over zeggen, het was niet heel best. (goh)
Ik somde enkel wat op makker. Maak het verder niet groter dan dat het is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat is onlogisch wat gepassioneerder dan jij. Die werd nogal boos en probeerde gelijk de hele SC in kampen te verdelen.
Moeten hunnie weten. Als Scrummie het morele geweten van de SC gaat spelen gniffel ik enkel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Men maakt zich hier vooral erg druk dat wij dat hebben gekeken. Dat mag.
#teamThomas
Onlogisch is hier een vies spelletje aan het spelen!!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat is onlogisch wat gepassioneerder dan jij. Die werd nogal boos en probeerde gelijk de hele SC in kampen te verdelen.
Ik hou niet zo van mensen die denken in kampen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moeten hunnie weten. Als Scrummie het morele geweten van de SC gaat spelen gniffel ik enkel.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen die denken in kampen.
'opsomming'quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:03 schreef onlogisch het volgende:
LATEN GEEN SPAAN VAN ZE HEEL JONGUH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die was hier heel goed in.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen die denken in kampen.
Niet mijn partij maar vind het best een aardige politicus (lees: slim in het gat van links populisme gesprongen).quote:
Nee, ik heb naar voetbal gekeken en daarna aan de eindejaarsshow van Marcel met Goedemondt begonnen.quote:
Wat ga jij eigenlijk stemmen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet mijn partij maar vind het best een aardige politicus (lees: slim in het gat van links populisme gesprongen).
Het is alleen jammer dat er zelden zinnige dingen uitkomen. Louter schattig naïef.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet mijn partij maar vind het best een aardige politicus (lees: slim in het gat van links populisme gesprongen).
Maar als je hem overslaat weet je niet of er zinnige dingen uitkomen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat er zelden zinnige dingen uitkomen. Louter schattig naïef.
Het kabinet maakt het ze wel makkelijk, ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar als je hem overslaat weet je niet of er zinnige dingen uitkomen.
Ik vind 'm in deze corona debatten altijd wel redelijk eigenlijk.
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef fetX het volgende:
Grappig he, Engelse variant kan wel. Zeg je Chinees griepje dan ben je een racist.
Zal wel weer Rutte worden. Ergens jammer dat ik uit principe niet op religieuze partijen stem anders had ik WopkeGOAT wel overwogen.quote:
Goede tipquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik heb naar voetbal gekeken en daarna aan de eindejaarsshow van Marcel met Goedemondt begonnen.
Deze post van mij werd gisteren verwijderd in CORquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef fetX het volgende:
Grappig he, Engelse variant kan wel. Zeg je Chinees griepje dan ben je een racist.
Jammer. Iedereen wordt beter van een goede bak waarheid in z’n smoel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze post van mij werd gisteren verwijderd in COR
CORRED
Wtf waarom??quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze post van mij werd gisteren verwijderd in COR
CORRED
Zowaar een klassiekerquote:
Ga lekker daar wonen dan als het je zo'n fijn land lijkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al een paar weken las ik.
@:Elan China doet het weerWat een fijn land is het toch
Jij was het toch die de loftrompet over China afstak? Volgens mij moet jij er dan juist gaan wonen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga lekker daar wonen dan als het je zo'n fijn land lijkt.
Volgens user @Elan is er gewoon vrije media in China en staat het je als westerse pers vrij om onderzoek te doen daar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij was het toch die de loftrompet over China afstak? Volgens mij moet jij er dan juist gaan wonen.
Eh nee, dat is een foute voorspelling. Ik pas wel op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:53 schreef GGMM het volgende:
Ik voorspel een discussie tussen Elan en Scrummie
Dan ga ik even iets anders doen
Oke dan blijf ikquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eh nee, dat is een foute voorspelling. Ik pas wel op.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens user @:elan is er gewoon vrije media in China en staat het je als westerse pers vrij om onderzoek te doen daar.
Hard gelachen.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens user @:elan is er gewoon vrije media in China en staat het je als westerse pers vrij om onderzoek te doen daar.
Hard gelachen.
Nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij was het toch die de loftrompet over China afstak?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan blijf ik
Zou ook niet weten wat ik anders had moeten doen
Ah oke. Dan is het goed!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Het enige dat ik gezegd heb is dat buitenlandse journalisten daar prima kunnen filmen. Nooit een loftrompet over dat land afgestoken.
Ben jij een PVV tokkie?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overwegen om op Rutte te stemmen
BBC en NBC hebben gewoon ploegen daar hoor in de grote steden. Zelfs de Telegraaf (lol) neemt regelmatig items op bijvoorbeeld over mensen in quarantaine.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hard gelachen.
Vreemde conclusie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand die FvD heeft gestemd kan beter zijn mond houden.
Mijn God. Vreselijke kut VVDer.quote:
Oh ja, we gaan even van een notoire dronkenlap die al jaren een uitkering trekt horen hoe we het land moeten besturen. Hier heb ik geen zin in, ik ga werken.quote:
D66 heeft al jaren afgedaan bij mij met hun onzin over studiestelsel en afschaffen van referendum.quote:
Het is Classic Marcel, maar ik ben ook pas op de helft.quote:
Werkse. Doe je best. Ik kan niet zonder je.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, we gaan even van een notoire dronkenlap die al jaren een uitkering trekt horen hoe we het land moeten besturen. Hier heb ik geen zin in, ik ga werken.
Ik word 114.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is Classic Marcel, maar ik ben ook pas op de helft.
Ik eet wanneer ik honger heb. Zoals het hoort. Net kibbeling op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
Wow ik smeer even een broodje en gelijk een nare sfeer hier
Jongens!
We gaan lunchen trouwens.
Ligt eraan of je Big Brother kijkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Hoe is de sfeer vandaag?
Had je weer gescholden ?quote:
Van mijn belastingcenten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet wanneer ik honger heb. Zoals het hoort. Net kibbeling op.
Hoe is het met je ogen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet wanneer ik honger heb. Zoals het hoort. Net kibbeling op.
Nee, dat kijk ik niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ligt eraan of je Big Brother kijkt.
Wat smeer je op je broodje?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
Wow ik smeer even een broodje en gelijk een nare sfeer hier
Jongens!
We gaan lunchen trouwens.
Haaaaaa goed bezig maat! We gaan ze allemaal bij elkaar zoeken en tegen de muur zetten. Zoals het hoort.quote:
RuudGODquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:05 schreef Buitendam het volgende:
Hij eet wanneer ie honger heeft, slaapt wanneer ie slaap heeft.
Hij heeft overal schijt aan.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haaaaaa goed bezig maat! We gaan ze allemaal bij elkaar zoeken en tegen de muur zetten. Zoals het hoort.
Kut. Ik word kippig en de actie van Hans Anders vergeten. Gelukkig zit het met m'n geheugen goed.quote:
Je stijgt in aanzien. Zie jij het zitten om het BB deel in de gaten te houden en eventuele users uit dit topic via DM aan mij kunnen rapporteren?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:07 schreef tong80 het volgende:
Bij BB ben ik als fan al snel afgehaakt.
Trots op je zelfstandigheidquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pindakaas.
Vanzelfsprekend zonder stukjes
Dit begrijp ik nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je stijgt in aanzien. Zie jij het zitten om het BB deel in de gaten te houden en eventuele users uit dit topic via DM aan mij kunnen rapporteren?
Kaal scheren en naakt de straat over.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je stijgt in aanzien. Zie jij het zitten om het BB deel in de gaten te houden en eventuele users uit dit topic via DM aan mij kunnen rapporteren?
Dat geldt voor iedere partij (behalve FvD maar goed) op dit punt wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Het kabinet maakt het ze wel makkelijk, ja.
Ik denk dat ik voor het eerst helemaal niet ga stemmen @buitendam. Wat kan mij het allemaal nog schelenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:14 schreef Buitendam het volgende:
Tong ook tegen de muur, ben er nu al klaar mee.
@buitendam.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het eerst helemaal niet ga stemmen @:buitendam. Wat kan mij het allemaal nog schelen
Heb je hier toevallig ook een pittige mening over?
Stream staat aan makkerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zeer geschikt als BigBrother kijker
Er valt weinig meer in te breken nu alles dicht is (lol).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:24 schreef fetX het volgende:
Ja hoor. Azarkan gaat nu ineens voor de ondernemer pleiten
Want inbreken doe je als de winkels open zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er valt weinig meer in te breken nu alles dicht is (lol).
Niet echt. En al helemaal niet in de lokale politiek.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, D66 is gematigd rechts.
Lekker gewerkt. Ik wilde dit helemaal niet quoten maar mijn vingers zijn te dik voor mijn telefoonquote:
Ik ga hier niet op in.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Want inbreken doe je als de winkels open zijn?
Ik sorteer helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je sorteert op aantal posts niet op likes
@onlogisch is vast helemaal door het dolle heen als hij ziet dat je zowel op posts als op likes op plek 14 staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je sorteert op aantal posts niet op likes
Eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:onlogisch is vast helemaal door het dolle heen als hij ziet dat je zowel op posts als op likes op plek 14 staat.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Waarom moet ik het sorteren op likes?
quote:
Hoe weet jij dat er een vegan en roker in het Big Brother huis zitten?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Dit zal voor hem evenveel opwinding zijn als het nieuws dat er een vegan en een roker in het Big Brother huis zitten.
Dit vraag ik me ook sterk af.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie liked er invredesnaam posts van Haags
Zijn bot.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
botsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen onlogisch zei dat de stream aanstond ging ik even kijken hoe kansloos zijn posts in het COS-topic zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat er een vegan en roker in het Big Brother huis zitten?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen onlogisch zei dat de stream aanstond ging ik even kijken hoe kansloos zijn posts in het COS-topic zijn.
(behoorlijk, zo blijkt)
Scheld me eens uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima uitleg. Wat een grap is die jongen toch
Tuurlijk moet je stemmen. Er is toch altijd wel 1 partij of persoon die dingen goed doet voor jou?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het eerst helemaal niet ga stemmen @:buitendam. Wat kan mij het allemaal nog schelen
Heb je hier toevallig ook een pittige mening over?
Een keurige 26e plaats, net onder user @DJMOquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:35 schreef Coco het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ik net onder @yvonnequote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een keurige 26e plaats, net onder user @:DJMO
Ik ben trots dat @Lange_Lans @Coco en ikzelf representatief zijn voor de psv’ers hier. Dat had héél anders kunnen lopen. (Geen plaatje van Lucille bij de hand).quote:
Ik zou graag zeggen 'wat doe je hier dan', maar met mijn aantal notes heb ik hier ook neits te zoeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb al bijna half jaar geen note meer gehad. Ik ben erg trots op mezelf.
Noem eens wat namen dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben trots dat &Lange_Lans @:coco en ikzelf representatief zijn voor de psv’ers hier. Dat had héél anders kunnen lopen. (Geen plaatje van Lucille bij de hand).
Gelukkig maar. Er zijn namelijk heel veel debiele psv'ers op dit forum.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben trots dat @:Lange_Lans @:coco en ikzelf representatief zijn voor de psv’ers hier. Dat had héél anders kunnen lopen. (Geen plaatje van Lucille bij de hand).
Eigenlijk niet. Alhoewel, is er een partij met realistisch plan om het wellicht ooit nog mogelijk te maken om een huis te kopen als éénverdiender?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je stemmen. Er is toch altijd wel 1 partij of persoon die dingen goed doet voor jou?
Er is eens een topic wat minder succesvol. Jeetje.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Oh ja. De awards, of moet ik zegggen DE AWARDS!!!
Toch wel ingevuld door 8 mensen waaronder @:GGMM zelf. Wat een waardeloos topic is dat geweest. Had ik het toch bij het rechte eind @:maxi-mus
@yvonne neemt het mee in haar volgende bila met René.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:40 schreef Coco het volgende:
Er is eens een topic wat minder succesvol. Jeetje.
@GGMM heeft over dat topic terugkoppeling gehad en ik neem aan dat hij daar wat mee kan.
zou haast wel moeten met 89 partijenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je stemmen. Er is toch altijd wel 1 partij of persoon die dingen goed doet voor jou?
Ik zou je vooral niet zo sterk op het hokjesdenken gooien qua links en rechts (en dan vooral niet het veelbekende extreme 'alles wat ik kut vind is links en alles wat goed is is rechts' of andersom wat je zo vaak leest). Het zijn in essentie best vage termen die vaak samengaan met andere stromingen-. Ben zelf ook niet echt heel links of rechts. Wel progressief-liberaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet echt. En al helemaal niet in de lokale politiek.
Progressief liberaal is natuurlijk helemaal niet vaagquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou je vooral niet zo sterk op het hokjesdenken gooien qua links en rechts (en dan vooral niet het veelbekende extreme 'alles wat ik kut vind is links en alles wat goed is is rechts' of andersom wat je zo vaak leest). Het zijn in essentie best vage termen die vaak samengaan met andere stromingen-. Ben zelf ook niet echt heel links of rechts. Wel progressief-liberaal.
Of juist niet daardoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou haast wel moeten met 89 partijen
Progressief liberaal is net zo vaag als rechts/links. Progressief-liberalen vind je bij heel veel partijen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou je vooral niet zo sterk op het hokjesdenken gooien qua links en rechts (en dan vooral niet het veelbekende extreme 'alles wat ik kut vind is links en alles wat goed is is rechts' of andersom wat je zo vaak leest). Het zijn in essentie best vage termen die vaak samengaan met andere stromingen-. Ben zelf ook niet echt heel links of rechts. Wel progressief-liberaal.
Je gaat maar gewoon aan de Lexa.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Alhoewel, is er een partij met realistisch plan om het wellicht ooit nog mogelijk te maken om een huis te kopen als éénverdiender?
Zo niet doe ik de @:afcniels en stem ik op cupmaat.
Precies, houdt de opties wat dat betreft lekker open. Ik vind progressief-liberaal in principe wel een duidelijke afbakening waar veel onder kan vallen (terwijl links/rechts dat in mijn ogen niet echt is).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Progressief liberaal is net zo vaag als rechts/links. Progressief-liberalen vind je bij heel veel partijen.
Verder eens dat er niet teveel in hokjes moet worden gedacht hoor, dat doe ik dan ook niet echt en al helemaal niet in de extreme vorm die jij voorstelt.
Zolang de Gouden kooi niet terugkomt kijk ik niet meer naar dergelijke zooi.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:46 schreef fetX het volgende:
Ik vind politiek trouwens een te complex onderwerp. Laten we het weer over Big Brother hebben.
@:onlogisch
@:Caland
@:maxi-mus
@:Zipportal
@:Wereldgozer
JAAPEDquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang de Gouden kooi niet terugkomt kijk ik niet meer naar dergelijke zooi.
GoudenkooiGenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |