Wat ga jij eigenlijk stemmen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet mijn partij maar vind het best een aardige politicus (lees: slim in het gat van links populisme gesprongen).
Het is alleen jammer dat er zelden zinnige dingen uitkomen. Louter schattig naïef.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet mijn partij maar vind het best een aardige politicus (lees: slim in het gat van links populisme gesprongen).
Maar als je hem overslaat weet je niet of er zinnige dingen uitkomen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat er zelden zinnige dingen uitkomen. Louter schattig naïef.
Het kabinet maakt het ze wel makkelijk, ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar als je hem overslaat weet je niet of er zinnige dingen uitkomen.
Ik vind 'm in deze corona debatten altijd wel redelijk eigenlijk.
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef fetX het volgende:
Grappig he, Engelse variant kan wel. Zeg je Chinees griepje dan ben je een racist.
Zal wel weer Rutte worden. Ergens jammer dat ik uit principe niet op religieuze partijen stem anders had ik WopkeGOAT wel overwogen.quote:
Goede tipquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik heb naar voetbal gekeken en daarna aan de eindejaarsshow van Marcel met Goedemondt begonnen.
Deze post van mij werd gisteren verwijderd in CORquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef fetX het volgende:
Grappig he, Engelse variant kan wel. Zeg je Chinees griepje dan ben je een racist.
Jammer. Iedereen wordt beter van een goede bak waarheid in z’n smoel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze post van mij werd gisteren verwijderd in COR
CORRED
Wtf waarom??quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze post van mij werd gisteren verwijderd in COR
CORRED
Zowaar een klassiekerquote:
Ga lekker daar wonen dan als het je zo'n fijn land lijkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al een paar weken las ik.
@:Elan China doet het weerWat een fijn land is het toch
Jij was het toch die de loftrompet over China afstak? Volgens mij moet jij er dan juist gaan wonen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga lekker daar wonen dan als het je zo'n fijn land lijkt.
Volgens user @Elan is er gewoon vrije media in China en staat het je als westerse pers vrij om onderzoek te doen daar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij was het toch die de loftrompet over China afstak? Volgens mij moet jij er dan juist gaan wonen.
Eh nee, dat is een foute voorspelling. Ik pas wel op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:53 schreef GGMM het volgende:
Ik voorspel een discussie tussen Elan en Scrummie
Dan ga ik even iets anders doen
Oke dan blijf ikquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eh nee, dat is een foute voorspelling. Ik pas wel op.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens user @:elan is er gewoon vrije media in China en staat het je als westerse pers vrij om onderzoek te doen daar.
Hard gelachen.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens user @:elan is er gewoon vrije media in China en staat het je als westerse pers vrij om onderzoek te doen daar.
Hard gelachen.
Nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij was het toch die de loftrompet over China afstak?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan blijf ik
Zou ook niet weten wat ik anders had moeten doen
Ah oke. Dan is het goed!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Het enige dat ik gezegd heb is dat buitenlandse journalisten daar prima kunnen filmen. Nooit een loftrompet over dat land afgestoken.
Ben jij een PVV tokkie?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overwegen om op Rutte te stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |