Heb jij Big Brother gekeken?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie dat het nog niet heeft uitgenodigd tot zelfreflectie.
huh?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je aan Big Brother komt kom je aan onlogisch, caland, maxi-mus en zipportal
Blijkbaar
Er wordt schijtlollig gedaan omdat wij gisteren naar BB hebben gekeken. Trek het je niet teveel aan makkerquote:
Gaat dit over Big Brother?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:26 schreef Caland het volgende:
Hey Lilian kijk eens een beetje dom
JA HO MAAR
Ik heb gister voor het eerst gekeken ja (BB als geheel), ik vind dat je dingen een kans moet geven.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch heeft me verteld dat jij big brother kijkt
Men maakt zich hier vooral erg druk dat wij dat hebben gekeken. Dat mag.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst gekeken ja (BB als geheel), ik vind dat je dingen een kans moet geven.
Maar van mij mag je er alles over zeggen, het was niet heel best. (goh)
Oh dat is onlogisch wat gepassioneerder dan jij. Die werd nogal boos en probeerde gelijk de hele SC in kampen te verdelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst gekeken ja (BB als geheel), ik vind dat je dingen een kans moet geven.
Maar van mij mag je er alles over zeggen, het was niet heel best. (goh)
Ik somde enkel wat op makker. Maak het verder niet groter dan dat het is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat is onlogisch wat gepassioneerder dan jij. Die werd nogal boos en probeerde gelijk de hele SC in kampen te verdelen.
Moeten hunnie weten. Als Scrummie het morele geweten van de SC gaat spelen gniffel ik enkel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Men maakt zich hier vooral erg druk dat wij dat hebben gekeken. Dat mag.
#teamThomas
Onlogisch is hier een vies spelletje aan het spelen!!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat is onlogisch wat gepassioneerder dan jij. Die werd nogal boos en probeerde gelijk de hele SC in kampen te verdelen.
Ik hou niet zo van mensen die denken in kampen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moeten hunnie weten. Als Scrummie het morele geweten van de SC gaat spelen gniffel ik enkel.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen die denken in kampen.
'opsomming'quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:03 schreef onlogisch het volgende:
LATEN GEEN SPAAN VAN ZE HEEL JONGUH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die was hier heel goed in.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen die denken in kampen.
Niet mijn partij maar vind het best een aardige politicus (lees: slim in het gat van links populisme gesprongen).quote:
Nee, ik heb naar voetbal gekeken en daarna aan de eindejaarsshow van Marcel met Goedemondt begonnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |