wowquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rot op met je gejank hierover
Dan zal ik maar niet verklappen dat @Caland @Zipportal @Wereldgozer ook stiekem mee zaten te kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan user @:fetx en moderator @:onlogisch vanaf heden echt niet meer serieus nemen.
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet verklappen dat @:caland @:zipportal @:wereldgozer ook stiekem mee zaten te kijken.
Tering. Even kalm user @Frozen-assassin anders moet ik ingrijpen (quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rot op met je gejank hierover
@Zipportal kijkt nog naar AstroTVquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet verklappen dat @:caland @:zipportal @:wereldgozer ook stiekem mee zaten te kijken.
Wtf.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Je vergeet user @maxi-musquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met je awardquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering. Even kalm user @:Frozen-Assassin anders moet ik ingrijpen () en je een note geven.
Dit was de EERSTE EN LAATSTE keer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee hoor. BB is een warm badquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:02 schreef Scrummie het volgende:
@:onlogisch probeert de SC in twee kampen op te splitsen.
Woedend.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tyfstraal dan op met je geouwehoer. Ga je daar toch zitten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tyfstraal dan op met je geouwehoer. Ga je daar toch zitten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kunnen we er dus van uitgaan dat je daar actiever zal zijn dan hier.
Je moet godverdomme je vieze bek houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je aan Big Brother komt kom je aan onlogisch, caland, maxi-mus en zipportal
Blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |