Niet geklikt.quote:
Niet geklikt.quote:
Niet geklikt.quote:
Overwogen te klikken, uiteindelijk niet geklikt.quote:
Geklikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Geklikt.Stream al aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik deze week de uitzendingen kijk en dan zie ik wel weer verder.quote:
Vanavond even kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze week de uitzendingen kijk en dan zie ik wel weer verder.
Jij wel?
#teamThomas
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze week de uitzendingen kijk en dan zie ik wel weer verder.
Jij wel?
#teamThomas
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond even kijken.
Sowieso #TeamThomas
Hopelijk krijgen we user @:maxi-mus ook aan boord voor #TeamThomas
Ik sluit me hierbij aanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:53 schreef Coco het volgende:
@:GGMM en ik hebben een meer dan pittige mening over mensen die Big Brother kijken.
En @Buitendam dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:53 schreef Coco het volgende:
@:GGMM en ik hebben een meer dan pittige mening over mensen die Big Brother kijken.
Nu pas?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan moderator @:onlogisch vanaf heden echt niet meer serieus nemen.
Fijn om te zien dat @El-Stinho je over zijn duim heeft zittenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:55 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat ik van @:El-Stinho niet meer mag zeggen dat je op moet rotten met gelul over een onderwerp.
Rot op met je gejank hieroverquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:55 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat ik van @:El-Stinho niet meer mag zeggen dat je op moet rotten met gelul over een onderwerp.
Voor mij is Stijn nog altijd een beetje de opper moderator van VBL, dus ja, ik neem hem zeer serieus!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat @:el-stinho je over zijn duim heeft zitten
Wow kalm!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rot op met je gejank hierover
Ziedend.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wowquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet verklappen dat @Caland @Zipportal @Wereldgozer ook stiekem mee zaten te kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan user @:fetx en moderator @:onlogisch vanaf heden echt niet meer serieus nemen.
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet verklappen dat @:caland @:zipportal @:wereldgozer ook stiekem mee zaten te kijken.
Tering. Even kalm user @Frozen-assassin anders moet ik ingrijpen (quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@Zipportal kijkt nog naar AstroTVquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet verklappen dat @:caland @:zipportal @:wereldgozer ook stiekem mee zaten te kijken.
Wtf.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Je vergeet user @maxi-musquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met je awardquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering. Even kalm user @:Frozen-Assassin anders moet ik ingrijpen () en je een note geven.
Dit was de EERSTE EN LAATSTE keer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee hoor. BB is een warm badquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:02 schreef Scrummie het volgende:
@:onlogisch probeert de SC in twee kampen op te splitsen.
Woedend.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tyfstraal dan op met je geouwehoer. Ga je daar toch zitten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tyfstraal dan op met je geouwehoer. Ga je daar toch zitten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kunnen we er dus van uitgaan dat je daar actiever zal zijn dan hier.
Je moet godverdomme je vieze bek houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je aan Big Brother komt kom je aan onlogisch, caland, maxi-mus en zipportal
Blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |