Ik eet wanneer ik honger heb. Zoals het hoort. Net kibbeling op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
Wow ik smeer even een broodje en gelijk een nare sfeer hier
Jongens!
We gaan lunchen trouwens.
Ligt eraan of je Big Brother kijkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Hoe is de sfeer vandaag?
Had je weer gescholden ?quote:
Van mijn belastingcenten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet wanneer ik honger heb. Zoals het hoort. Net kibbeling op.
Hoe is het met je ogen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet wanneer ik honger heb. Zoals het hoort. Net kibbeling op.
Nee, dat kijk ik niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ligt eraan of je Big Brother kijkt.
Wat smeer je op je broodje?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
Wow ik smeer even een broodje en gelijk een nare sfeer hier
Jongens!
We gaan lunchen trouwens.
Haaaaaa goed bezig maat! We gaan ze allemaal bij elkaar zoeken en tegen de muur zetten. Zoals het hoort.quote:
RuudGODquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:05 schreef Buitendam het volgende:
Hij eet wanneer ie honger heeft, slaapt wanneer ie slaap heeft.
Hij heeft overal schijt aan.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haaaaaa goed bezig maat! We gaan ze allemaal bij elkaar zoeken en tegen de muur zetten. Zoals het hoort.
Kut. Ik word kippig en de actie van Hans Anders vergeten. Gelukkig zit het met m'n geheugen goed.quote:
Je stijgt in aanzien. Zie jij het zitten om het BB deel in de gaten te houden en eventuele users uit dit topic via DM aan mij kunnen rapporteren?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:07 schreef tong80 het volgende:
Bij BB ben ik als fan al snel afgehaakt.
Trots op je zelfstandigheidquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pindakaas.
Vanzelfsprekend zonder stukjes
Dit begrijp ik nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je stijgt in aanzien. Zie jij het zitten om het BB deel in de gaten te houden en eventuele users uit dit topic via DM aan mij kunnen rapporteren?
Kaal scheren en naakt de straat over.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je stijgt in aanzien. Zie jij het zitten om het BB deel in de gaten te houden en eventuele users uit dit topic via DM aan mij kunnen rapporteren?
Dat geldt voor iedere partij (behalve FvD maar goed) op dit punt wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Het kabinet maakt het ze wel makkelijk, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |