quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:25 schreef Caland het volgende:
Kansloze TT
Kansloze OP
Waardeloze TS
0.5/10
Ik ga NU naar twitter voor de: JA HOOR HULLIE KRIJGEN WEER VOORRANG WAT EEN LINKS TERINGLAND IS DIT TOCH reactiesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:30 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws :
https://www.ad.nl/binnenl(...)ronavaccin~a5c153ac/
Reken erop dat je met een pakkende tweet weer de nodige likes weet binnen te slepen maat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga NU naar twitter voor de: JA HOOR HULLIE KRIJGEN WEER VOORRANG WAT EEN LINKS TERINGLAND IS DIT TOCH reacties
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Tering, ik had niet eens ongelijk. Wat een intens treurige reacties zeg.
Snapchatfiltertje.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die Sanna heeft hetzelfde opgedirkte koppie als @:Charrell, om even een duit in het zakje te doen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:
Dit is wat het vaccin met je doet!!!!!!!!!!!1!!!! Open je ogen±!!!!!quote:
als ze slim zijn draaien ze het om maar dat grapje heb ik al gemaakt in CORquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
je zou het wel denken.
[..]
Dit is wat het vaccin met je doet!!!!!!!!!!!1!!!! Open je ogen±!!!!!
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze slim zijn draaien ze het om maar dat grapje heb ik al gemaakt in COR
Jij hebt geen standaarden toch.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga NU naar twitter voor de: JA HOOR HULLIE KRIJGEN WEER VOORRANG WAT EEN LINKS TERINGLAND IS DIT TOCH reacties
Echt bizar wat voor riool Twitter is. Een hoop mensen zouden ze gewoon moeten ruimen. Kneuzen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
ik snap die twitter haat nooit zo maar over dat laatste ben ik het wel met je eensquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt bizar wat voor riool Twitter is. Een hoop mensen zouden ze gewoon moeten ruimen. Kneuzen.
Geen prettig vooruitzicht dat het een kwestie van tijd is voor China het machtigste land is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al een paar weken las ik.
@:Elan China doet het weerWat een fijn land is het toch
Nee, niet echt. Maar he, wat doe je er tegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen prettig vooruitzicht dat het een kwestie van tijd is voor China het machtigste land is.
Een revolutie of iets in die trant maar zal niet meevallen, ik had wel hoop op een normaler China toen Deng de boel open gooide, helaas zit er nu met Xi een dictator die eigenlijk nog erger is dan Mao.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar he, wat doe je er tegen.
Excuses. Laatste dagje vrijquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje laat hoor.
Maar goedemorgen.
Dat wist ik niet. Hij is mij vooral bekend als eigenaar van Alibabaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Jack Ma is de oprichter van bitcoin, hoe kun je dat nou hebben gemist.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Jack Ma is de oprichter van bitcoin, hoe kun je dat nou hebben gemist.
Dat is fake news.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Hij is mij vooral bekend als eigenaar van Alibaba
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |