Haaaaaa goed bezig maat! We gaan ze allemaal bij elkaar zoeken en tegen de muur zetten. Zoals het hoort.quote:
RuudGODquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:05 schreef Buitendam het volgende:
Hij eet wanneer ie honger heeft, slaapt wanneer ie slaap heeft.
Hij heeft overal schijt aan.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haaaaaa goed bezig maat! We gaan ze allemaal bij elkaar zoeken en tegen de muur zetten. Zoals het hoort.
Kut. Ik word kippig en de actie van Hans Anders vergeten. Gelukkig zit het met m'n geheugen goed.quote:
Je stijgt in aanzien. Zie jij het zitten om het BB deel in de gaten te houden en eventuele users uit dit topic via DM aan mij kunnen rapporteren?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:07 schreef tong80 het volgende:
Bij BB ben ik als fan al snel afgehaakt.
Trots op je zelfstandigheidquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pindakaas.
Vanzelfsprekend zonder stukjes
Dit begrijp ik nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je stijgt in aanzien. Zie jij het zitten om het BB deel in de gaten te houden en eventuele users uit dit topic via DM aan mij kunnen rapporteren?
Kaal scheren en naakt de straat over.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je stijgt in aanzien. Zie jij het zitten om het BB deel in de gaten te houden en eventuele users uit dit topic via DM aan mij kunnen rapporteren?
Dat geldt voor iedere partij (behalve FvD maar goed) op dit punt wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Het kabinet maakt het ze wel makkelijk, ja.
Ik denk dat ik voor het eerst helemaal niet ga stemmen @buitendam. Wat kan mij het allemaal nog schelenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:14 schreef Buitendam het volgende:
Tong ook tegen de muur, ben er nu al klaar mee.
@buitendam.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het eerst helemaal niet ga stemmen @:buitendam. Wat kan mij het allemaal nog schelen
Heb je hier toevallig ook een pittige mening over?
Stream staat aan makkerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zeer geschikt als BigBrother kijker
Er valt weinig meer in te breken nu alles dicht is (lol).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:24 schreef fetX het volgende:
Ja hoor. Azarkan gaat nu ineens voor de ondernemer pleiten
Want inbreken doe je als de winkels open zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er valt weinig meer in te breken nu alles dicht is (lol).
Niet echt. En al helemaal niet in de lokale politiek.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, D66 is gematigd rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |