BBC en NBC hebben gewoon ploegen daar hoor in de grote steden. Zelfs de Telegraaf (lol) neemt regelmatig items op bijvoorbeeld over mensen in quarantaine.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens user @:elan is er gewoon vrije media in China en staat het je als westerse pers vrij om onderzoek te doen daar.
Hard gelachen.
Vreemde conclusie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand die FvD heeft gestemd kan beter zijn mond houden.
Mijn God. Vreselijke kut VVDer.quote:
Oh ja, we gaan even van een notoire dronkenlap die al jaren een uitkering trekt horen hoe we het land moeten besturen. Hier heb ik geen zin in, ik ga werken.quote:
D66 heeft al jaren afgedaan bij mij met hun onzin over studiestelsel en afschaffen van referendum.quote:
Het is Classic Marcel, maar ik ben ook pas op de helft.quote:
Werkse. Doe je best. Ik kan niet zonder je.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, we gaan even van een notoire dronkenlap die al jaren een uitkering trekt horen hoe we het land moeten besturen. Hier heb ik geen zin in, ik ga werken.
Ik word 114.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is Classic Marcel, maar ik ben ook pas op de helft.
Ik eet wanneer ik honger heb. Zoals het hoort. Net kibbeling op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
Wow ik smeer even een broodje en gelijk een nare sfeer hier
Jongens!
We gaan lunchen trouwens.
Ligt eraan of je Big Brother kijkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Hoe is de sfeer vandaag?
Had je weer gescholden ?quote:
Van mijn belastingcenten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet wanneer ik honger heb. Zoals het hoort. Net kibbeling op.
Hoe is het met je ogen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet wanneer ik honger heb. Zoals het hoort. Net kibbeling op.
Nee, dat kijk ik niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ligt eraan of je Big Brother kijkt.
Wat smeer je op je broodje?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
Wow ik smeer even een broodje en gelijk een nare sfeer hier
Jongens!
We gaan lunchen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |