Eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:onlogisch is vast helemaal door het dolle heen als hij ziet dat je zowel op posts als op likes op plek 14 staat.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Waarom moet ik het sorteren op likes?
quote:
Hoe weet jij dat er een vegan en roker in het Big Brother huis zitten?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Dit zal voor hem evenveel opwinding zijn als het nieuws dat er een vegan en een roker in het Big Brother huis zitten.
Dit vraag ik me ook sterk af.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie liked er invredesnaam posts van Haags
Zijn bot.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
botsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen onlogisch zei dat de stream aanstond ging ik even kijken hoe kansloos zijn posts in het COS-topic zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat er een vegan en roker in het Big Brother huis zitten?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen onlogisch zei dat de stream aanstond ging ik even kijken hoe kansloos zijn posts in het COS-topic zijn.
(behoorlijk, zo blijkt)
Scheld me eens uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima uitleg. Wat een grap is die jongen toch
Tuurlijk moet je stemmen. Er is toch altijd wel 1 partij of persoon die dingen goed doet voor jou?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het eerst helemaal niet ga stemmen @:buitendam. Wat kan mij het allemaal nog schelen
Heb je hier toevallig ook een pittige mening over?
Een keurige 26e plaats, net onder user @DJMOquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:35 schreef Coco het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |