Nee hoor. BB is een warm badquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:02 schreef Scrummie het volgende:
@:onlogisch probeert de SC in twee kampen op te splitsen.
Woedend.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tyfstraal dan op met je geouwehoer. Ga je daar toch zitten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tyfstraal dan op met je geouwehoer. Ga je daar toch zitten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kunnen we er dus van uitgaan dat je daar actiever zal zijn dan hier.
Je moet godverdomme je vieze bek houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je aan Big Brother komt kom je aan onlogisch, caland, maxi-mus en zipportal
Blijkbaar
En ik dacht dat 2020 een raar jaar was!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik had veel verwacht, maar niet dat Big Brother de oorzaak zou zijn van een hoog oplopend conflict in deze VBL SC.
Stokerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:02 schreef onlogisch het volgende:
Dus ja dat is :
@:Caland
@:onlogisch
@:Zipportal
@:fetx
@:maxi-mus
@:wereldgozer
vs
@:GGMM
@:Scrummie
@:Coco
@:buitendam
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:
Maar zo leren we onze 'vrienden' @:Caland @:Onlogisch @:Wereldgozer @:Zipportal en @:maxi-mus pas echt kennen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:
Maar zo leren we onze 'vrienden' @:Caland @:Onlogisch @:Wereldgozer @:Zipportal en @:maxi-mus pas echt kennen.
Geen like.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar toe in staat zijn in dat huis.
Hij begon nog wel met een vriendelijke opmerking naar Robo Jetten.quote:
Jetten ging compleet af met dat eerste interview van hem toen hij net kwam kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:15 schreef fetX het volgende:
Bedankt Jetten.
Wat een non-politicus is dat toch. Gaat ook helemaal niks worden met die Kaag trouwens.
Ik zie dat het nog niet heeft uitgenodigd tot zelfreflectie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:55 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat ik van @:El-Stinho niet meer mag zeggen dat je op moet rotten met gelul over een onderwerp.
Ik kan me ook nog een interview over stikstof herinneren waar hij compleet af ging.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jetten ging compleet af met dat eerste interview van hem toen hij net kwam kijken.
Dan verwacht je ook wel heel veel hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie dat het nog niet heeft uitgenodigd tot zelfreflectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |