Ik net onder @yvonnequote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een keurige 26e plaats, net onder user @:DJMO
Ik ben trots dat @Lange_Lans @Coco en ikzelf representatief zijn voor de psv’ers hier. Dat had héél anders kunnen lopen. (Geen plaatje van Lucille bij de hand).quote:
Ik zou graag zeggen 'wat doe je hier dan', maar met mijn aantal notes heb ik hier ook neits te zoeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb al bijna half jaar geen note meer gehad. Ik ben erg trots op mezelf.
Noem eens wat namen dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben trots dat &Lange_Lans @:coco en ikzelf representatief zijn voor de psv’ers hier. Dat had héél anders kunnen lopen. (Geen plaatje van Lucille bij de hand).
Gelukkig maar. Er zijn namelijk heel veel debiele psv'ers op dit forum.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben trots dat @:Lange_Lans @:coco en ikzelf representatief zijn voor de psv’ers hier. Dat had héél anders kunnen lopen. (Geen plaatje van Lucille bij de hand).
Eigenlijk niet. Alhoewel, is er een partij met realistisch plan om het wellicht ooit nog mogelijk te maken om een huis te kopen als éénverdiender?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je stemmen. Er is toch altijd wel 1 partij of persoon die dingen goed doet voor jou?
Er is eens een topic wat minder succesvol. Jeetje.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Oh ja. De awards, of moet ik zegggen DE AWARDS!!!
Toch wel ingevuld door 8 mensen waaronder @:GGMM zelf. Wat een waardeloos topic is dat geweest. Had ik het toch bij het rechte eind @:maxi-mus
@yvonne neemt het mee in haar volgende bila met René.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:40 schreef Coco het volgende:
Er is eens een topic wat minder succesvol. Jeetje.
@GGMM heeft over dat topic terugkoppeling gehad en ik neem aan dat hij daar wat mee kan.
zou haast wel moeten met 89 partijenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je stemmen. Er is toch altijd wel 1 partij of persoon die dingen goed doet voor jou?
Ik zou je vooral niet zo sterk op het hokjesdenken gooien qua links en rechts (en dan vooral niet het veelbekende extreme 'alles wat ik kut vind is links en alles wat goed is is rechts' of andersom wat je zo vaak leest). Het zijn in essentie best vage termen die vaak samengaan met andere stromingen-. Ben zelf ook niet echt heel links of rechts. Wel progressief-liberaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet echt. En al helemaal niet in de lokale politiek.
Progressief liberaal is natuurlijk helemaal niet vaagquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou je vooral niet zo sterk op het hokjesdenken gooien qua links en rechts (en dan vooral niet het veelbekende extreme 'alles wat ik kut vind is links en alles wat goed is is rechts' of andersom wat je zo vaak leest). Het zijn in essentie best vage termen die vaak samengaan met andere stromingen-. Ben zelf ook niet echt heel links of rechts. Wel progressief-liberaal.
Of juist niet daardoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou haast wel moeten met 89 partijen
Progressief liberaal is net zo vaag als rechts/links. Progressief-liberalen vind je bij heel veel partijen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou je vooral niet zo sterk op het hokjesdenken gooien qua links en rechts (en dan vooral niet het veelbekende extreme 'alles wat ik kut vind is links en alles wat goed is is rechts' of andersom wat je zo vaak leest). Het zijn in essentie best vage termen die vaak samengaan met andere stromingen-. Ben zelf ook niet echt heel links of rechts. Wel progressief-liberaal.
Je gaat maar gewoon aan de Lexa.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Alhoewel, is er een partij met realistisch plan om het wellicht ooit nog mogelijk te maken om een huis te kopen als éénverdiender?
Zo niet doe ik de @:afcniels en stem ik op cupmaat.
Precies, houdt de opties wat dat betreft lekker open. Ik vind progressief-liberaal in principe wel een duidelijke afbakening waar veel onder kan vallen (terwijl links/rechts dat in mijn ogen niet echt is).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Progressief liberaal is net zo vaag als rechts/links. Progressief-liberalen vind je bij heel veel partijen.
Verder eens dat er niet teveel in hokjes moet worden gedacht hoor, dat doe ik dan ook niet echt en al helemaal niet in de extreme vorm die jij voorstelt.
Zolang de Gouden kooi niet terugkomt kijk ik niet meer naar dergelijke zooi.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:46 schreef fetX het volgende:
Ik vind politiek trouwens een te complex onderwerp. Laten we het weer over Big Brother hebben.
@:onlogisch
@:Caland
@:maxi-mus
@:Zipportal
@:Wereldgozer
JAAPEDquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang de Gouden kooi niet terugkomt kijk ik niet meer naar dergelijke zooi.
GoudenkooiGenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |